fallback

Най-бързата Tesla срещу Lamborghini Aventador

700 к.с. срещу 700 к.с.

Tesla Model S не е поредната скучна екологична кола. Американският електрически седан вече доказа, че е много бърз, при това в битка със спортни икони като BMW M5, Dodge Viper SRT 10 и дори Lamborghini Gallardo. Сега обаче застава пред нещо наистина сериозно - флагманът на Lamborghini.Драг състезанието противопоставя най-бързата версия на Tesla Model S - P85D, и Lamborghini Aventador LP 700-4. На пръв поглед двете коли изглеждат коренно различни - едната е луксозен електрически седан, а другата суперспортно купе с V12 двигател. Не липсват обаче и прилики.И Tesla Model S P85D, и Lamborghini Aventador LP 700-4 имат мощност от 700 к.с., както и задвижване към четирите колела. Близки са и официалните им времена за спринт от място до 100 км/час - около три секунди. Aventador разполага с въртящ момент от 690 Нм при 5,500 об/мин, докато Model S има цели 930 Нм от 0 об/мин. Теглото обаче е в полза на италианската суперкола - тя тежи с цели 386 кг. по-малко. Авторът на видеото, който твърди, че притежава и двете коли, разяснява, че електрическата кола държи преднина на Aventador до около 80 мили в час (приблизително 130 км/час). След това нещата се обръщат и флагманът на Lamborghini буквално се изстрелва напред. Гонката не продължава още дълго, най-малкото защото P85D развива максимални 250 км/час.Тъй като не става ясно дали състезанието се провежда на определено разстояние или до определена скорост, няма как да бъдем категорични коя от двете коли е победител. Трябва обаче да признаем постижението на Tesla. Надали има друг сериен седан, който може да се противопостави на автомобил като Aventador.Видео: Youtube / Rego Apps

fallback
  • #49
    kan4o ( преди 9 години )
    Коментарите се въртят около вълната на хурката на баба ми...100 хил. в зелено , срещу 400 хил.евро.
  • #48
    бавареца ( преди 9 години )
    аз написах факти. проверени факти. а батерията на 85Д е със същия капацитет като на 85С - пише го на сайта на Тесла. подобрен е пробега с 10на % заради по добра ефективност. писах също че Торка на ел.мотора спада наполовина като се вдигнат оборотите. айде да поспорим за тези неща , умнико. а за ли-йон батерии съм писал кода за управление.
  • #47
    бавареца ( преди 9 години )
    какви 40% подобрени батерии те гонят бе ***. ей много сте прости тук. ей тва БГ народа няма да спре да си вади простотии от ръкавите и да го представя за истина. нема се управим - после се чудим от де се намират *** да гласуват за болен сидеров.
  • #46
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Коментарите се въртят около хурката набаба ми...ТЕСЛА нула в вредни емисии,зареждане станции и контакт,цена пет пъти по... е кой кого отвява"Канчо не мислиш много с канчето си май? Я ми кажи, подобен луксозен седан, със 700 к.с и 1000+ въртящ момент с ускорение 0-100 км/ч за 3,2 сек на цена около 120 000 $?Мдааа, точно така, няма еквивалент, дори сред най-Уеликите германци!
  • #45
    kan4o ( преди 9 години )
    Коментарите се въртят около хурката набаба ми...ТЕСЛА нула в вредни емисии,зареждане станции и контакт,цена пет пъти по... е кой кого отвява
  • #44
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много добро представяне на сериен седан срещу върховен спортен бегач.Усещането за спортния характер го прави ускорението което ти залепва гръбнака за седалката а то зависи от въртящия момент.При бензиновия двигател въртящия момент е малък при ниски обороти и става голям при максимални обороти. За това при една и съща мощност при бензиновите двигатели ускорението е доста по-плавно от дизеловите а да не говорим за елекромоторите където максималния въртящ момент започва от 0 оборота.
  • #43
    KLASIKA ( преди 9 години )
    Нищо не показват нарочно и с цел!Това е реклама на Тесла,платили са на Ламборджини за уж гонка,а всъщност е самореклама,но така направена ,че да се вдига и авторитета на Ламборджини.Направено е да има интрига,аглупаците да спорят кой епо-бърз.Тоест когато си в устата на хората,значи рекламата е супер и вниманието е върху теб.Точка и край.Амин........Не знам дали ще направят истинска гонка някога и тогава да чоплим нещо си.......Но сапостигнали целта си и двете марки .Амин.........
  • #42
    Борис ( преди 9 години )
    Повече въртящ момент и по-голямо тегло = по-добър старт, очевидноЛично мнение: електричката колкото и да е интересна и иновативна няма характер - поредната ширпотреба.На външен вид също не е нещо особено. Прилича на някой Хюндай.Не казвам, че Хюндаите (особено в послдно време) са лоши, но това не отива на марка с претенции за ексклузивност.Дори да тръгва по добре Теслата, то нека направят сравнение както трябва на писта.На американците толкова им разбира главата - драг състезания ... :)
  • #41
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо ли?! От негов познат разбрах, че си е купил АУДИ А6 и сега цепи асфалта, не може още да му се нарадва! За Цвика е дал обява, че се продава на части! Жалко за японката!
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сега го засякох, на 6 или 7 секунда Ламбото го минава и го отнася като бръмбар сламка - факт! Дотук със спора! И двете коли са върховни в класовете си и не по-малко важното е, че са много красиви! Ако имах парите щях да ги купя и двете, даже в комплект с едно Бугати Вейрон!
fallback
Последни