fallback

Новият Passat ще бори C-Class, 3-Series и A4

Моделът ще бъде показан утре, стартира от 26 000 евро

Нови детайли за изцяло новото поколение Volkswagen Passat, разкри агенция Ройтерс. Моделът, чиято онлайн премиера ще се състои утре, ще се изкачи с едно стъпало по-нагоре в гамата на Volkswagen, за да конкурира по-успешно на пазара предложенията на Mercedes-Benz, BMW и Audi. Единствената към момента официална снимка на модела Passat е изключително важен за производителя, тъй като е вторият най-продаван модел след Golf. Именно затова инженерите и дизайнерите са отделили много време в разработката на новото поколение на модела. Новият автомобил ще бъде по-голям, по-луксозен, по-икономичен, по-модерен и малко по-скъп, за да може да се конкурира по-успешно на пазара с премиум модели като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4, сочи информацията. Целта на Volkswagen е да навлезе с Passat в сегмента на луксозните коли, където продажбите непрекъснато вървят нагоре. При настоящата генерация на модела, която излезе още през 2005 година, а през 2010 премина през мащабен фейслифт, резултатите не са така добри. В Германия, например, където Passat винаги е бил силен играч, реализациите са намалели с цели 24% през миналата година до 72 048 продажби. За сравнение, през 2008 година продажбите са били 94 523. Уредите на новия Passat ще бъдат дигитални Както вече стана ясно, новият Passat ще се предлага с богата гама двигатели, отговарящи на стандарта Евро6. Дизеловите предложения ще бъдат 1.6-литров TDI двигател със 120 к.с. и 2.0-литров TDI, който ще се предлага в три версии - със 150, със 190 или с 240 к.с. Бензиновите двигатели ще бъдат представени от 1.4-литровия TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и от по-големите четирицилиндрови агрегати с обем 1.8 и 2.0 литра. Първият генерира 180 к.с., а второто предложение ще бъде налично с 220 или 280 к.с. Очаква се и хибридна plug-in версия на модела. Следващият Passat ще се изгражда на напълно нова платформа, за изработването на която са използвани алуминий и стомана с висока якост. Благодарение на това моделът ще бъде с около 85 кг. по-лек от настоящия Passat. Дължината на каросерията ще достига 4767 мм. Що се отнася до оборудването, автомобилът ще предлага електронни приборни панели, проекционен дисплей, масажиращи седалки, допълнителна развлекателна система за возещите се отзад пътници, система за автоматично паркиране и др. Премиерата на новото поколение Passat е насрочена за изложението в Париж през октомври. Продажбите ще бъдат факт месец по-късно, като според Ройтерс цените на модела ще стартират от около 26 000 евро. При предложенията на Mercedes-Benz и BMW цените започват от съответно 29 350 и 33 558 евро. Очаквайте утре всички подробности около следващото поколение Volkswagen Passat.Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen passat
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пасат не пуска новагенерация,а пуска новаОктавия на по-висока цена с малко козметични промени.Колкото до Авенсис не ги мисли!Официална информация от компанията няма,а журналистическа партенка.Но дори и да се окаже вярно в статията става н въпрос за налагане на друг модел на фирмата от същия клас,а не спирането от Тойота на този клас автомобили.Другия път мисли малко преди да правиш такива смели изказвания вурстче мамино!
  • #15
    и как така ( преди 10 години )
    "лошият" Пасат пуска нова генерация,а "добрата" Авенсис я спират поради липса на интерес от клиентите!?За разлика от разни Авенсис,Делта,Тезис,АР159 Пасат ще остане още дълги години на пазара,при това като еталон в нишата си.
  • #14
    до Das Scheise ( преди 10 години )
    Едно от малките реални мнения тук.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    хаха страшен виц сте написали ! Мн се смях :)
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какъв еталон е пасат бе хахаха, голям смях ми правите тука. Верно, че сте като коне с капаци ама и другите да убеждавате... Е го един познат купи си пасат за 20к след 2006та преди няколко години, от тогава до сега 50% от времето е в сервиза и сметката е около 12 000 лв. за ремонти. вътре верно има навигация, ама около нея има една пластмаса, която като я почукнеш се отделя от другия край и хлопче.Абе какво да обяснявам *** каруцата. За вървене да не говорим, натискаш и след 5 мин я тръгне я не
  • #11
    до"един тъп въп ( преди 10 години )
    Въпросът наистина е ***,тъй като вече две поколения Пасат нямат нищо общо "технически"/платформа,окачване,ел системи,голяма част от двигателите/ с Ауди.Пасат "технически отново е по-близък до Голф,отколкото до Ауди.Е,ако решат отново да се върнат на използването на надлъжно поставени двигатели и система 4х4 с торстен диферинциал, може отново да се доближат до Ауди.Но мисля,че е взето решение да остане с напречноразположени двигатели,от които отпадат със сигурност 6 и 8 цилиндровите!
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    vw както бмв и мерцедес се купуват заради емблемата а не заради колатаиначе как хубавите голфове ще се продават точно толкова колкото калпавите
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пасат е еталон в класа си вече 40 години. Ковчег бил, не знам си какво бил. Как очаквали да се продава. Ами те не очакват те знаят каква кола са направили и знаят че ще се продава, вижте му продажбите през годините.
  • #8
    vel_co ( преди 10 години )
    Аз друго забелязах - 2.0TDI наистина ли ще е 240 коня, това е доста над сегашния рекорд по форсировка, точно от ФВ не го очаквах.
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    един *** въпрос - каква конглокенция са пасат и А4 като те от механична гледна точка са почти един и същи автомобилиначе съм съгласен че след Б4 ауди и фолксваген спират да са коли за много дълго време чак пасата около 2006-та май става кола
fallback
Последни