fallback

CR-V получи дизел със 160 к.с.

Обновеният модел на Honda предлага и 9-степенна автоматична кутия

Обновената версия на европейската модификация на Honda CR-V, чиято премиера ще състои на стартиращия в четвъртък автосалон в Париж, ще предлага нов дизелов двигател и автоматична трансмисия с 9 степени. Агрегатът е познатия 1.6-литров i-DTEC, но във версия със 160 к.с., сочи официалната информация от Honda. Четирицилиндровият двигател развива максимален въртящ момент от 350 Нм, като се предлага единствено в съчетание със система за задвижване към четирите колела. Трансмисиите са две - ръчна с 6 предавки и новоразработената автоматична с 9 степени. Конкретна информация за динамичните показатели все още не е разпространена, като се посочва единствено, че вариантът с автоматична трансмисия предлага намалени с 20% до 130 гр./км. CO2 емисии в сравнение със стария автоматик. Познатият 1.6 i-DTEC двигател със 120 к.с. ще се предлага за версиите на CR-V с предно предаване, като ще се куплира с ръчна скоростна кутия с 6 степени. Що се отнася до дизайна, той е много близък до този, който демонстрира вече представената версия на модела за Северна Америка. Виждат се отличителна предна част с нови фарове с вградени дневни LED светлини, масивна решетка на радиатора и нова броня. Промените в задната част са по-умерени, като засягат бронята, вратата на багажника и светлините. Интериорът остава загадка. Всички подробности за европейската версия на обновената Honda CR-V ще станат ясни в края на тази седмица по време на автосалона в Париж.Снимки: Honda

Тагове: Honda CR-V
fallback
  • #27
    до Дошо ( преди 10 години )
    Момче просто, май забравяш, че Хонда и Субару ги съдят в САЩ за дефектни двигатели и висок разход на масло. Умря тази за "качествените двигатели на Хонда". Спука се поредния балон.
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    Усетиха се, че истината е в малките кубатури. Само смотаняците от Мазда си мислят, че залъгват някой с техните 2.0 и 2.2 двигатели. ***!
  • #25
    Кодошо ( преди 10 години )
    Не се пеняви бе Доше - ти никога не си бил доставчик на мотори! Всъщност не доставяш а изнасяш/пренасяш отпадъци с разбрицания църцивик! ха ха ха!
  • #24
    До долния ( преди 10 години )
    Не се коси бе Доше! Хората ти говорат за СЕГАШНО време - т.е. времето през което хонда е най-обикновена ширпотреба, в класа на КИА, Хюндай и т.н. и се "гордее" с праизводството на джипчета по цели 16-к.с., сенокосачки, моторчета за лодки и прочее.Какво става с оня "прословут" NSX дето го мътят вече 10години? Или след гръмогласното пропадане на легена вече не смеят да си подадат носа извън конфекцията, а!?
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Къвто ще да е мотора важното е, че е грозна като китайски клонинг!
  • #22
    Кой колкото си може! ( преди 10 години )
    АУДИ прави модел R10 с 1000к.с.! Хундата пък се гордее с 160... Какво да коментираш повече!?
  • #21
    Аграр Селяндуров ( преди 10 години )
    Верно е да го ***! Сенокосачака фърчи ли фърчи по моравата и е от HONDA! Нъц!!
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    @бавареца(Немския Шоп).Като ти гледам, начина на изразяване, културата, и нервите, си личи кой, кой е.....Две турбини се слагат, за съвсем друго......ама на празна глава, толкова.
  • #19
    бавареца ( преди 10 години )
    и не е въпроса във ваденето а в мнооого други неща. кво ли се занимавам с ***
  • #18
    бавареца ( преди 10 години )
    алфа са вадили ама с туин-турбо. гредата я удари селянина по-надолу. и БМВ са вадили с туин-турбо, а ти си извади бръмбарите от главата първо
fallback
Последни