Ръководството на компанията Mitsubishi официално призна, че дизайнът на моделите на марката е в сериозен застой и привлече външен човек, който да се справи с този проблем, съобщава Autocar.
-
#23
И лично аз никога и при никакви обстоятелства не бих дал и лев, за да се возя в налудничава кутия за съхранение на храна, като Тойота Приус например, вместо в истински автомобил с добър двигател, изработен с качествени материали, можещ да се похвали с красив дизайн, който да ми доставя удоволствие всеки ден и с визия, и с управление, и с мощност. Нито са толкова икономични хибридите, нито вървят добре, само дето са скъпи. Изключение правят единствето тези на БМВ, ама то е заради ДВГ, който е БМВ
-
#22
Засега, по абсолютно нищо не личи, че бъдещият напълно чист и рентабилен масов двигател, ще бъде дори нещо близко до хибрида такъв, какъвто ни е познат в момента. Засега изглежда, че в близките 100 години масовият двигател ще продължи да бъде този с вътрешно горене, независимо от нещата, които се говорят и рекламират в тази насока. За бъдеще на напълно електрическите коли, се говори от повече от 100 години. Прототипи на такива има приблизително от толкова. Засега обаче, Ото и Дизел остават...
-
#21
И да имаш хибрид само колкото да го имаш в портфолиото си едно (както казва Енцо), а съвсем друго е да имаш качествен и надежден автомобил. А пък трето и четвърто е да го наложиш на празара и да продаваш милиони бройки от него...ПП: Според мен тази технология е междинното стъпало към това да се открият наистина ефективни технологии с алтернативно гориво за автомобилите, и всеки който ги плюе е само тесногръд за да разбере идеята и милионите похарчени от някои компании за да се развият това.
-
#20
Отново към разбирачите: Казвате били известни още преди 100 години хибридните технологии и не било нищо ново хибридът на Тойота... А не е ли постижение да въведеш тази технология серийно в моделите си, да успееш да я смалиш и интегрираш в една кола, да успееш да я направиш надеждна, мм? Или си мислите,че хибридите от преди 100 години са като днешните :)) Мъкаааа, мъкаАма е лесно да критикуваме само без да сме създали нищо, ние българите сме винаги много големи ама на хратия и на приказки...
-
#19
Значи сега с правилата са направяени да облагодетелстват автомобилите на Тойота, сам го признаваш с написаното от теб. А колите на Ауди са по стари и са направени да вървят а не да бъдат ограничавани,щото така състезаниети става не кой е най-бързия и издържливия автомобили,а кой ще мине разтоянието с най малко разход.WEC e станало състезание по икономичност,опропастено за да имат тойота шанс за победа, ако не ги бяха оставили да бият и от тук щяха да се откажат и да си тръгнат като бити ***
-
#18
Има много, много хубави и модерни коли... Освен това има модели на едни и същи производители, които не са така хубави и модерни, както други. Затова, ако трябва да се отговори лаконично на въпроса ти, то отговорът би се изразил в следното:"Имаме два вида коли - хубави и евтини, Вие от кои искате?" В този смисъл, повечето японски коли, тъй като са евтини, не биха могли обективно да бъдат хубави. Биха могли да бъдат най-много "добри за цената си". Което звучи толкова жалко и снизходително.
-
#17
Бате Енчо, кажи ся кои са най-хубавите и модерни коли, да сложиш край на темата.
-
#16
Защо всички се напъват да предлагат хибриди ли... беше задал някой някъде по-долу тоз "мъдър" въпрос. Аз казах, че колите им не струват, а не маркетинга и рекламата им. Те се правят от американци в 100 от 100 случая, специално на Тойота, и са базспорно най-добрите в бранша. Отговорът е един - защото чрез маркетинг и реклама, Тойота успяха да направят идеятя за хибрида м-о-д-е-р-н-а! И всички се съобразяват днес с този факт. Трябва да имат в портфолиото си и хибрид. Това е. Маркетинг и реклама!!!
-
#15
Митсубиши са кофти автомобили с неотварящи се еърбеци - имам такива случаи в практиката! Това както знаете струва живот! Нека си оправят важните неща, а дизайна може и след това!
-
#14
Споко бе Швабен зи.Тази е трета година на Тойота във ВЕЦ.Е нормално за 3 години веднъж да спечелят шампионата.Пък и Ауди Р18 е-трон остаря.Не е конглокентен вече,със само 700 коня срещу 900 на Порше и 1000 на Тойота.Къде бяха 24 часа ле Ман,Тойотите,само да ми кажеш,че нещо ми се губеше едната на 5 обиколки зад "смешните" Аудита.А другата май се счупи и отпадна,ако не се лъжа.Поздравления за спечеления WEC от Тойота.Напълно заслужено.Дано да задържат нивото и догодина,че то иначе само с Ауди ...