fallback

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Японската компания отваря и дизайнерски център в Европа

Ръководството на компанията Mitsubishi официално призна, че дизайнът на моделите на марката е в сериозен застой и привлече външен човек, който да се справи с този проблем, съобщава Autocar.Nissan 350 ZВ компанията са на мнение, че трябват радикални промени и те ще бъдат извършени от новия главен дизайнер Кунимото Цунехиро, който досега е работил в Nissan. Там той създаде облика на спортния роудстър Nissan 350 Z, който бе приет много добре от публиката и дори спечели наградата за „Най-добър кабриолет на годината“ в рамките на автосалона в Женева.Председателят на съвета на директорите на Mitsubishi Motors Corporation Осаму Масуко е категоричен, че най-добрият начин за подобряване на ситуацията с дизайна на моделите на марката е именно назначаването на външен човек. Освен това предстои да се отвори и дизайнерски център в Европа, който да изгражда и стимулира нови таланти в тази област.„Няма как да си позволим да правим различни автомобили за различните пазари, затова новият дизайн на моделите ни трябва да бъде глобален. Целта ни е те да се наложат не само на пазара в Япония, но и в цял сят“, категоричен е Масуко.1. Mitsubishi Galant (1996-2003 г.). 2. Mitsubishi Eclipse (1994-2000 г.)Според специалистите големият проблем на марката с дизайна се дължи на многото резки промени през последните 30-ина години. През периода 1992-1997 г. Mitsubishi преживява най-добрите си времена, като тогава са създадени особено популярните Eclipse от второ и трето поколение, както и седанът Galant.Mitsubishi Lancer (2000 г.)През 2000 г. обаче нещата тръгват на зле, след като спортните и аеродинамични форми на моделите отиват в историята, а се залага на така наречения „био дизайн“. Появяват се странен Lancer, както и следващият Galant, който не е приет добре от публиката. Компанията търси новото си „лице“, но то не се харесва на феновете на марката.Mitsubishi Lancer X (2007 г.)Възраждането започва през 2007 г., когато Mitsubishi се връща към това, което е предлагала 10 години по-рано. Промените ясно се виждат при Lancer X (2007 г.) и фейслифта на Outlander (2010 г.), които са в стила на Galant от 90-те години. И правят автомобилите на марката по-агресивни и спортни.Mitsubishi Outlander (2010 г.)Интересното е, че новият главен дизайнер на марката няма да може „да разчита“ именно на Lancer, който бе един от най-успешните модели на Mitsubishi в цялата нейна история. Автомобилът, който се предлага като седан и хечбек, отива в историята. Същото преди време се случи и с модела Galant.Снимки: Mitsubishi

fallback
  • #23
    Enzo ( преди 9 години )
    И лично аз никога и при никакви обстоятелства не бих дал и лев, за да се возя в налудничава кутия за съхранение на храна, като Тойота Приус например, вместо в истински автомобил с добър двигател, изработен с качествени материали, можещ да се похвали с красив дизайн, който да ми доставя удоволствие всеки ден и с визия, и с управление, и с мощност. Нито са толкова икономични хибридите, нито вървят добре, само дето са скъпи. Изключение правят единствето тези на БМВ, ама то е заради ДВГ, който е БМВ
  • #22
    Enzo ( преди 9 години )
    Засега, по абсолютно нищо не личи, че бъдещият напълно чист и рентабилен масов двигател, ще бъде дори нещо близко до хибрида такъв, какъвто ни е познат в момента. Засега изглежда, че в близките 100 години масовият двигател ще продължи да бъде този с вътрешно горене, независимо от нещата, които се говорят и рекламират в тази насока. За бъдеще на напълно електрическите коли, се говори от повече от 100 години. Прототипи на такива има приблизително от толкова. Засега обаче, Ото и Дизел остават...
  • #21
    v-1 ( преди 9 години )
    И да имаш хибрид само колкото да го имаш в портфолиото си едно (както казва Енцо), а съвсем друго е да имаш качествен и надежден автомобил. А пък трето и четвърто е да го наложиш на празара и да продаваш милиони бройки от него...ПП: Според мен тази технология е междинното стъпало към това да се открият наистина ефективни технологии с алтернативно гориво за автомобилите, и всеки който ги плюе е само тесногръд за да разбере идеята и милионите похарчени от някои компании за да се развият това.
  • #20
    v-1 ( преди 9 години )
    Отново към разбирачите: Казвате били известни още преди 100 години хибридните технологии и не било нищо ново хибридът на Тойота... А не е ли постижение да въведеш тази технология серийно в моделите си, да успееш да я смалиш и интегрираш в една кола, да успееш да я направиш надеждна, мм? Или си мислите,че хибридите от преди 100 години са като днешните :)) Мъкаааа, мъкаАма е лесно да критикуваме само без да сме създали нищо, ние българите сме винаги много големи ама на хратия и на приказки...
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи сега с правилата са направяени да облагодетелстват автомобилите на Тойота, сам го признаваш с написаното от теб. А колите на Ауди са по стари и са направени да вървят а не да бъдат ограничавани,щото така състезаниети става не кой е най-бързия и издържливия автомобили,а кой ще мине разтоянието с най малко разход.WEC e станало състезание по икономичност,опропастено за да имат тойота шанс за победа, ако не ги бяха оставили да бият и от тук щяха да се откажат и да си тръгнат като бити ***
  • #18
    Enzo ( преди 9 години )
    Има много, много хубави и модерни коли... Освен това има модели на едни и същи производители, които не са така хубави и модерни, както други. Затова, ако трябва да се отговори лаконично на въпроса ти, то отговорът би се изразил в следното:"Имаме два вида коли - хубави и евтини, Вие от кои искате?" В този смисъл, повечето японски коли, тъй като са евтини, не биха могли обективно да бъдат хубави. Биха могли да бъдат най-много "добри за цената си". Което звучи толкова жалко и снизходително.
  • #17
    въпрос към бате Енчо ( преди 9 години )
    Бате Енчо, кажи ся кои са най-хубавите и модерни коли, да сложиш край на темата.
  • #16
    Enzo ( преди 9 години )
    Защо всички се напъват да предлагат хибриди ли... беше задал някой някъде по-долу тоз "мъдър" въпрос. Аз казах, че колите им не струват, а не маркетинга и рекламата им. Те се правят от американци в 100 от 100 случая, специално на Тойота, и са базспорно най-добрите в бранша. Отговорът е един - защото чрез маркетинг и реклама, Тойота успяха да направят идеятя за хибрида м-о-д-е-р-н-а! И всички се съобразяват днес с този факт. Трябва да имат в портфолиото си и хибрид. Това е. Маркетинг и реклама!!!
  • #15
    МВР дознател ( преди 9 години )
    Митсубиши са кофти автомобили с неотварящи се еърбеци - имам такива случаи в практиката! Това както знаете струва живот! Нека си оправят важните неща, а дизайна може и след това!
  • #14
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Споко бе Швабен зи.Тази е трета година на Тойота във ВЕЦ.Е нормално за 3 години веднъж да спечелят шампионата.Пък и Ауди Р18 е-трон остаря.Не е конглокентен вече,със само 700 коня срещу 900 на Порше и 1000 на Тойота.Къде бяха 24 часа ле Ман,Тойотите,само да ми кажеш,че нещо ми се губеше едната на 5 обиколки зад "смешните" Аудита.А другата май се счупи и отпадна,ако не се лъжа.Поздравления за спечеления WEC от Тойота.Напълно заслужено.Дано да задържат нивото и догодина,че то иначе само с Ауди ...
fallback
Последни