Ръководството на компанията Mitsubishi официално призна, че дизайнът на моделите на марката е в сериозен застой и привлече външен човек, който да се справи с този проблем, съобщава Autocar.
-
#13
Абе Мензо, като са толкова зле технологично японците, защо във WEC с новите регулации за ограничено количество енергия за обиколка, Тойота направиха смешни хибридите на Алди и Порше още в първия сезон??? Алди дето толкова години доминирали се оказа че било защото си купували регулации да толерират дизела им. Това ли им е високотехнолгичното на немските кратуни - подкупите?
-
#12
Enzo, това, че ти си имаш някъкво мнение по въпроса не значи, че всички трябва да се съгласят с него!Само да попитам, като хибридите са нищо иновативно и всички други глупости дето си написал, защо всички марки сега се надпреварват да изкарват хибриди и ел. коли на пазара? ЗАщо от топ гиър избраха хибрид за най-добра нова спортна кола,м?Аман от плювачи...
-
#11
Е, не е като супер модерните идеи за 2-3 турбини, брат. И какво повече, по дяволите, му трябва на практичен семееен хечбек от 1.8 140 коня (пример Сивик)? Вие плащате ли данъци, бензин, поддръжка на тези коли? Няма такива комплексари като потомците на Бай ***...
-
#10
... А глупости за изключително модерните хибриди на Тойота изобщо не ми се слушат, така че си го спестете. По-добре се поинтересувайте от колко десетилетия в Европа и САЩ са познати тези технологии и се използват при задвижването на... влаковете, да речем. Преди да обявите един стар бензинов, нормално аспириран двигател с нищожен обем и един електромотор, захранван от чифт батерии, за мега новаторска идея. Същото се отнася и за глупостите с водородните клетки.
-
#9
Японските коли представляват съвкупност от древни технологии, които по тази причина, се развалят значително по-рядко от модерните, нови технологии; евтини и некачествени пластмарии и посредствено ниво на асемблиране. И всичко това е съчетано с мега зловещ дизайн - срам за собственика си! Пример - "новата" Тойота Корола - ДВГ 1.6 атмосферка със 132к.с. и 160Нм въртящ момент. Или пък Лансер с 1.8 атмосферка. Или Сивик. Тия мотори бяха актуални преди 20 години.
-
#8
Ти си бил голям разбирач бе!Оризовото било най в Германия.Абе,Аланкоолу Голфа по продажби бие всички оризови пръчки взети заедно бре!Да не говорим за другите прекрасни немски машини като А3,А клас и 1ца,пред които японските таралясници са като сенокосачки...
-
#7
Да те сами си признават че са зле, обаче нашите ганьоризари не признават.
-
#6
Да, вчера стано ясно че и от топ гиър не са класирали нито една японска ултра мега гига яка технологична кола в тъпат си подправена класяация. Дойчовците ги подкупват с вурстове и бира, италианците с пица и макарони, а французите с вино и ***.
-
#5
Това ми звучи като Афганистан ще спасява ислямска държава. И двете марки макар и с надеждни автомобили се отличават с изключително противен дизайн.
-
#4
Да, Галанта е с много добър дизайн, една от най-добре изглеждащите японски коли въобще според мен. Не мога да отрека, което е хубаво е хубаво.