fallback

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Японската компания отваря и дизайнерски център в Европа

Ръководството на компанията Mitsubishi официално призна, че дизайнът на моделите на марката е в сериозен застой и привлече външен човек, който да се справи с този проблем, съобщава Autocar.Nissan 350 ZВ компанията са на мнение, че трябват радикални промени и те ще бъдат извършени от новия главен дизайнер Кунимото Цунехиро, който досега е работил в Nissan. Там той създаде облика на спортния роудстър Nissan 350 Z, който бе приет много добре от публиката и дори спечели наградата за „Най-добър кабриолет на годината“ в рамките на автосалона в Женева.Председателят на съвета на директорите на Mitsubishi Motors Corporation Осаму Масуко е категоричен, че най-добрият начин за подобряване на ситуацията с дизайна на моделите на марката е именно назначаването на външен човек. Освен това предстои да се отвори и дизайнерски център в Европа, който да изгражда и стимулира нови таланти в тази област.„Няма как да си позволим да правим различни автомобили за различните пазари, затова новият дизайн на моделите ни трябва да бъде глобален. Целта ни е те да се наложат не само на пазара в Япония, но и в цял сят“, категоричен е Масуко.1. Mitsubishi Galant (1996-2003 г.). 2. Mitsubishi Eclipse (1994-2000 г.)Според специалистите големият проблем на марката с дизайна се дължи на многото резки промени през последните 30-ина години. През периода 1992-1997 г. Mitsubishi преживява най-добрите си времена, като тогава са създадени особено популярните Eclipse от второ и трето поколение, както и седанът Galant.Mitsubishi Lancer (2000 г.)През 2000 г. обаче нещата тръгват на зле, след като спортните и аеродинамични форми на моделите отиват в историята, а се залага на така наречения „био дизайн“. Появяват се странен Lancer, както и следващият Galant, който не е приет добре от публиката. Компанията търси новото си „лице“, но то не се харесва на феновете на марката.Mitsubishi Lancer X (2007 г.)Възраждането започва през 2007 г., когато Mitsubishi се връща към това, което е предлагала 10 години по-рано. Промените ясно се виждат при Lancer X (2007 г.) и фейслифта на Outlander (2010 г.), които са в стила на Galant от 90-те години. И правят автомобилите на марката по-агресивни и спортни.Mitsubishi Outlander (2010 г.)Интересното е, че новият главен дизайнер на марката няма да може „да разчита“ именно на Lancer, който бе един от най-успешните модели на Mitsubishi в цялата нейна история. Автомобилът, който се предлага като седан и хечбек, отива в историята. Същото преди време се случи и с модела Galant.Снимки: Mitsubishi

fallback
  • #33
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Ех, Ярославчо.. как точно Тойота са толерирани във WEC? Като заедно с Порше разполагат с по-малко енергия за обиколка от канцерогениците на Алди ли? А Тойота е глобална компания, има клонове и в Америка, и в Европа, какво те притеснява? На ТМГ японски им е мениджмънта, технологиите и традициите, това малко ли ти е? Как си представяш във всеки център на Тойота по света да си води японци от Япония ли?
  • #32
    v-1 ( преди 9 години )
    До Енцо:ЗАнчи аз не съм те обидил в моите постове, но друго ми прави впечатление - аз в товите постове не съм видял някъкви аргументи, освен някъкви лични мнения, ти какво мислиш си, че твойто менние е меродавно ли?!?! А явно за другата част от света има смисъл в хибридите, щом я развиват технологията, докато ние си пишем тук. Те така са казвали сигурно и на Ото и Дизел, *че не виждат смисъл в техните разработки* ама сега аз и ти ги караме, нали.
  • #31
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Така е Швабен зи каскен,няма състезание без ограничения.Но дори и сега,когато правилата толерират Тойота,японците пак не могат да спечелят 24 часово състезание,нали.Иначе на 6 часовите нямат стигане.И между другото на Тойота моторспорт гмбх,кое им е японското?Центъра им е в Германия,персонала им е от германци,французи,италианци и май само спортния директор и чистачката им са японци.
  • #30
    Enzo ( преди 9 години )
    Сигурен знак, че едната страна в спора започва да губи позицията си, е че започва да излиза извън равновесие, става агресивна, започва да обижда личността на опонента си и престава да излага аргументи по същество. Това какъв съм аз, колко съм възрастен, дали съм умен или не, дали съм *** и т.н., в сравнение с повечето "коментатори" тук, си личи главно по неграмотно написаните Ви коментари, макар това да няма пряка връзка със спора. Независимо от всичко, си оставам с добри чувства към Вас...
  • #29
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Мензо, Приус е бензинов хибрид, Мирай е водороден хибрид ползващ хибридната концепция на Приус. Схващаш ли връзката? Май хибридът такъв какъвто е ти е напълно непознат. Но не губи глокаж, на немските мозъци хибридът им е почти толкова непознат. С изключение на оня локомотив на Порше от 1904 година разбира се.
  • #28
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "А колите на Ауди са по стари и са направени да вървят а не да бъдат ограничавани" Няма състезание без ограничения. Проблемът е че Алди печелят само когато конглокенцията е осакатена. В допълнение към горните ограничения за работен обем, бензините имаха и по-тесен рестриктор който ограничаваше притока на кислороод, т.е. директно мощността.
  • #27
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Значи сега с правилата са направяени да облагодетелстват автомобилите на Тойота, "Всъщност Алди пак имат право на малко повече енергия за обиколка, но не ефрапиращо предимство като ограничение 5.5 литра турбиниран дизел срещу 4 литра атмосферен бензин например.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    ENZO,имаш интелект като на чобанин.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    И още нещо.Как може такива хронично болни простаци да се раждат само в ***?
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    ENZO,ти си психично болен ***.Вместо да развеселяваш хората с *** си изказвания вземи скочи от 12-тия етаж.Всъщност в кой клас в началното училище си?
fallback
Последни