IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen и BMW си смениха шефовете

Производителят от Волфсбург отмъкна един от топ-мениджърите на баварците

Volkswagen и BMW си смениха шефовете

Компаниите Volkswagen и BMW избраха един и същи ден, за да обяват смяната на хората, които ги ръководят. В първата новият топ-мениджър Херберт Дис (на снимката) ще поеме длъжността от 1 ноември догодина, а във втората бъдещият шеф Харалд Крюгер ще оглави марката на 13 май.
Volkswagen и BMW си смениха шефовете
Промяната във Volkswagen е неочаквана, но в същото време е една от най-важните в историята на марката. Херберт Дис, който досега отговяраще за развойната дейност в BMW, влиза в съвета на директорите на Volkswagen. 56-годишният топ-мениджър ще отговаря за леките автомобили на марката, като по този начин ще отнеме функциите на шефа на концерна VAG Мартин Винтеркорн.

Самият Винтеркорн си остава директор на цялата група Volkswagen, която включва в състава си 12 марки, в това число производителите на камиони MAN и Scania, както и италианската марка за мотоциклети Ducati. Договорът на боса на VAG е до 21 октомври 2016 г., като той вече публично обяви, че след неговото изтичане ще се оттегли. В момента Винтеркорн е на 67 години.

Привличането на Дис от конкурента BMW е поредният удар, който прави Volkswagen в последните месеци. Производителят от Волфсбург успя да „отмъкне“ и бившия топ-мениджър на Daimler Андреас Реншлер, който вече ще отговаря за подразделението за товарни автомобили на VAG.

В BMW мястото на шефа Норберт Райтхофер ще бъде заето от Харалд Крюгер, който досега отговаряше за производството в компанията. Това също е изненада, тъй като Ратхофер, който оглавява баварците от 2006 г., има договор за още 2 години. Ръководството на BMW обяви, че решението за смяната му е свързано с желанието да се ускори смяната на поколенията в топ-мениджмънта на марката.

Самият Райтхофер обаче няма да се оттегли, а най-вероятно ще бъде новия председател на Наздория съвет на BMW. Сега този пост се заема от проф. Йоахим Милберг, който вече ще отговаря за стратегията и политиката на групата в областа на корпоративната социална отговорност и благотворителността.

Снимка: Volkswagen

 

 

Тагове: BMW Group Volkswagen AG
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега остава в БМВ да вземат пък дизайнера на АУДИ и да си оправят дизайна, че е мн зле
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Аз и Ауди не слагам в топ групата на БМВ и Мерцедес, те се напъват и VW да вкарват там! Смешници!
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Този на снимката може да го попитаме: "За пари ли?" и отговорът съвсем естествено ще е "За МНОГО пари" ;) Представете си колко много пари трябва да ти дадат, за да замениш кон за кокошка! :)Неестествени са напъните VW да се превърне в луксозна марка. Те вече си имат такава - Ауди. После и Щкода ще тръгнат да правят луксозна марка, а тогава кой ще им купува колите!? Те богатите хора са много по-малко от бедните. А и не са глупави, винаги ще предпочетат БМВ и Мерцедес.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 11 години )
    Трифонов, очевидно тия младежи са тук само да мразят и да плюят... такъв им е манталитета. Остави ги :)
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    дгд ( преди 11 години )
    Ае и тук ли акаш бре ,,,*** пубера ...
  • #7
    5 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Trifonov davam ti razre6enie da komentira6 samo germanskite legeni. Niama6 dumata da komentira6 iaponskite visokotehnologi4ni i nai-haresvani po celia sviat avtomobili. Samo tehnite po6li kopia ot Germano-Kitai ima6 pravo da komentira6 mi6le.
  • #6
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Слави ( преди 11 години )
    Айде бе Трифонов, коментирай си със спокойния тон жълтите талиги и ни остави да си воюваме във форума.
  • #5
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Трифонов ( преди 11 години )
    Аз съвсем кротко и с нормален тон изказвам някакво становище, а от другата страна ме залива вълна от обиди, агресия и откровени простотии. Ами какво да Ви кажа, явно аз съм този, който живее сред хора кардинално различни от Вас. Ако Вие се асоциирате с немския народ, да Ви информирам, че нямате с него допирни точки. В немски форум, коментари като Вашите, изобилстващи от лични обиди, невъздържан тон и неграмотно писане, изобщо нямаше да бъдат допуснати до публикуване.
  • #4
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Трифонов ( преди 11 години )
    Нищо "Топ" не може да има в кола, която се казва "народна кола". Това е кола за народа. Кога "народът" е бил символ за нещо класно? Или нещо предназначено за всеки от народа, е можело да се похвали със стил или някаква съществена стойност? Никога. Това е марка, която е била и ще си остане марката на народа... което не е лошо, като се замисли човек. Те и японските коли са за народа направени, ама за нищо не стават.
  • #3
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    RRE - от тебе по-топ селянин още не се е родил, пръскаш селяния на всякъде. Какво против пенсионерите имаш не знам, баща ти сигурно и той е селянин и пенсионер хахах *** , сам си издаваш селския произход, скрий се по-добре в дупката от където си изпълзял