IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бившият дизайнер на Audi отново смени работата си

Волфганг Егер напусна ItalDesign Giugiaro само след 10 месеца

Бившият дизайнер на Audi отново смени работата си

Бившият дизайнер на Audi отново смени работата сиБившият главен дизайнер на Audi – Волфганг Егер, напусна длъжността си на ръководител на отдела за дизайн на компанията ItalDesign Giugiaro, съобщава Auto-medienportal, като се позовава на свои източници.

51-годишният германец изкара едва 10 месеца на поста. Той пристигна в италианската компания през февруари 2014 г., след като преди това в продължение на 6 години бе главен дизайнер на Audi.

Напускането на Егер е било обявено на коледното парти на ItalDesign Giugiaro, като все още не е ясно къде дизайнерът ще продължи кариерата си. Все още няма яснота и кой ща заеме мястото на германеца като главен дизайнер на ItalDesign Giugiaro.

Егер е роден в Оберсдорф (Гер), но завършва Колежа по изкуства в Милано (Ит). Кариерата си стартира през 1989 г. в Alfa Romeo, където през 1993 г. става главен дизайнер. През 1998 г. отива в Seat, където създава моделите Ibiza, Cordoba и Altea.

От 2001 г. германецът оглавява отдела за дизайн на Lancia, а няколко месеца по-късно се завърща в Alfa Romeo. Под негово ръководство са разработени моделите Nuova Concept, 156, 166, 147 и 8C Competizione.

На 1 май 2007 г. Егер е назначен за шеф на дизайна в Audi Group, където наследява Валтер да Силва. Той отговаря за външния вид на моделите на компанията от Инголщат, както и на тези на Lamborghini. Напуска немската марка на 6 декември 2013 г.

Снимка: Audi
 

 

 

 

Тагове: italdesign giugiaro
0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Alfist ( преди 10 години )
    Да, но той е в Алфа от 2001, а модела 147 е пуснат в края на 2000г ... нали се сещаш, че няма как ... а пък за 156 да не говорим, че е по-стар ;)Нещата не опират до фанатизъм (поне при мен), просто първия ти пост беше леко смешен, но както и да е ... Подир мойта кола се заглеждат доста хора, а ако бях с с немско от същия клас - никой! Пък и кръвта на вода не става! Той като директор на дизайна не значи, че едно лично рисува и кардинално да решава крайния продукт около дизайна на една кола ;)
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    всъщност Да Силва е дете от смесен немско италиански брак , но е живял и учил в Италия.
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до алфист ( преди 10 години )
    Ами в статията пише ясно:156,166,147 и 8С! И ако последната/8С/ е негова,то това е дизайнерския "език" на всички модели в момента.Пих студена вода и наистина съм спокоен,а и много ДОВОЛЕН от истеричните реакции на талибани,които не могат да приемат нищо извън тяхните разбирания.А,я кажете сега,кой прави красивите автомобили на FCA:поляците,холандците,аржентинците или мексиканците.Защото в FCA вече няма нищо италианско,освен Ferrari.Ама ти откъде да знаеш такива работи.
  • #10
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    По добре немец и дизайн,отколкото японец и дизайн...
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Alfist ( преди 10 години )
    Нека добавя, че модели 147 и 156 са дело на дизайнера Валтер де Силва (Ит.), в уикипедията се изписва: Walter de Silva и нека колегата О-офЕтаджии да се ограмоти малко! Плюс това негово дело са и моделите на Сеат след 2004, а именно така красивия Леон, Алтеа и куп други. Отива и във VW груп да ги разкраси и там малко, но пвоече инфо тук:http://en.wikipedia.org/wiki/Walter_de_SilvaТака че непросветените пичове с глупавите си немски машини нека се ограмотят, защото е хубаво да си и грамотен!!!
  • #8
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немец и дизайн ще ви помоля да не ги слагате в едно изречение, защото са взаимно изключващи се неща. Как то немец и готвач, както немец и кухня. На немеца му дай теслата, брадвата и триона и да дяла, дяла, дяла...Волфганг Егер е немец, вярно, но се е махнал от дърварите, за да отиде да се научи на финна дърворезба при най-добрите. Колко се е научил незнам, но със сигурност нещо дърварско е останало в него. Няма начин, дървото си е дърво...
  • #7
    19 rate up comment 0 rate down comment
    До АБС ( преди 10 години )
    Малко неуместно сравнение, английския хумор е много тънък, а не скучен, но трябва да си малко по- интелигентен, за да го разбереш! Инъче съм съгласен, че немския дизайн е доста скучноват, с малки изключения...
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    ABC ( преди 10 години )
    НЕМСКИЯТ ДИЗАЙН Е КАТО АНГЛИЙСКИЯ ХУМОР,МНОГО,МНОГО СКУЧЕН
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    ABC ( преди 10 години )
    РАЗБИРА СЕ УЧИЛ Е В ИТАЛИЯ, А НЕ В ГЕРМАНИЯ, ЗАТОВА ДОСТА АВТОМОБИЛИ СА ОТ ИТАЛ.АВТО ДИЗАИНЕРИ-СТУДИЯ
  • #4
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Alfist ( преди 10 години )
    До колегата под мен:Пич, моделите 147, 156 и 166 са разработени като дизайн далеч преди швабата да заеме диркеторският пост. В Алфа той започва 2001, а модела 156 започва производство още в края на '90-те, а модела 147 (пред който се прекланям, защото е най-красивия хеч за последните 15 години в Европа) излиза на пазара в края на 2000г, а през 2001 става кола на Европа. Така че вземи се поуспокой и пий една студена вода от мене. А наистина е уволнен, защото с прави линии дизайн не се прави ;)