fallback

Новият Passat ще бори C-Class, 3-Series и A4

Моделът ще бъде показан утре, стартира от 26 000 евро

Нови детайли за изцяло новото поколение Volkswagen Passat, разкри агенция Ройтерс. Моделът, чиято онлайн премиера ще се състои утре, ще се изкачи с едно стъпало по-нагоре в гамата на Volkswagen, за да конкурира по-успешно на пазара предложенията на Mercedes-Benz, BMW и Audi. Единствената към момента официална снимка на модела Passat е изключително важен за производителя, тъй като е вторият най-продаван модел след Golf. Именно затова инженерите и дизайнерите са отделили много време в разработката на новото поколение на модела. Новият автомобил ще бъде по-голям, по-луксозен, по-икономичен, по-модерен и малко по-скъп, за да може да се конкурира по-успешно на пазара с премиум модели като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4, сочи информацията. Целта на Volkswagen е да навлезе с Passat в сегмента на луксозните коли, където продажбите непрекъснато вървят нагоре. При настоящата генерация на модела, която излезе още през 2005 година, а през 2010 премина през мащабен фейслифт, резултатите не са така добри. В Германия, например, където Passat винаги е бил силен играч, реализациите са намалели с цели 24% през миналата година до 72 048 продажби. За сравнение, през 2008 година продажбите са били 94 523. Уредите на новия Passat ще бъдат дигитални Както вече стана ясно, новият Passat ще се предлага с богата гама двигатели, отговарящи на стандарта Евро6. Дизеловите предложения ще бъдат 1.6-литров TDI двигател със 120 к.с. и 2.0-литров TDI, който ще се предлага в три версии - със 150, със 190 или с 240 к.с. Бензиновите двигатели ще бъдат представени от 1.4-литровия TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и от по-големите четирицилиндрови агрегати с обем 1.8 и 2.0 литра. Първият генерира 180 к.с., а второто предложение ще бъде налично с 220 или 280 к.с. Очаква се и хибридна plug-in версия на модела. Следващият Passat ще се изгражда на напълно нова платформа, за изработването на която са използвани алуминий и стомана с висока якост. Благодарение на това моделът ще бъде с около 85 кг. по-лек от настоящия Passat. Дължината на каросерията ще достига 4767 мм. Що се отнася до оборудването, автомобилът ще предлага електронни приборни панели, проекционен дисплей, масажиращи седалки, допълнителна развлекателна система за возещите се отзад пътници, система за автоматично паркиране и др. Премиерата на новото поколение Passat е насрочена за изложението в Париж през октомври. Продажбите ще бъдат факт месец по-късно, като според Ройтерс цените на модела ще стартират от около 26 000 евро. При предложенията на Mercedes-Benz и BMW цените започват от съответно 29 350 и 33 558 евро. Очаквайте утре всички подробности около следващото поколение Volkswagen Passat.Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen passat
fallback
  • #26
    zooom-zoom ( преди 10 години )
    eeeex, batmane, batmane, kade si si parkirall novoto MEPESE!?
  • #25
    shisharkov ( преди 10 години )
    Според правилата на пазара когато губиш пазарен дял за сметка на конглокент е нещо, което показва, че не върви в правилната посока, но явно за някои хора в България, основните пазарни правила не важат.Един въпрос - кога корейците са били силни в Европа - отговор: от когато почнаха да взимат от пазарният дял на Тойота - това показват данните от продажбите и в случаят твоите думи не значат нищо пред цифрите.
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бади,специално от ВАГ си служат непрекъснато с подобни измами.Не им е за първи,няма и да им е за последен път.Това е политика на концерна.Жалко е не само за тези,които са се набутали с този нов модел за когото говориш,а е жалко за всички,които са се набутали с какъвто и да е модел от ФВ.За тях клиента е само и единствено източник на пари.Няма го взаимното уважение и грижата,както при други марки
  • #23
    Бади ( преди 10 години )
    Безспорно колата ще много добра жалко само за тези които са се излагали да си купят настоящия модел 2012-2014 за който от VW твърдяха че не фейслифт на модела от 2006 а е чисто нов модел сега колата ще им струва 15 бона макс като се появи това.
  • #22
    до: shisharkov ( преди 10 години )
    Продължаваш да затвърждаваш ограниченото си мислене. Кога Тойота е била измествана от Корейски компании да те питам? Японците никога не са били силни на този континент, заради ограниченото мислене на болшинството от населението и бутането на собственото производство с всякакви средства. По-скоро корейците и румънците, а съвсем скоро и китайците притесняват германците. Те има какво да губят, а не японците на които Европа не им е основен пазар.
  • #21
    petar ( преди 10 години )
    великите продажби и качеството на пасат и голф ще си останат измама.какво стана със скандала за кола на годината при който гоуфчето толкова се ос..а,че чак немците се учудиха от собствената си наглост. още 2-3 години и не само корейците, ами и китайците ще ги задминат
  • #20
    shisharkov ( преди 10 години )
    Относно ограничен пазар - както писах преди това, Тойота бива измествана (!!) от корейска компания в Европа, това е показателното в случая, а не ограничеността на пазара.И както е тръгнало, вярвам, че в следното почти никой вече не се съмнява: Тойота детронирана като No 1 производител - въпрос на време.
  • #19
    до: shisharkov ( преди 10 години )
    Гледането на ограничен пазар,подсказва, че си с ограничено мислене.По твоята логика да попитам с твоя въпрос:Добре де, щом Хюндай + Кия или ВАГ са толкова велики, защо Тойота ги изпреварва в световен мащаб? Как мислиш, кое е по-добре? Да си 1 в света или само на един континент?
  • #18
    търпение ( преди 10 години )
    Продажбите ще бъдат факт месец по-късно------------Е,иска се време докато пристигне от Китайската народна република
  • #17
    shisharkov ( преди 10 години )
    Добре де, щом Тойота са толкова велики, защо Хюндай + Киа изпреварват Тойота + Лексус в Европа:(2013) Хюндай + Киа = 679,613 (5.9 пазарен дял)(2013) Тойота + Лексус = 497,143 (4.3 пазарен дял).Според мен изводът е, че Хюндай + Киа изместват Тойота в Европа.За инфо, официалният сайт на ACEA: http://***.acea.be/statistics/tag/category/by-manufacturer-registrations
fallback
Последни