IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Американци избраха 10-те най-добри двигателя

Четири от победителите повтарят успеха си от преди година

Американци избраха 10-те най-добри двигателя

Изданието Ward’s Auto обяви резултатите от 21-ия си пореден конкурс за „Най-добър двигател на годината“. Експертите са изучили подробно 37 агрегата и избраха 10-те най-добри.
Американци избраха 10-те най-добри двигателя
Моторите са тествани всекидневно от 8 редактори на Ward’s Auto през октомври и ноември. Те са оценявани по няколко показателя – производителност, разход на гориво, използване на иновационни технологии, а също така и ниво на шум и вибрации. В конкурса участват единствено модели, чиято базова версия не превишава 60 000 щатски долара.

Сред 10-те най-добри двигателя влизат 7, които са оборудвани с турбина или механичен компресор. В това числа са два 3-цилиндрови турбо-мотора – поставяният на Ford Fiesta мотор от семейството EcoBoost с обем 1.0 литър и 1.5-литровия агрегат на Mini Cooper. Единственият атмосферен двигател е 6.2-литровият V8 с мощност 466 к.с., който се използва от суперколата Chevrolet Corvette Stingray.

Освен това в Топ 10 влизат електрическият двигател с мощност 170 к.с. от BMW i3 и агрегатът, задвижван от водородни клетки с мощност 136 к.с. на кросовъра Hyundai Tuscon FCV (продаван в Европа като ix35 Fuel Cell).

10-те най-добри двигателя според Ward’s Auto


Електромотор (170 к.с.)            BMW i3

6.2-литров V8                    Chevrolet Corvette Stingray

6.2-литров V8 с механичен компресор    Dodge Challenger SRT Hellcat

1.0-литров I3 с турбо                Ford Fiesta

Водороден агрегат (136 к.с.)        Hyundai Tuscon FCV

1.5-литров с турбо                 Mini Cooper

3.0-литров с турбо V6            Ram 1500 Eco Diesel

2.0-литров с турбо H4 (боксер)        Subaru WRX

1.8-литров с турбо I4                Volkswagen Golf

2.0-литров с турбо I4                Volvo S60

Четири от двигателите бяха всред 10-те победитили в класацията през миналата година. Това са моторите, с които се оборудват Chevrolet Corvette Stingray, Ford Fiesta, Ram 1500 и Volkswagen Golf.

Снимка: Ward's Auto

 

 

 

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Такива тестове стават за развлекателно четене. Но истинското оценяване на двигатели го правят конструктори и то само на двигателите.При горните тестове теглото,избраните предавателни числа,избрания софтуер на компютъра, използваните ауспуси, вида на обезшумяване и др. изкривяват вярната преценка.
  • #14
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дето уж много ги тачели в Щатите нали? :)
  • #13
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Опааааа май ги няма нещо в класациите "великите тойотки" а тойотко умопомрачено фенче :D :D
  • #12
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    когато започнат техническите прегледи, репортите, тестовете за здравина излиза истината каква е, а тя е че почти никога не съвпада с това, което са избрали журналистите. хайде сега кажи журналистите или специалистите по-автомобили разбират повече!
  • #11
    9 rate up comment 9 rate down comment
    до нововнос ( преди 10 години )
    Само ти и х'американците може да си мислите,че този дизел на Рам е по-добър от дизелите на Ауди,Мерцедес или БМВ.Както и само х'американците ще поставят категория "2л.боксер", а не само "боксер" или защо не 3.8л. боксер!?Погледни класациите в последните 2-3 год. за световен автомобил,автомобил на Европа,автомобил на Сев.Америка,аетомобил на Япония,пък ако щеш и автомобил на България.Трябва да приемеш,че или целият свят не разбира от автомобили,или ти.Кой мислиш е правилният отговор?
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Ф-1 ( преди 10 години )
    Казва се МОТОР, а не двигател, това е руска дума!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    когато журналистите станат инженери,и започнат да разбират от коли мога да се съглася с някоя тяхна класация по отношение автомобили. много са случайте когато тези платени писърушки избират кола или мотор на годината, а после те се оказват пълни ***.
  • #8
    19 rate up comment 13 rate down comment
    нововнос ( преди 10 години )
    Я! Как така няма нито един "супертехнологичен и икономичен" дизеляк на ваг? Нищо не разбират тези американци а?
  • #7
    21 rate up comment 6 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Nev, прочети си коментара и виж дали не е изпълнен точно с това против което протестираш негативизъм и омраза. В нито един от постовете дотук /с някои от които не съм съгласен/ никой не е казал, че тези двигатели не заслужават да са двигател на годината. Но съгласи се, че е странно, че между 3 и 6,2 л няма нито един двигател, а при 6,2 има 2 категории за V8 със и без компресор. Работата ачик-ачик си е да направим 2 категории да дадем награди на двете американски фирми да не се сърдят.
  • #6
    23 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А къде са високотехнологичните двигатели на Дошо?