IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford напомпа 1.0-литровия EcoBoost до 140 к.с.

Агрегатът има по-добро съотношение обем / мощност от този на Bugatti Veyron

Ford напомпа 1.0-литровия EcoBoost до 140 к.с.

Компанията Ford днес разкри най-мощната версия на своя 1.0-литров EcoBoost двигател. Новият агрегат разполага с мощност от 140 к.с. и ще се поставя на борда на две специални версии на модела Fiesta.
Ford напомпа 1.0-литровия EcoBoost до 140 к.с.
С обем от само 1.0 литра и мощност 140 к.с. нашият трицилиндров EcoBoost двигател има по-добро съотношение обем / мощност от двигателите, които задвижват хиперколи като Bugatti Veyron и Ferrari 458 Speciale, сочи информацията от Ford.

Това е най-мощната модификация на агрегата, който се предлага и във версии със 100 или 125 к.с.

Развиващият 140 к.с. EcoBoost ще се поставя, поне в началото, само на две специални версии на модела Fiesta. Едната се нарича Red, а другата - Black.

Оборудвани с този двигател, автомобилите ускоряват от място до 100 км/час за 9 секунди и развиват максимум 201 км/час. Средният разход на гориво е 4.5 л/100 км., а вредните емисии на СО2 - 104 г/км, твърдят от компанията.

Що се отнася до Fiesta Red и Fiesta Black, те се отличават от стандартните версии по специалните си цветове, спортните брони, 16-инчовите колела, страничните прагове и задния спойлер. В салоните на моделите пък е заложено на седалки в червено и черно, спортен волан и елементи в лъскаво черно.

Fiesta Red и Fiesta Black разполагат също така със спортно окачване, електрическо сервоуправление и 5-степенна ръчна трансмисия с променени предавателни числа.

Във Ford вече приемат поръчки за моделите, като първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени през септември.

Тагове: ecoboost Ford Fiesta
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    hawkeyeТи да не хвърляш китайски боб или имаш кристална топка? Що не пуснеш едно тото! Може и там да познаеш нещо. Викаш колите като телефоните щели да станат хавата по голяма глупост не съм чувал. Между другото излязохте ли вече в лятна ваканция?
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    hawkeye ( преди 10 години )
    Вземам си бележка така е! Отговора на въпроса ти е следния: през 2025 год автомобилите ще се сменят толкова често, колкото се сменят смартфоните /средно веднъж на 2-3 год/ следователно, ресурс на двигателя максимум 200 000 км. Защо ти е здрав автомобил, след като ще те омръзни още след първата година и ще мечтаеш за нов. Все пак се налага модела на разхищение водещо до икономически растеж на вече развитите държави, които са и основни автомобилостроители.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До:hawkeye ( преди 10 години )
    Зелената стратегия не се отнася за конете, а за това какво излиза от ауспуха. Българската стратегия е сбъркана в това отношение и определят данъка върху конете, което е голяма глупост. В белите държави се гледат обем на двигател и изгорели газове, което е правилното. Въпрос:Което замърсява повече? 1. Двигател 1.0 със 140к.с.2. Двигател 2.0 с 100к.с.За малките двигатели не си съвсем прав. Когато са атмосферни могат да издържат много, но с принудително пълнене нещата са съвсем различни.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ha ha ( преди 10 години )
    140 коня, при това леко купе и от 0 до 100 само за 9 секунди си е направо "мъртвец"
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    новвнос доноввнос ( преди 10 години )
    пишем и други неща, 117.000 РЕАЛНИ ! НОВ ! НОВ ! НОВ ! фабрично нов автомобил, пълна сервизна история, карана е от възрастна жена докторка
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    новвнос ( преди 10 години )
    имал съм шанс да тествам това, безкрайно разочарование, при адекватно шофиране разхода е 11-12/100 а вървенето е много слабо
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    hawkeye ( преди 10 години )
    Да вметна още нещо! В така наречената "зелена стратегия" на ЕС до 2025 год. ще се гони ускорено намаление на вредните емисии на територията на съюза. В този контекст всички МПС-та, които са над 100 к.с. ще се облагат с акциз за всяка допълнителна к.с. Плавно и прогресивно ще се увеличават и другите разходи свързани с притежаването на МПС, което не е електомобил или хибрид. Ето защо водещите автомобилостроители днес правят такива двигатели.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    hawkeye ( преди 10 години )
    Уважаеми младежи, това, че двигателя е хил. кубика не значи, че ще изкара едва 200 0000 км, един двигател се прави днес да има ресурс поне 1 млн. км. Лака ще падне, боята ще избелее, пластмасите ще пожълтеят и колата ще има неугледен вид, но двигателя при правилна експлоатация ще има ресурс до изгниване на шасито. Карах шкода 105Л т.е. 1000кубика, даващи мошност 36 к.с. 30години, повярвайте ми колата имаше вид на бричка, двигателя все още работи като генератор за ток на вилата.Поздрави симпатяги
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До нововнос ( преди 10 години )
    Ами ще разбереш след 10 години като отидеш да си вземеш форд с такъв двигател нов вностот Горубляне на "реални" 120 000км.
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 10 години )
    заменям Ford red за бугати вейрон