fallback

Hyundai показа новото поколение i20

Моделът предлага водещо в класа пространство и уникален панорамен прозорец

Корейският производител Hyundai Motor показа новото поколение на модела i20. Автомобилът от сегмент B е получил нова платформа, нов дизайн, по-просторен интериор и уникален панорамен прозорец, който може да се отваря частично или напълно. Новият Hyundai i20 е разработен в Европа, а дизайнът му е дело на центъра на компанията в Рюселсхайм, Германия. Автомобилът е изграден на напълно нова платформа, която предлага по-дълго с 45 мм междуосие. Размерите на колата са 4035 мм дължина и 2570 мм междуосие, а багажникът разполага с 320 литра обем. Комбинираното място за краката отпред и отзад достига 1892 мм., като според информацията от Hyundai е водещо в класа. "Новото поколение i20 е специално разработено за пазара на Европа. Моделът се откроява с три ключови характеристики - водещо в класа си интериорно пространство, редица високотехнологични и подобряващи комфорта черти и ясно отличим, подобрен дизайн", се казва в официалната информация от компанията. Сред отличителните черти на модела е и уникалният панорамен прозорец, който може да се отваря частично или напълно. Компактният автомобил предлага също така интегрирана камера за обратно виждане и предни и задни LED светлини. Информация за задвижващите агрегати все още не е разпространена, но се очаква гамата да включва дизелови и бензинови двигатели с малък обем, които отговарят на стандарта Евро6. Публичната световна премиера на новото поколение i20 ще се състои по време на автомобилното изложение в Париж 2014 през октомври.

Тагове: hyundai i20
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така е, страхотна колица! Конфортът е гарантиран. Все пак с междуосие на Голф 6. Хюндай не вдигат много шум, но автомобилите им стават все по-добри. Влезте в mobile.de. Дизеловите i30 от първото поколение още са на една цена със съответния дизелов Голф на същите години. Всички останали в този клас (астра, фокус, мазда 3, 308,..) са надолу. Това ако не е показателно, не знам кое.
  • #8
    До мнение ( преди 10 години )
    Аз преди 1-2 седмици споменах, че смеската е между Опел, Пежо, Ситроен и Форд, но в зависимост от ъгъла на видимост. Ако човек за момент погледне задницата на тая кола, има вероятност да я оприличи с B-Max или някой Опел. Страничната линия наистина наподобява Ситроен, а предницата отново е някаква смесица - Пежо, Форд. Но пък в крайна сметка си е само Хюндай за добро или зло.
  • #7
    бъчваря ( преди 10 години )
    И кой се противеше преди заради дръпнатите фарове на Пежо и Фиеста? Що ли ми се струва, че бе фен точно на Хюндай? Е, тия ги настигнаха, че и леко разминаха.
  • #6
    бъчваря ( преди 10 години )
    Тук изглежда по-добре, отколкото на появилите се преди снимки. Да видим на живо как ще е. Не ми харесва обаче това, че се преминава границата от 4 метра, а междуосието направо е огромно за тоя клас. И те като КИА май прескачат клас и половина нагоре, а едва ли на някой това е нужно. Все пак за тоя клас е доста важна и маневреността в града. Не толкова е важно пространството, особено отзад, където рядко се вози някой в тия автомобили. Съдя по себе си.
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Приятна колица и изглежда най-европейски от всичките им модели досега.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    доста изчистен дизайнявно разбраха, че за да има успех трябва да прилича на Голф с изчистен стилен и непреходен дизайн, отколкото на кичозна еднодневка...Гоуф по- скоро има пенсионерски дизайн, и определено не може да се характеризира с определенията стилен, непреходен и изчистен.
  • #3
    Nev ( преди 10 години )
    Радвам се, че корейците постепенно намират своето лице в дизайна! Това е един мног свеж автомобил в класа си, и малко от конКУРенцията на пазара може да се похвали с подобен вид, браво!Колкото да се твърди, че единични елементи приличали на това и онова е повече от несириозно, като се има предвид разнообразието на автомобили специално в този сегмент!
  • #2
    ... ( преди 10 години )
    Сори - водите=заводите
  • #1
    ... ( преди 10 години )
    То много ясно, че дизайна е от Рюселхайм - стоповете са 1:1 с тези на Опел Астра, един от водите, в които се прави Астра-та е в Рюселхайм...Предполагам в статията става въпрос за "панорамен люк" а не за "панорамен прозорец". И стандарт Евро 6 се пише с интервал...
fallback
Последни