fallback

Първи снимки на новото Porsche 911 GT3 RS

Спортният модел ще се предлага с турбо-мотор с над 500 к.с.

Британското издание Car публикува първи снимки на новото Porsche 911 GT3 RS. Това са изображенията, с които компанията е патентовала своя бъдещ спортен модел.Още през юни се появи мащабно изображение на автомобила, но ако се съди по новите снимки, то е било фалшиво. Новото GT3 RS като цяло прилича много на по-обикновения си брат GT3, но всъщност има разлики във всеки детайл от каросерията – капака, покрива, предните и задни крила, а също така и задното антикрило. В салона са поставени две седалки и каркас за безопасност.Очакванията са да има и промени при мотора, задвижващ купето. Стандартното Porsche 911 GT3 се задвижва от атмосферен 3.8-литров двигател с 6 цилиндъра и мощност 475 к.с., следователно RS-версията ще бъде по-мощна. Твърди се, че в Porsche ще нарушат традицията и ще използват турбина за агрегата, чиято мощност ще надмине 500 к.с.Освен това бъдещото Porsche 911 GT3 RS ще получи трансмисия PDK и задни завиващи колела.  Снимки: Car

Тагове: porsche 911 gt3 rs
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    Посерковците цял ден четат списания и големи експерти се извъдиха.Азия и Америка са световните сили.Учат го и първокласниците.Аман от тъпани кючекчии.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** Нисана е от друго измерение,не го обиждайте да го сравнявате с бавнооборотни Немски *** които се движат като автобуси.Като сте прости и неуки карайте си немски *** и копайте на полето.Още малко ще сравните Сони и Самсуг с кенефите на Сименс и Грундик.
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сега някой хора много бъркат нещата.Ако някой напише че Нисан ГТ-Р не е стока, значи е много зле. Ако някой напише, че Поршето не е стока, също. Ако ги съпоставяте, то няма смисъл и двете са насочени към различни клиенти и концепцията им е различна. Кое бих избрал аз? Поршето, защото за мен това е перфектния спортен автомобил, нисък център на тежеста, страхотен баланс и демонстрира статус. ГТ-Р върви много и в завоите се справя страхотно, но е Нисан! Бих го предпочел пред М3, но не и пред Порше. А времето на писта е нещо много субективно. Едва ли някой се съмнява кое е по-добрата кола между БМВ М3 и Рено Меган РС или Сеат Купра, времената на Нюрбургринг може да ви заблудят в случая. А иначе на нюрбургринг не знам дали някой още е подобрил рекорда на Порше.
  • #23
    trb ( преди 9 години )
    Необразовани и слабо информирани драскачи тук..сравняват старото гт3 с ГТР..пичове ГТР се сравнява с ГТ2....старото гт3 е атмосферка и е с доста коне по-малко от гтр...моля сравнявайте сходни машини....но какво ви говоря.....ясно е че *** за зеле не става от вас....:)
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Въпроса е точно в колата. По-добрата спортна кола е по-бърза на писта. Останалото са тролейбуси. А реалните пътища са със завои, а не прави летища.Тоест условията са подобни на пистови, със завои.
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** може да викаш на колата на снимката.Старовремешен Европейски некадърен бръмчаш глокник.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    не е въпроса в колата или пистата а в задкормилното устройство за постигане на тези временамасовия ползвател ще се пъне на права отсечка където всяка кола с много коне е силна
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    качи професионален пилот в голф 2 гти а ти се качи в каквато искаш спортна кола и гледай как ще те засрами
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Porsche uber alles!
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе къде мерите легендарна спортна кола GT3 с дебелият 1800кг грозен *** GTR дето тука никой не може да ми покаже някакви спортни постижения по състезания! Абе вие сте за бракуване бе пъпчивковци!!!!Рупате глупави рекламни брошури за глупави хора, дето некакви измислени заводски тестове лъжат за некакви времена. Знаем ги ние колко са коректни Японците и как нагло лъжат във всичко!Ай мерси....
fallback
Последни