fallback

Най-бързата Tesla срещу Lamborghini Aventador

700 к.с. срещу 700 к.с.

Tesla Model S не е поредната скучна екологична кола. Американският електрически седан вече доказа, че е много бърз, при това в битка със спортни икони като BMW M5, Dodge Viper SRT 10 и дори Lamborghini Gallardo. Сега обаче застава пред нещо наистина сериозно - флагманът на Lamborghini.Драг състезанието противопоставя най-бързата версия на Tesla Model S - P85D, и Lamborghini Aventador LP 700-4. На пръв поглед двете коли изглеждат коренно различни - едната е луксозен електрически седан, а другата суперспортно купе с V12 двигател. Не липсват обаче и прилики.И Tesla Model S P85D, и Lamborghini Aventador LP 700-4 имат мощност от 700 к.с., както и задвижване към четирите колела. Близки са и официалните им времена за спринт от място до 100 км/час - около три секунди. Aventador разполага с въртящ момент от 690 Нм при 5,500 об/мин, докато Model S има цели 930 Нм от 0 об/мин. Теглото обаче е в полза на италианската суперкола - тя тежи с цели 386 кг. по-малко. Авторът на видеото, който твърди, че притежава и двете коли, разяснява, че електрическата кола държи преднина на Aventador до около 80 мили в час (приблизително 130 км/час). След това нещата се обръщат и флагманът на Lamborghini буквално се изстрелва напред. Гонката не продължава още дълго, най-малкото защото P85D развива максимални 250 км/час.Тъй като не става ясно дали състезанието се провежда на определено разстояние или до определена скорост, няма как да бъдем категорични коя от двете коли е победител. Трябва обаче да признаем постижението на Tesla. Надали има друг сериен седан, който може да се противопостави на автомобил като Aventador.Видео: Youtube / Rego Apps

fallback
  • #29
    Нев ( преди 9 години )
    Аз съм много любопитен да видя Модел Х! СУВ със 7 места, 4Х4, от 0-100 км/ч за 4.4 сек, просто доста ще вдигнат летвата! Не знам Ауди , БМВ и Мерц как ще отговарят на това, като се има предвид, че и четворното задвижване е мнго по-добро от Куатрото и Хдрайв!
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    По-добрата аеродинамика на Теслата се дължи на въздушното окачване, което сваля колата много ниско до пътя при високи скорости, няма изпускателна система, т.е подът на колата е почти абсолютно плосък, т.е не се образува турболенция- разбирай загуби, и най-вече няма двигателен отсек отпред, който да се охлажда чрез обтичане с въздух, както при обикновен автомобил с ДВГ. Та има много интересни инжинерни решения при Теслата, въобще е много добре измислена в технологично отношение!
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    "а нютоните на ел.мотора на Тесла бързо падат след 70-80км/ч . и при 200км/ч са дори под 400н.м."Това е една от най-големите глупости, които може да се каже по отношение на ел. двигателите. Ако имаше малко представа от електротехника, щеше да знаеш, че моментът при ел двигателя е почти константа при целия работен диапазон от обороти! Знайко, ще се изненадаш ли, ако ти кажа, че коефициента на въздушно съпротивление на Тесла Модел Ес е 0.24, не съм сигурен колко е на Ламбото, но не е по-добро!
  • #26
    Знайко ( преди 9 години )
    Всичко е от водача на колата!! 1 Ламбото е мощно колкото Тесата. 2 Ламбото има по добро ускорение от 0 до 100. 3 да не мислите че седан има по добро въздушно съпротиление от изявен спортист? Водача на Ламбото трябва да бъде разтрелян!
  • #25
    бавареца ( преди 9 години )
    а нютоните на ел.мотора на Тесла бързо падат след 70-80км/ч . и при 200км/ч са дори под 400н.м.
  • #24
    бавареца ( преди 9 години )
    Ламбо стартира без лънч-контрол. и малко по-късно. леко манипулират нещата. даже не е леко ама айде. нема спор - бързо ускорява Тесла. само че ако си прави такива ластици по магистралата - ще стигне до Пловдив и останали само 10% от батерията. и това е проверен факт за модел 85 S.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Време е Aventador да се пробва срещу Dodge Charger SRT Hellcat .
  • #22
    Електричка ( преди 9 години )
    Малеее като знам как авентадора подава бинокъл на ГТР си представям теслата на старта какво ще го прави....с разликата ,че авентадора я изпреварва а Гтр-а ще се тътри отзад поне 2 км.
  • #21
    До Трамвай ( преди 9 години )
    Специално тази Тесла, с 85кв батерията има пробег около 640 км. Дори и 400 км да са, заради по-спортното каране, ти мислиш ли, че с един резервоар на това 12 цилиндрово Ламбо ще отидеш много по-далеко?
  • #20
    трамвай ( преди 9 години )
    няма никакъв смисъл от това състезание! в комент 1 добре е казано- още преди старта е ясно какво ще се случи! само *** може дасе впечатлят от победата на електромобила! и селяните, които не са се качвали в трамвай или тролей! един средностатистически трамвай е с мощност...150-250 "конски сили" и тежи 20-30 тона ,а пък върви съизмеримо на един автомобил!ДА електромобилите са бъдещето,но когато се решат проблемите с батериите! надали теслата при макс.настъпване на газта ще изкара 10-20км!!
fallback
Последни