fallback

CR-V получи дизел със 160 к.с.

Обновеният модел на Honda предлага и 9-степенна автоматична кутия

Обновената версия на европейската модификация на Honda CR-V, чиято премиера ще състои на стартиращия в четвъртък автосалон в Париж, ще предлага нов дизелов двигател и автоматична трансмисия с 9 степени. Агрегатът е познатия 1.6-литров i-DTEC, но във версия със 160 к.с., сочи официалната информация от Honda. Четирицилиндровият двигател развива максимален въртящ момент от 350 Нм, като се предлага единствено в съчетание със система за задвижване към четирите колела. Трансмисиите са две - ръчна с 6 предавки и новоразработената автоматична с 9 степени. Конкретна информация за динамичните показатели все още не е разпространена, като се посочва единствено, че вариантът с автоматична трансмисия предлага намалени с 20% до 130 гр./км. CO2 емисии в сравнение със стария автоматик. Познатият 1.6 i-DTEC двигател със 120 к.с. ще се предлага за версиите на CR-V с предно предаване, като ще се куплира с ръчна скоростна кутия с 6 степени. Що се отнася до дизайна, той е много близък до този, който демонстрира вече представената версия на модела за Северна Америка. Виждат се отличителна предна част с нови фарове с вградени дневни LED светлини, масивна решетка на радиатора и нова броня. Промените в задната част са по-умерени, като засягат бронята, вратата на багажника и светлините. Интериорът остава загадка. Всички подробности за европейската версия на обновената Honda CR-V ще станат ясни в края на тази седмица по време на автосалона в Париж.Снимки: Honda

Тагове: Honda CR-V
fallback
  • #47
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много красив автомобил. Само кьоравец ще го отрече.
  • #46
    бавареца ( преди 10 години )
    доше може да си поправял един два карбуратора в живота си ама до там ти е стигнало пипето. БМВ през 1940г правят бутален двигател с 3950кс. през това време вече разработват реактивен двигател - всъщност първите военни самолети с реактивен двигател са германски и единия от двата е с двигател на БМВ. после руснацие прибират документацията и започват да правят реактивни самолети като гледат чертежите на БМВ. айде със здрави .
  • #45
    Вагнер ( преди 10 години )
    Ха-правилно! Но трудно ще се конглокира с Рено и във формулата и за най-бързо време на кола с предно, защото Хонда отдавна не е това което беше. Сега вече е в класа на Хюндай и КИА - това са и конглокентите.
  • #44
    Кодошо ( преди 10 години )
    Доше - остави ги ти баварците, ами кажи кво стана с оная хонда леген, дето се провали с гръм и трясък с цели 10-15 продадени коли - за истински ценители-дошовци?Кво става с оня NSX, дето вече 10години го мътят без резултат!?И кога хонда ще стане конглокент поне на рено и във F1 и за най-бърза кола с предно, че и тоя църцивик Ръ май ще гледа стоповете на мегана!?И...айде стига ти толкова, че да не вземеш да пометнеш без време! Ха ха ха!!
  • #43
    бавареца до дошо ( преди 10 години )
    кое е глупости доше-моше ?
  • #42
    Чайна-майна! ( преди 10 години )
    От кога Хонда стана китайска марка!? Щото това на снимката си е 100% чайна-майна!
  • #41
    v-1 ( преди 10 години )
    Да и първото колело го е измислил един кроманьонец :))))
  • #40
    бавареца ( преди 10 години )
    а първите изтребители в света с реактивен двигател са с двигател на БМВ . ама то селяните от де да го знаят това
  • #39
    бавареца ( преди 10 години )
    бавареца като го обидят и връща обидите. за *** и простаци - толкова. с обиди никой никъде не може да ме завре - виж ако имаш повече познания давай , НО не виждам да си казал нещо умно. за хонда нищо лошо не казах, ама да се знае че БМВ като правеха самолетни двигатели по 1500кс хонда правеха велосипеди и чайници.
  • #38
    RRE ( преди 10 години )
    Dizain ot koito se u4at germanskite menteta sys sku4en i staromoden dizain.Modelite na Honda sa kato sovalki sravneni s germanskite legeni.
fallback
Последни