IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche не вижда смисъл да прави конкурент на Tesla Model S

Според германците засега комбинацита между спортен и електрически модел е невъзможна

Porsche не вижда смисъл да прави конкурент на Tesla Model S

Porsche не вижда смисъл в създаването на конкурент на електрическите модели на Tesla и най-вече на нейния Model S. Това заяви шефът на отдела за изследвания и разработки на германския производител Волфганг Хатц пред Autocar.
Porsche не вижда смисъл да прави конкурент на Tesla Model S
Инженерът потвърди, че през 2016 г. Porsche ще пусне на пазара новото поколение на модела Panamera, който ще се предлага в няколко модификации. Сред тях обаче няма да има такава, която да се задвижва изцяло от електричество, тъй като според Хатц създаването на такъв автомобил в момента е невъзможно.

„Porsche прави спортни автомобили, което кара клиентите да имат определени очаквания към тях – обясни Хатц. – Да, Tesla Model S е прекрасен автомобил, но за съжаления спортната тръпка, която предоставя, изчезва също толкова бързо колкото заряда на батериите. Докато новите технологии не разрешат този проблем, ние дори няма да обсъждаме възможността за създаването на подобна машина.“

Все пак в Porsche вече разработват напълно електрически автомобил. От 2011 г. компанията работи съвместно с правителството на Германия върху електрически Boxter. Според Хатц обаче проектът е на съвсем ранен етап и изобщо не може да се говори за евентуалното пускане на такава машина в серийно производство.

„Ние сме сред лидерите в тази област благодарение на технологията plug-in, използвана при хибридните модели и нашите клиенти са доволни от ползите, които тя им носи. Затова и именно хибридните модели са в центъра на нашето внимание в този момент“, обясни позицията на компанията Хатц.

Снимка: Porsche

 

 

 

Тагове: Tesla Model S
0 от 500
  • #15
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За ел автомобил да не говорим. Някак смешно е Тесла S да дърпа М5 на 400 метра. Съвсем скоро, когато тесла изгради мрежа от зарядни станции в цяла Европа, ще писнат от порше и ще притичат при баба Меркел да накарат тесла да унифицират станциите им, за да може и изостаналите немчета да я ползват и да почнат да продават коли на ток. В другата статия Мерцедес правилно се развиват в посока платформа за ел. автомобили. Немоща на VW груп в сферата на модерните технологии е пословична!
  • #14
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те пуснаха и хибриден Кайен с разход нищожен на книжка ама нещо не го купуват, защото разхода всъщност е по-висок от този на дизелов такъв. Други си е обаче хибрида на лексъс, който в реални условия в София харчи 8 в задръстванията бензин и то най-мощната версия. Ето ти смислен хибрид, който има и динамика и нисък разход дори и в града, независимо от всичко, докато поршето дизел 3.0 в града дава 10-12 литра. Ай ся ми говори за "величието" на порше. То беше преди да ги купи VW с далаверката им.
  • #13
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако Порше ( великият Порше ) го биваше в хибридите нямаше да му се запали хибридния танк на полигона за изпитания пред Хитлер налИ?А баварец , ти пак ли си тука бе форумен мишок - пак ли ще даваш акъл с технически неграмотно перефразирани статии от нета? Като искаш да си толкова в нещата да беше учил за инженер и да беше научил нещо, а не само да се изказваш като пенсионер на пазара - като последна инстанция дърт дървен философ.Порше НЕМОГАт да направят хибрид и затова не пускат.
  • #12
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако не знаеш хибрида е измислен от Порше и когато Порше са правели хибриди, Тойота още не са произвеждали коли.Поредния *** със дизелови сажди и надъхан с нафтови пари нискочелен германски поклонник. Ами карай си ги ти тия хибриди дето Порше ги "произвждало" когато Тойота не са правили още коли!То бива облъчени ***, ама *** да беше, досега щеше да е поумняла поне малко!
  • #11
    17 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    може и да не могат - то явно никой не може . нали са го написали -> ...за съжаления спортната тръпка, която предоставя, изчезва също толкова бързо колкото заряда на батериите.... това е. при Тесла 85S спортната тръпка може да трае 100км макс. само влаченето с 80-90км/ч може да трае 420км
  • #10
    12 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Shtom kazvat 4e niama smisyl, razbirai ne mojeme da go napravime, no kak da go kajat kato mnogo lumpenizirani tehni fenove,jivee6ti v minaloto 6te se zamisliat kakvi po6li i niskotehnologi4ni koli vyzhvaliavat.
  • #9
    13 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Porsche sa izmislili edin primitiven hibrid,koito niama ni6to ob6to s hibridite na TOYOTA. Ama ni6to ob6to osven 4 gumi. Sega porsche kopirat Toyota ama sys zakysnenie. Nali turbo dizelite bili mnogo byrzi i prodavani,6to ne napraviat edin byrz turbo-dizel za tova porsche,a ne dizelite ot folksvagen,za6toto te sa po6li i bavni za porsche. Na Nurburgring porshenceto e bez kori na vratite,bez klimatik, bez audio sistema, toest po6la karuca.
  • #8
    21 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    порше е компанията с най-голям профит марджин. щом казват ченяма смисъл -> значи няма да се печели добре. сигурно може да им се вярва повече от пишештите тук "анализатори" и всезнайковци....
  • #7
    14 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако не знаеш хибрида е измислен от Порше и когато Порше са правели хибриди, Тойота още не са произвеждали коли. А дали правят технологии, достатъчно е да се види кой държи рекорда за най-бърза обиколка на Нюрбургринг.
  • #6
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Даже трима!