IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Volkswagen разкри европейската версия на своя най-успешен бизнес автомобил

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Германската компания Volkswagen представи официално новото поколение Passat. Най-успешният бизнес автомобил на Европа, както германците определят своя модел, ще стъпи на пазара на 10 юли.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Volkswagen разкри едновременно седана и комбито Passat, чието ново поколение носи инициалите B8. Моделите са станали по-големи, по-икономични и по-модерни от своите предшественици, като целта им е да конкурират не само обичайните представители на този сегмент, но и автомобили с по-висок статут като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4.

Новият автомобил е конструиран на платформата MQB, за чиято направа е използвана комбинация от стомана с висока якост, горещо формира стомана и алуминий. В резултат на това моделът е отслабнал с около 85 кг, като най-леката му модификация тежи 1312 кг.

Въпреки намаленото си общо тегло, новият Passat предлага повече място за пасажерите на предните и задните седалки, както и багажник с по-голям обем.

Дължината на седана е редуцирана с 2 мм. до 4767 мм, а височината е намалена с 6 мм. до 1456 мм. Широчината обаче е увеличена с 12 мм. до 1832 мм., а разстоянието между двете оси нараснало с 80 мм, като вече достига 2791 мм. Увеличени са също така предната и задната следи, съответно с 31 и 14 мм.

Обемът на багажника при Passat достига 586 литра (+21 л.), а при Passat Variant - 650 литра (+47 л.), които могат да нараснат до 1780 литра при сгъването на задните седалки.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Що се отнася до гамата двигатели, новите Passat и Passat Variant ще се предлагат с избор 10 задвижващи агрегата - 5 бензинови, 4 дизелови и 1 хибриден. Те отговарят на стандарта Евро6, като могат да бъдат куплирани с ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя. Налично е и задвижването към четирите колела 4MOTION.

    1.4 TSI със 125 или 150 к.с.
    1.8 TSI със 180 к.с.
    2.0 TSI с 220 или 280 к.с.
    1.6 TDI със 120 к.с.
    2.0 TDI със 150, 190 или 240 к.с.
    1.4 TSI plug-in хибрид с обща мощност 211 к.с.

Подробна информация за техническите спецификации на агрегатите все още не е разпространена, но се знае, че хибридният модел може да изминава около 50 км. в напълно електрически режим.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Промяна към по-добро е претърпяло и оборудването на втория най-добре продаван модел на Volkswagen. В серийното оборудване на Passat и Passat Variant вече присъстват задни LED светлини и дигитални уреди на таблото. Моделът предлага също така автоматични предни LED фарове, прожекционен дисплей, камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, система за следене на пътното платно, адаптивен автопилот и др.

Дизайнът на модела е по-скоро еволюционен, като се отличава с по-динамични и модерни форми. Същото се отнася и за вътрешността, която залага на материали с по-добро качество, оптимизирана ергономия и по-добра изолация от външни шумове.

Новите Passat и Passat Variant ще стъпят на европейския пазар на 10 юли. Цените в Германия стартират от 25 875 евро за седана и от 25 950 евро за комбито.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #68
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ....с теглич :))))
  • #67
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    клиент е на Пасат комби
  • #66
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо до копието Дошо ( преди 10 години )
    Спри се вече с тая трева де! И на селските *** стана за смях с това хвалене на разните пасатори и СОЦвагени!
  • #65
    12 rate up comment 7 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    Изобщо нямам намерение да карам някой да ми вярва или не, а какво мислите за японските автомобили - изобщо не ми пука. Естествено, че ще ида да си сменя накладките някъде където ще ми е евтино, а не в на субару срвиза, не съм милиардер.Германците карат немски коли, италианците техни, французите - френски, нещо шокиращо в тази безсмислена и логична статистика?
  • #64
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти вдяваш ли въобще, че тези 10% голям праз, че са страшно доволни. Естествено е, че при останалите ще има по-недоволни, предвид по-големия процент. Оставям те да мислиш, прехвърлям си го в другия крачол. Както ти казах, карай си японския дърт дарак, купен от мама и тати и си свиркай...Немците не ги мисли, но не са селяци, чалгари и *** заради това че карат немски коли. Другите сменяват имена и тн,а Пасат си се продава. А за набиването, го оставям без коментар, на простака му е простено ;
  • #63
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Новия Пасат го знаем,като стария
  • #62
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам кой трябва да се събуди, но със сигурност се вижда, че пишеш големи глупости. Какво карат немците, колко % от колите им са немски, японски, американски или каквито си решиш е без каквото и да е значение. Тук говорим за качествени, а не количествени показатели. Вдяваш ли разликата или ти е за пореден път трудно? Нали ти казах, че акъл не може да се набива, а някой други неща...
  • #61
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пасат без теглич пасат ли е ?
  • #60
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пич, вземи се събуди. Японски у немско почти липсват, гледай колкото иначе каквото и колкото си искаш. Пълно е с немски, явно и там са селяци, чалгари и ***. Поразходи се огледай се и не пиши глупости. Тези под 10% са страшна извадка...Иначе карай си дъртия японски дарак и си свиркай.Като вземеш нов и ти гръмне нещо гаранционно, чакаш малко месеци, както се случи с мой приятел. Питай сега дали кара азиатско :)То хубаво си ляляш по форумите, подочул нещо от комшийката, но вземи пиши от опит
  • #59
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Селски, какви коптори, какви 100к бълнуваш! Немците карат предимно нови коли и са най-доволни от японските. Нещо неясно ли има или пак си се напушил! Дори и да вземем старите автомобили, отваряме ТЮФ репорта и гледаме! Ако не виждаш сложи очилата! Във всички категории по първите места са предимно японски. Знам, че и това няма да го разбереш! То да е **** да ти го набие човек, но акъл не става. Когато се родиш ***, обикновено си остава за цял живот...