fallback

Skoda Fabia e „Кола на годината в България“

Ford Courier победи при вановете, а Nissan X-Trail е първи в категория 4х4

Skoda Fabia е „Кола на годината“ в България в традиционния конкурс, организиран от „Прес Авто Клуб България“. Автомобил на компанията от Млада Болеслав печели наградата за втора поредна година, след като преди 12 месеца триумфира Skoda Octavia.Моделът на чехите (на снимката) успя да спечели надпреварата в конкуренция с BMW 2-Series Coupe, Citroen C4 Cactus, Mercedes-Benz C-Class, Mini Hatch, Audi A7 Sportback и Hyundai Genesis. Последните 2 модела отпаднаха преди финалния кръг.Управителят на "Еуратек", която е представител на Skoda за България - Иван Тодоров, благодари на присъстващите на церемонията за направения избор.В категорията на моделите със задвижване 4х4 първото място е за Nissan X-Trail, който успя да изпревари BMW X4, Great Wall H6, Opel Insignia Country Tourer и Mercedes-Benz GLA. Директорът по операциите на "Рено-Нисан България" Камен Илчев получава наградата за победата на Nissan X-Trail при моделите със задвижване 4х4.За първото място при „Ван на годината“ спориха два автомобила, като в крайна сметка Ford Courier успя да изпревари BMW 2-Series Active Tourer.Бранд-мениджърът на Ford - Владимр Каменов, си тръгна с отличието на Courier, който бе избран за №1 сред вановете.С награди си тръгнаха още 3 модела. В категорията „Градски автомобил“ спечели Mini Hatch, а в „Премиум“ победител е Audi A7 Sportback. За „Зелен автомобил на годината“ бе избран задвижвания на метан Volkswagen Golf TGi.Всички победители в конкурса позираха за обща снимка след края на церемонията.Конкурсът „Кола на годината“ се организира за 18-и път от „Прес Авто Клуб България“, в който членуват 47 журналисти от различни български медии.Снимки: Любомир Асенов, "Авто Прес Клуб България"

Тагове: skoda fabia
fallback
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    За да прилича на автомобил изобщо, трябва да е най-високо оборудване тоя гоуф инче мяза на триколка с ламарини - а пък най-високото оборудване почват от 40 000 лв... с 1.4 двигател пълен с дефекти .. еми ся хората са направили и за глупави да има . А явно света масово затъпява, щом на тва нещо, което се брои автомобил му растат продажбите.
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко е по-скъпа А-класата бе? Гоуфа 7мицата от колко почва и какво има в него за тия пари? А класата почва от 38 в България, колкото и смачкания гоуф 7 с почти аналогична мощност и то за най-ниското орязано отвсякъде оборудване на гоуфу. Смешки големи сте, ама кой ви е виновен, че сте се прецакали та сте си купили гоуф талига вместо истински автомобил, като мерцедес, хонда, бмв и т.н. Откачена работа.
  • #27
    Монтьор ( преди 9 години )
    Хубави автомобили, но японски - неотварящи се еърбеци при Митсубиши, самоотварящи се еърбеци при Тойота и Хонда, Мазда, която гние, Нисан с проблеми в електрониката....Хора, по-добре си купете Дачия, по-малко проблеми ще имате!
  • #26
    на Дошо баща му ( преди 9 години )
    Дори и Шкода започнаха да правят по-добри автомобили от прехвалената Хонда, целият свят се смее на уродливостта на Хонда, хахахахха :D :D :D
  • #25
    Е класа до Анонимен ( преди 9 години )
    Никъде не прочетох някой да сравнява Голф с А класа, тук някакъв умник сравнява материалите! Аз ако се кача от W211-ката в някоя Тойота, на какво ще ли лъха, на лукс ли :) Много ограничени хора пишат тук, ето някакъв човек пише, че в новия Голф са използвали меки материали, а не твърда пластмаса, някакъв друг му опонира, че А класата е по-хубава! Ами по-хубава е, ама и 10 бона по-скъпа, все пак е Мерцедес! Сравнявайте Голф, Аурис и Мазда3, където отидохте при Мерцедес?!
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Европа и Китай са 2 млрд...Това е най-големият пазар, умницию1
  • #23
    Статистик до Анониме ( преди 9 години )
    Да, карал съм нов Голф 1.2 TSI, за разлика от повечето от пишещите тук, затова вземам отношение и твърдя тези неща! Автомобилът беше купен през септември, а е произведен през юни - това една година залежаване на склад ли е?! Просто някои хора искат да получат автомобила си веднага, вместо да чакат с месеци. Затова има много автомобили на склад, за да може човек да си избере цвят и двигател, вместо да чака с месеци.Никой вносител не внася 50 автомобила, за да продаде 5 и другите да пусне на 50%.
  • #22
    6888 ( преди 9 години )
    Защо ли си мисля, че Аурис трябва да се сравнява с Голф, а Корола да се сравнява с Джета...Сравнявате седан с хеч-бек и искате после някой да ви вземе на сериозно!
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има ли някой, който вярва, че тая награда е обективна? Ако да значи все още има наивни хора.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ааа ясно, значи за да караш гаден VW с някви нормални есктри трябва да го поръчаш и да чакам сумати време ? Еми, че то тая газария излиза прескъпо и земе да умреш от студ докато ти дойде колата - начи хем плащаш повече за по-кофти продукт, хем чакаш? Еми супер си е верно така погледното си прав мойто момче.... Вкарвай малко логика, като пишеш - ся последно надути ли са цените на VW или не? Щото до сега говориш, че са нормални, пък ся за екстри говориш допълнителни, че ги нямат базово?
fallback
Последни