fallback

Hyundai разкри луксозен компактен седан

Aslan дебютира в Южна Корея, като трябва да противодейства на германските автомобили

Hyundai Motor Co. представи на пазара на Южна Корея нов луксозен седан от компактния клас. Моделът носи името Aslan и към момента няма яснота дали ще се предлага и на външните за марката пазари. Новият Hyundai Aslan, който бе представен по-рано тази година в Пусан чрез концепцията AG, ще се настани между моделите Gradeur и Genesis в моделната гама на производителя. С този модел Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%. "Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия Aslan ", коментират от корейската компания. Формите на Aslan са създадени според новия дизайнерски език на компанията Fluidic Sculpture 2.0. Екстериорът доминира с масивна хромирана решетка на радиатора, LED светлини, задна броня с вграден дифузьор и двойна изпускателна система. Интериорът е заимстван от този на Genesis и е изработен от луксозни материали като кожа, дърво и алуминий. Инженерите на Hyundai са използвали двойни стъкла, за да редуцират максимално нивата на шум в купето, а сред електронните помощници на борда присъстват адаптивен круиз-контрол, система за предупреждение за сблъсък, системата за предупреждение при напускане на лентата за движение и система за предупреждение при наличие на обект в сляпата зона на страничните огледала. В стандартното оборудване влизат още 18-инчови алуминиеви джанти, 9 въздушни възглавници, адаптивно окачване, ABS с EBD, ESP, система за контрол на налягането в гумите, климатроник и други. Задвижването е поверено на два бензинови двигателя V6. По-малкият е 3,0-литров и предлага 270 к.с. и 310 Нм. По-големият е 3,3-литров и генерира 294 к.с. и 346 Нм. И двата агрегата се комбинират с 6-степенна автоматична трансмисия, като задвижват предните колела. Hyundai Aslan ще бъде наличен при дилърите на марката в Южна Корея още преди края на този месец. Цените стартират от 37 000 долара. Производителят планира да реализира около 22 000 бройки през първата пълна година на продажби.Снимки: Hyundai

Тагове: hyundai aslan
fallback
  • #13
    до: Enzo ( преди 10 години )
    Абсолютно си прав. Само да добавя, че освен в Швеция, то и в Норвегия се карат предимно японски автомобили. Направи ми също впечатление, че в тези държави масово се карат Приуси. Никъде до сега не бях виждал толкова Приуси да се карат, макар, че в някой големи европейски градове повечето таксита са Приус. Значи в суровите скандинавски температури, хората са избрали какво да карат, а там ако закъсаш може и да си останеш на пъти, докато те открият и спасят. В Канада и Аляска е същото. Немско няма.
  • #12
    FastDriver ( преди 10 години )
    Има една теория в маркетинга според която, нещо е скъпо, не защото е желано, а е желано, защото е скъпо. Това работи идеално в сегмента на луксозните стоки. Много хора правят коли,който струват 1+ мил. само за да могат собствениците им да кажат "карам кола за 1+мил." Мисля, че сега Хюндай се опитват да качат имиджа на марката с цена. Нещо като опитите на Фв да правят Пасат "премиум" и скъп.Лично аз мисля ,че за корейците е рано за такива стъпки.
  • #11
    Enzo ( преди 10 години )
    Така че какво се вижда по улиците на един град не е критерий за абсолютно нищо. Навсякъде е пълно с японски, корейски коли, Опели Астра и Фордове Фиеста и Фокус, защото са достъпни като цена и прилични като качество. Това обаче не означава, че Оптима например, може да се доближи до качествата на едно БМВ, макар да съм силно затруднен да посоча модел на БМВ в класа на тая налудничава имитация на автомобил. Виждали ли сте гамата от двигатели на тая... Оптима?
  • #10
    Enzo ( преди 10 години )
    Всъщност, далеч не само в Южна Корея, но и в Европа, е много трудно да видиш нови премиум лимузини и екстравагантни спортни купета, толкова много и толкова често, колкото такива се виждат по родните улици. Изключения правят, разбира се, Монако и още няколко други известни глокорти. В останалата си част,например в Швеция - държавата с един от най-високите стандарти в Европа - масово се виждат по улиците нови коли, но в ниския и средния клас. Можеш да се оглеждаш дни наред без да зърнеш новата S-ка
  • #9
    хем Аслан-хем Насран ( преди 10 години )
    КУРейците има още много ляб да изядат, докато стигнат големите. Напредват, получават им се някой модели, но с цените започнаха да се оливат сериозно. Преди беше изгодно да си вземеш Киа или ХУЙдай, но в момента не е така. Много ги вдигнаха и почти ги изравниха с тези на доказани производители. Набираха скорост, почнаха да продават много, което би значело, че могат да не вдигат, а дори да ги смъкнат още малко, но се полакомиха и сега ще страдат с по-ниските продажби.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    единствения обективен критерий за страна с отворена икономика е броя продажби - повечето марки ги обявяват периодично по пазаритова със стриит вю-то зависи в кой квартал и град си попаднал
  • #7
    jey leno ( преди 10 години )
    Добре изглежда колицата,някой знае ли сегашните им модели какви двигатели използват,по старите им двигатели бяха по лиценз на Митцубиши,за сегашните как стоят нещата.?
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    20% . Не съм впечатлен. мИСЛЕХ, ЧЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА НАД 90%.
  • #5
    Бо ( преди 10 години )
    Екстериора и интериора бие на BMW като че ли!
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пуснах Street view в Сеул, но видях сами три не корейски коли.
fallback
Последни