fallback

CR-V получи дизел със 160 к.с.

Обновеният модел на Honda предлага и 9-степенна автоматична кутия

Обновената версия на европейската модификация на Honda CR-V, чиято премиера ще състои на стартиращия в четвъртък автосалон в Париж, ще предлага нов дизелов двигател и автоматична трансмисия с 9 степени. Агрегатът е познатия 1.6-литров i-DTEC, но във версия със 160 к.с., сочи официалната информация от Honda. Четирицилиндровият двигател развива максимален въртящ момент от 350 Нм, като се предлага единствено в съчетание със система за задвижване към четирите колела. Трансмисиите са две - ръчна с 6 предавки и новоразработената автоматична с 9 степени. Конкретна информация за динамичните показатели все още не е разпространена, като се посочва единствено, че вариантът с автоматична трансмисия предлага намалени с 20% до 130 гр./км. CO2 емисии в сравнение със стария автоматик. Познатият 1.6 i-DTEC двигател със 120 к.с. ще се предлага за версиите на CR-V с предно предаване, като ще се куплира с ръчна скоростна кутия с 6 степени. Що се отнася до дизайна, той е много близък до този, който демонстрира вече представената версия на модела за Северна Америка. Виждат се отличителна предна част с нови фарове с вградени дневни LED светлини, масивна решетка на радиатора и нова броня. Промените в задната част са по-умерени, като засягат бронята, вратата на багажника и светлините. Интериорът остава загадка. Всички подробности за европейската версия на обновената Honda CR-V ще станат ясни в края на тази седмица по време на автосалона в Париж.Снимки: Honda

Тагове: Honda CR-V
fallback
  • #17
    chavv ( преди 10 години )
    Type: RA167EYear: 1987Number of cylinders: 6Configuration: 80 vee, turboCapacity: 1494 см3RPM: 13000-14000Power: 870-1050 bhpДет се вика - без коментар. 1000 кончета от литър и половина
  • #16
    chavv ( преди 10 години )
    Другите нови неща от Хонда за Европа през 2015таCivic TypeR2.0L VTEC TURBOновия Jazzновия HR-Vнов ED 1.3L бензиновнов ED 1.5L бензиновнов евро-Акорднова 8-степенна трансмисия с 2 съединителя (DCT)нов 1.5L VTEC TURBO двигател :)
  • #15
    az ( преди 10 години )
    Тия докато стигнат 200 коня останалите коли ще почнат да летят
  • #14
    колко му ( преди 10 години )
    трябва на едно "повдигнато" комби,стандартно с предно предаване!? Представете си информация за:Touareg,Cayenne,Land Cruiser,Patrol,Range Rover или Discovery с предно!!А че Хонда правят прилични коли с двигатели до 2000 см3 е факт. Но силата им е при мотоциклетите,агрегатите,мот.помпи,сенокосачки и др.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Браво на Хонда! За пореден път налагат стандарти в автоиндустрията. Ето така се прави от малък мотор да вадиш достатъчно мощност, без това да влияе на надеждността и икономията и без да слагаш една камара турбини.Също така са направили вярвам много добра автоматична скоростна кутия с 9 степенни без много да се хвалят, като останалите. Направили са е и е вкарват в употреба, а при останалите се започват няколко години предварително статии за това какиво са щели да правят еди кога си. Респект Хонда
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    @бавареца, я прочети преди колко години, Италианците извадиха такава литлова мощност.1,9л 190к.с.Пак греда, за Немски Шоп=Баварец
  • #11
    А7 ( преди 10 години )
    Напълно съгласен с колегата под мен. А що се отнася до Хонда Акорд нещата за Пасата стават още по зле.
  • #10
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    Що се отнася до Кия дизел с 184 кс, дали това означава, че е по-бърза или по икономична от РАВ4 например с 150 кс. Не винаги по-голямата мощност означава по-бърз автомобил. Така например Пасат 2.0 Д с 140 кс е по-бавен от Авенсис 2.0 Д с 124 кс. Това е само инфо, не заяждане.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ayyyyy tui kolko e groznoooooooo
  • #8
    RRE ( преди 10 години )
    Nali ste golemi fenove na Iaponskoto,6to togava niama edin s nov avtomobil ot vas tuk.Ko da vi 4eta mneniata kato ste bedni ku4eta
fallback
Последни