fallback

Toyota привиква нови 2,27 милиона коли

Новата сервизна акция засяга Corolla и Yaris

Японският автомобилен концерн Toyota стартира нова сервизна акция, която засяга 2,27 милиона коли в света. Причината е проблем с въздушните възглавници на моделите Corolla и Yaris, предаде Франс прес. Снимка: Ройтерс Най-големият производител на автомобили в света вече привика в сервизите над 9 млн. коли. Новата сервизна акция засяга около 20 модела на компанията, сред които са Corolla и Yaris. "Длъжни сме да проверим тези автомобили, тъй като имаме съмнение, че са оборудвани с дефектна пасажерска въздушна възглавница. В случай на катастрофа тя може да сработи неправилно, което да доведе до нежелани травми", се казва в отчета на Toyota до Министерството на транспорта на Япония. Франс прес допълва, че при някои от моделите проблемните въздушни възглавници могат да причинят и пожар. От Toyota все не са разпространили коментар по случая, като заявяват единствено, че са получили оплакване от техен клиент, който твърди, че дясната седалка на автомобила му е била обгорена от активиралата се въздушна възглавница. От японската компания подчертават, че нямат информация за сериозни наранявания, причинени от дефектни въздушни възглавници.

Тагове:
fallback
  • #23
    Бай Спиро ( преди 10 години )
    *** тойотите!Амме, не мое да ме излъжете да ви купувам
  • #22
    FenIX до политолог ( преди 10 години )
    При бай Тошо ситуацията беше като в резерват нямаше гладни, нямаше и начин да напуснеш резервата, но докато хранилките бяха пълни всичко беше ок. Обаче лесничея Горби видя че резервата отива на фалит и направи перестройка от която последва бутане на стените и щастливите и свободни храненици на резервата се оказаха в гората. Свободни обаче и гладни, защото не бяха свикнали да се борят за прехрана. Някои почнаха да се опарвят сами, други тъжаха за лесничея и хранилките. Ти май си от вторите ;)
  • #21
    тойота фен ( преди 10 години )
    не ви виждаааааааам! ръцете гореее!!! ще съберем ли 100 + за Тойотаааа!?!?!?!?!?
  • #20
    FenIX ( преди 10 години )
    Тия напъни на големите автопроизводители за рекордни продажби явно избиват в занижено качество. Май са го подкарали на принципа дай да продадем колкото може повече пък после ще оправяме кусурите в движение. Това обаче може да върви при софтуерните продукти обаче при колите е недопустимо толкова дефекти и то не е проблем с климатика или радиото, а е свързано с безопасността.
  • #19
    b.b. ( преди 10 години )
    Както видяхме наскоро други автомобилни компании уволняват висши менъджери когато се получат такива сервизни акции. Само Тойота се хвали с дефектите си. И обясняват, че това било грижа за клиента. Както се вижда на тези приказки се връзват само феновете им. А после разправят, че другите били селяни и чалгари. ;) Наивници.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хахахаха, трола се появи. На тоя ако му се плащаше за коментар под статии на Тойота милионер да е станал. Давай ***, можеш още! Ти си!
  • #17
    Ай лове VW ( преди 10 години )
    тойотко, сменявай марката! Язе со голфо на село даже и орем баце ка му тура един плуг, макар, че голфаджия не се става, голфаджия се раздаш баце!
  • #16
    тойотко ( преди 10 години )
    мен *** е страх за село да си тръгна с тойотата (малко буркани зимнина да направя, ракийка да сваря), зема да згазя някоя ***, кокошка...ко прая след това, те предните брони много скъпи!
  • #15
    винкел мен ( преди 10 години )
    ооо снощи вдигнах 200 км час със селиката ...на плейстейшъна
  • #14
    пора ( преди 10 години )
    Айде честито на всички баламурници набутали се с трошльота и смятащи че карат кола!!
fallback
Последни