fallback

Hyundai разкри луксозен компактен седан

Aslan дебютира в Южна Корея, като трябва да противодейства на германските автомобили

Hyundai Motor Co. представи на пазара на Южна Корея нов луксозен седан от компактния клас. Моделът носи името Aslan и към момента няма яснота дали ще се предлага и на външните за марката пазари. Новият Hyundai Aslan, който бе представен по-рано тази година в Пусан чрез концепцията AG, ще се настани между моделите Gradeur и Genesis в моделната гама на производителя. С този модел Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%. "Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия Aslan ", коментират от корейската компания. Формите на Aslan са създадени според новия дизайнерски език на компанията Fluidic Sculpture 2.0. Екстериорът доминира с масивна хромирана решетка на радиатора, LED светлини, задна броня с вграден дифузьор и двойна изпускателна система. Интериорът е заимстван от този на Genesis и е изработен от луксозни материали като кожа, дърво и алуминий. Инженерите на Hyundai са използвали двойни стъкла, за да редуцират максимално нивата на шум в купето, а сред електронните помощници на борда присъстват адаптивен круиз-контрол, система за предупреждение за сблъсък, системата за предупреждение при напускане на лентата за движение и система за предупреждение при наличие на обект в сляпата зона на страничните огледала. В стандартното оборудване влизат още 18-инчови алуминиеви джанти, 9 въздушни възглавници, адаптивно окачване, ABS с EBD, ESP, система за контрол на налягането в гумите, климатроник и други. Задвижването е поверено на два бензинови двигателя V6. По-малкият е 3,0-литров и предлага 270 к.с. и 310 Нм. По-големият е 3,3-литров и генерира 294 к.с. и 346 Нм. И двата агрегата се комбинират с 6-степенна автоматична трансмисия, като задвижват предните колела. Hyundai Aslan ще бъде наличен при дилърите на марката в Южна Корея още преди края на този месец. Цените стартират от 37 000 долара. Производителят планира да реализира около 22 000 бройки през първата пълна година на продажби.Снимки: Hyundai

Тагове: hyundai aslan
fallback
  • #23
    Triforce ( преди 10 години )
    Скоро им гледах световният сайт. Тия хора имат лимузини по-добри от БМВ и Мерцедес! Направо не можах да повярвам!!!А в България много вървежна би била Hyundai Azera. Жалко, че не се предлага!
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кефи колицата, много добре изглежда.А този под мен ако беше ходил в Португалия, щеше да знае, че снимките са правени именно там
  • #21
    Оги до Enzo ( преди 10 години )
    За Швеция не знам,не съм ходил, но в Норвегия съм от 2002г. и имам наблюдения. Карат предимно НЕМСКИ автомобили от марките АУДИ най-вече 6 серия, Мерцедес и БМВ! Тук-таме японски от маркирте Субару и в последно време Nissan Leaf...От високо проходимите , доминират американските пикапи и пак немските...
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе Хюндай, не ми ги хвалете. Оня ден гледам съседа си купил Kia Opirus, какво да ви кажа, хем ме напушваше на смях, хем го съжалявах човека. Викам му, братле защо не си взе оригинала ами това китайско копие? Значи то бива, бива копиране, ама такова копиране 1:1 не бях виждал. Крали от Мерцедес от всякъде, интериор, екстериор. То волана, седалките, скоростен лост, дисплея за климатика и т.н. чак дори и бутоните за настройките на седалките, направо отчайваща марка е това Хюндай-Киа. Тия са си китайци в червата и такива ще си останат.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    за масови хибридни таксита и аз съм чувал да има в германия англия и австрия но поне в австрия не ги видях
  • #18
    JDM_Mercedes ( преди 10 години )
    Не изглежда зле, поне на снимките.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    За електромобилите може да има дотации, но за хибридите не съм чувал да има такива, но хората си ги карат. В БГ има хибридна преференция от 2500 лв, но почти никой не си взема хибрид. В Германия никога не са толерирали хибридите и непрекъснато ги оплюват по медии и списания, защото са конглокенция на дизелите им, но въпреки това умните германци си купуват хибриди, защото мислят за собственото и за здравето на децата в градовете. Много Приуси-частни видях в Германия и таксита също.
  • #16
    Реалист ( преди 10 години )
    Вече стана изтъркано всички да копират дизайна на БМВ. Дано в Мюнхен да измислят нещо ново, че иначе само по емблемите ще различаваме различните марки.....
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    извинете объркал съм се в норвегия са дотациите и цената пада почти на половинав швеция имат само данъчни и банкови облекчения които също не са малки като знам какви са им данъците там - служебна тесла на лизинг излиза колкото октавия на лизинг според форума към сайта на тесла
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    в швеция имат жестоки дотации от държавата да си купиш хибрид или електричкаскоро имаше статия колко по-евтина е теслАта тамколкото е по-богат човека толкова по-обикновена кола кара - някой да е чувал за колата на бил гейтс или друг мулти милиардер, ако не се лъжа цукрбърг до скоро караше фиеста преди да поръча one:1-a
fallback
Последни