IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Fabia e „Кола на годината в България“

Ford Courier победи при вановете, а Nissan X-Trail е първи в категория 4х4

Skoda Fabia e „Кола на годината в България“

Skoda Fabia е „Кола на годината“ в България в традиционния конкурс, организиран от „Прес Авто Клуб България“. Автомобил на компанията от Млада Болеслав печели наградата за втора поредна година, след като преди 12 месеца триумфира Skoda Octavia.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Моделът на чехите (на снимката) успя да спечели надпреварата в конкуренция с BMW 2-Series Coupe, Citroen C4 Cactus, Mercedes-Benz C-Class, Mini Hatch, Audi A7 Sportback и Hyundai Genesis. Последните 2 модела отпаднаха преди финалния кръг.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Управителят на "Еуратек", която е представител на Skoda за България - Иван Тодоров, благодари на присъстващите на церемонията за направения избор.

В категорията на моделите със задвижване 4х4 първото място е за Nissan X-Trail, който успя да изпревари BMW X4, Great Wall H6, Opel Insignia Country Tourer и Mercedes-Benz GLA.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Директорът по операциите на "Рено-Нисан България" Камен Илчев получава наградата за победата на Nissan X-Trail при моделите със задвижване 4х4.


За първото място при „Ван на годината“ спориха два автомобила, като в крайна сметка Ford Courier успя да изпревари BMW 2-Series Active Tourer.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Бранд-мениджърът на Ford - Владимр Каменов, си тръгна с отличието на Courier, който бе избран за №1 сред вановете.


С награди си тръгнаха още 3 модела. В категорията „Градски автомобил“ спечели Mini Hatch, а в „Премиум“ победител е Audi A7 Sportback. За „Зелен автомобил на годината“ бе избран задвижвания на метан Volkswagen Golf TGi.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Всички победители в конкурса позираха за обща снимка след края на церемонията.


Конкурсът „Кола на годината“ се организира за 18-и път от „Прес Авто Клуб България“, в който членуват 47 журналисти от различни български медии.

Снимки: Любомир Асенов, "Авто Прес Клуб България"

 

 

 

 

Тагове: skoda fabia
0 от 500
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Da izbere6 Skodka Fabia za kola na godinata i golf4e na metan v druga kategoria zna4i da kaje6 na bylgarite bedniaci ste i nie vi go natiakvame s nai-bednia6kikte koli koito vi kazvame,4e sa nai-dobri v BG muhahahahaha
  • #18
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе голф ако беше толкова добър нямаше да го купуват само в Европа и Китай, а по целия свят като законодателя Корола. И нямаше Тойота да печели в Германия като най-харесвана марка,а щеше да е Фолксваген.
  • #17
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Баба ми ми каза, че стринка и имала приятел дето си взел гоуф и бил много добър и го взел мноо тънко. Ай не обяснявай тия глупости, все едно падаме от небето - сайта си е сайт и си пише какви отстъпки правят на място е друг въпрос.Истината е че ако си карал нов гоуф или дори си се возил в такъв ще усетиш лъхането на евтино... Извинявай ама качи се в базов гоуф и в базова А-класа и ми говори за качество за "Премиум" и т.н. Гоуфа е талига с висока цена има много по-добри марки и модели в класа.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    за сравнение в ситроен имаха ГОЛЯМ проблем със застояли коли в момента имат всичко 20 колитака че ако не друго поне маркетинговата политика на фолксваген е трагична
  • #15
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    първо големи отстъпки за коли на склад подсказват че тези коли седят вече доста време а като е поседяла 1 година и повече без да мърда мерси за новата колаот друга страна след като сравнявате голф и мазда 3 забелязвате ли че в мазда има 2 на склад а във ФВ 37 - това на мен ми говори че по една или друга причина никой не иска тези на склад
  • #14
    9 rate up comment 8 rate down comment
    до Анонимен ( преди 10 години )
    Абе пич, като отвориш автомобили на склад, дай да ти ги подреди по възходяща цена, има Голфове и по 27 бона! Голфът стандартно има блокаж на диференциала, което не знам да го има в аналогичната Мазда 3! Тя Маздата ако беше толкова добра, нали щяха да я изберат за автомобил на годината в Япония, а нямаше да избират Голф!
  • #13
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Phaeton до Анонимен ( преди 10 години )
    Интересно ми е как новият Голф се разскърцва, след като материалите в салона са меки и изключително приятни, за разлика от много от конглокентите, които използват твърда пластмаса! Карираните седалки са вариант само за Golf GTI, хайде образовайте се малко и тогава пишете!
  • #12
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Статистик ( преди 10 години )
    Мой близък си закупи Голф 1.2 TSI с подаръци Пакет "Комфорт" и пакет "Светлина и видимост" за 28 хиляди лева преди 2 месеца! Отворете сайта, след това автомобили на склад и ще видите цените, за които говоря! А затова дали започва да скърца след 6 месеца ще ти кажа, че това е вторият такъв Голф на човека, първият го закупи през 2013 година и го даде на жена си, с тази разлика, че е дизел! Дали ако не беше доволен щеше да купи пак същия автомобил - според мен не!
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    1.2 двигател гоуф без никви екстри - 30790 от сайта им в България. дали ми е оферта табуретката с тоя двигател и седалки като от яке на просяк?
  • #10
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пич незнам къде гледаш тия гоуфове,а *** в момента с актуалните оферти на сайта им в БГ за коли на склад и отстъпки почват от 37 000 за 1.4 бензин. А за маздата, която говориш, тя е с по-добър двигател и повече екстри от базовия гоуф. Гоуфа е просто надута цена нищо друго. За 6 месеца почва да скърца, а карираните седалки и дефектите по техниката няма да ги споменавам дори. Но колегата по-долу е прав, че рекламират и бутат рушвети по всички класации, за да им купуват продукцията - Факти доказани