Skoda Fabia е „Кола на годината“ в България в традиционния конкурс, организиран от „Прес Авто Клуб България“. Автомобил на компанията от Млада Болеслав печели наградата за втора поредна година, след като преди 12 месеца триумфира Skoda Octavia.
-
#39
Най-добрият автомобил е евтиния, безпроблемния, готиния за шофиране и даващ отлично ниво на конфорт и икономичен такъв, който запазва високи цени на вторичния пазар. Ама нещо са кът в листите на производителите, да се чуди човек, защо?
-
#38
Това, че си се возил на Шкода такси, не дава автоматично право за оценка. Повече от година карам служебна Фабия, с доста високо ниво на обурудване за класа си/ климатроник, ESP,ABS,ел.стъкла огледала и още доста/.При близа 40 хил.км. колата си се държи доста прилично.В най-тежката зима София - Варна без никакви грижи.Така, че си е доста приличен автомобил.PS : За хетърите - Личния ми автомобил е Акорд, така че имам база за сравнение.
-
#37
Разликата между Японките и Европейските *** е очевидна.Японката я купуваш и излизаш от автобизнеса.Не ти трябват рез.части не посещаваш сервиз нямаш грижи.Еврпопейското менте се скапваш да го правиш.Кварталния майстор ти става пръв приятел.Отделно пълен *** с големи фуги и огромни луфтове.Никакво удоволствие от шофиране.Смешна измамна гаранция и само главоболия.Европа е най бедния и измамен нещастен континент.
-
#36
отваряш сайта на Тойота примерно и гледаш! ще се учудиш колко повече неща имат японките като екстри. и добре че бяха японците та европейците да разберат какво са ел. стъкла и климатик в базово оборудване и голяма гаранция. до преди няколко години се ослушваха и искаха да се доплаща. в момента се доплаща също за елементарни неща. например ъп ти го продаваха без джабка и ако искаш трябва да доплатиш. наистина трябва да си *** за да си купиш от производител който само те цака с топла бира.
-
#35
Аз бих карал Шкода, ама не и на тея цени. Даже се чуда на хората, които предпочитат да си вземат октавиа например 2ра ръка на цената на мазда 6, алфа, гоуф ако щете... някакси не ми се връза празна шкода на цената на по-високо пласирани модели и марки. Вярно, че Супърба е много хубав, но за другите модели немога да го кажа това, тъй като са прекалено евтини вътре. Ама си е въпрос на вкус де.
-
#34
Четакоментарите и имам усещането, че ВАГ-фена е започнал да онанира и на Шкоди. Извратена работа. Иначе Шкодичката не е лоша кола, но последните години, нещо много им завишиха цените, а качеството стана по-зле. Не случайно таксиджиите се преориентираха. Преди повечето бяха Шкоди, а сега са рядкост. Явно има защо. Няколко пъти съм се возил нафабия и Октавия и честно казано съм много разочарован. Всичко в купето скърца, трака и хлопа. Говоря за нови коли. Явно нещата не са много добре...
-
#33
За 29000 дават астра с новия дизел и 5годишна гаранция или 150000км и с доволно количество екстри!
-
#32
ринги ринги рае, наш петел играе, чужд петел го гони да яде бонбони!
-
#31
Интересно за цена от 30 хиляди какво повече има в базовото оборудване на японските производители, хайде говорете с факти, приятели!
-
#30
Как може да сравняваш Хонда с Мерцедес и БМВ бе, умник! Хонда и Мерцедес?! Хонда и БМВ?! Да бе, да!Що ми губиш времето, сравних оборудването на Голф с А класа - базов Голф ти е 30.790,00 с ДДС, базова А класа - 38040,89 лв без ДДС, т.е. имат около 14 бона разлика! Като разлика в базовото оборудване виждам само електронен блокаж на диференциала при Голфа, другото е идентично, с тази разлика, че Мерцедес все пак е едно ниво над Фолксваген и е логично да се сравнява с Ауди и БМВ!