Испанското издание Motors успя да се добере до подробности за гамата двигатели, с които ще се предлага новото BMW 7-Series. Дебютът на лимузината ще се състои на автосалона във Франкфурт през 2015 г.
-
#6
az oshte karam edin TDS sedan i e kato restavriran 94ta/10ti mesec gradsko mi dava 9-10 izvun gradsko pada do 7-8 kato ne karam zaspalo(kolata ne e avtomatik) i da ti kaja moqt TDS traka po-malko ot baq po-novi koli. Za za vurveja tva mislq e mnogo otnositelno neshto kato 4eta tuk vsi4ki sa mnogo bogati i karat samo koli nad 250-3oo konq, a kato izlezna po ulicite- kato se ogledam i samo posurnali mucuni kadeto me gledat s prazen pogled....
-
#5
Еми що се чудиш за минусите,какво правиш в темата за истинските коли с твойта смешна трошлива оризарка,айде.
-
#4
По минусите се вижда че *** кара, масово ТДС-и, на по 20години вместо за същите пари да си вземе 6-7годишна кола. Няма един ТДС с неотварян мотор заради глава. Важно е на село да си дупе с Баварецо. Пък и всяко нещо с времето си. Тези 143 преди години пак бяха много. Сега с тия еко норми и всякакви шитове 260кс е като 150кс преди години. Пак мен не ме мислете карам хибриден Лексус 345кс. А жената взе А-класа 170кс и като я сравнявам върви горе долу колкото старото и гранде пунто 120кс
-
#3
260 коня не са като 143 на ТДС-а а ти с колко коня кола караш за да ти се виждат 260 малко
-
#2
ТДС-и ,ама колко време се задържаха тези стари дизели ,знаеш ли?
-
#1
Това ще е като едно време ТДС-а, ще бучи и трещи, няма да върви, но пък ще харчи яко. След 25 годин някои Пернишки гъзар ще раздава яко газ по главната да плаши гаргите. Само ми е странно кои си купува нова такава кола. Дал си 150 бона и за да спестиш 20 си взимаш умрелдак.