IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Mondeo отслабна с 363 кг.

Прототипът Lightweight Concept Car тежи колкото Fiesta

Ford Mondeo отслабна с 363 кг.

Компанията Ford представи прототипа Lightweight Concept Car, в чието създаване е участвало и Министерството на енергетиката на САЩ. Автомобилът е създаден на базата на модела Fusion, познат в Европа като Mondeo, но тежи едва 1195 кг. Това е с 363 кг. по-малко от стандартния модел.
Ford накара Mondeo да отслабне с 363 кг.
Отслабването с 23% е постигнато благодарение на използването в конструкцията на алуминий и въглеродни нишки. Предното стъкло също е олекотено, докато задното е от поликарбонат. Интериорът е направен с леки материали, които са използвани най-вече за арматурата на седалките и приборните панели. Машината е с 19-цолови джанти от лека сплав, а спирачните механизми са от алуминий.
Ford накара Mondeo да отслабне с 363 кг.
Под капака на автомобила е разположен 1.0-литров бензинов двигател от семейството EcoBoost с 3 цилиндъра, който е заимстван от Ford Fiesta. В цялостната разработка на машината е участвала и фирмата Cosma International, която е собственост на компанията Magna. Целта е да бъдат създадени компоненти и разработки, които ще бъдат използвани в серийни автомобили на Ford.
Ford накара Mondeo да отслабне с 363 кг.
Това е втората подобна разработка на американския производител след Ford F-150, за чието създаване също бяха използвани алуминий и други леки материали. В резултат на това пикапът „отслабна“ с цели 317 кг.

Снимки: Ford

 

0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    като видях ширината на гъмите и ме напуши на смях.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мдаааа, турили моторетка 1.0 с 3 цилиндъра и били намалили теглото. Ами другия път да сложат с 1 цилиндър и може още да падне. А въпросът дали и как ще върви колата не е важен. Важна е рекламата да се каже, че са смъкнати много килограми...
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кола да отслабне изведнъж с 363 кг. е нещо почти невероятно. Или лъжат или са премахнали всички екстри, тук-таме алуминий са сложили, резервоара на резерва, махнали са резервната гума, защото, като гледам и 4-те са такива и са докарали въпросното тегло. При Форд не знам как е, но при немските марки, които слагат асфалт е по-лесно. Просто махат асфалта и пускат новината, че са намалили теглото с едиколко си...
  • #11
    19 rate up comment 7 rate down comment
    До бурето ( преди 9 години )
    Явно ползваш буре вместо глава! Ако не те напряга много прочети мнението на тези които карат Инсиния, май има и любитески тест-драйв тук, или помоли поне някой да те повози в такава кола.И тогава пиши каквото имаш да пишеш, но не и глупости !Относно новото Мондео - виждал съм такова в щатите, там му викат Fusion. Доста добра кола е, а лайт-концепта заслужава адмирации за технологичните възможноти на Форд. Не забравяйте все пак, че това е КОНЦЕПТ, преди да му гледате гумите!
  • #10
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На мотора са ми по-широки гумите ве ей!*** колата,*** недоразумението.Щом такива тънки гуми са му сложили си представям още колко неща са икономисали,за да докарат по-ниското тегло.Надявам се поне двигател да има,а да не е със задвижване тип Флинстоун.От Форд тъкмо започнаха да се отърсват от лошия имидж,но май пак почнаха да правят простотии.Всъщност,като гледам резервната ми гума на колата,дето им викат патерици е същата.Баси Форда с 4 резервни гуми на колелата и 1 в багажника.Ужас!
  • #9
    10 rate up comment 15 rate down comment
    До бъчваря ( преди 9 години )
    Твоето писане е синоним на правописна катастрофа. Не знаеш къде се поставя препинателен знак, не знаеш ,че всяко ново изречение започва с главна буква.Пък от Опел е ясно ,че кола никога не е излизала и няма и да излезе. Не го сравнявай с колите ,че ставаш смешен. То ти си си смешен де... :D
  • #8
    11 rate up comment 19 rate down comment
    бурето ( преди 9 години )
    А да се коментира Insignia е доста несериозно. За мнозинството европейци, все още е спорно дали Опел може да се брои за автомобилна марка, или комикс... ръждив комикс.
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    С мотоциклетни гуми е защото само така може да харчи малко. Изглежда и звучи нелепо,... ами това е Форд. Мъка, мъка,...
  • #6
    20 rate up comment 11 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    инсинията е наистина добра кола, но новото мондео тепърва ще каже думата си! слагам ти минус заради:- глупостта ти;- селския правопис и че- всъщност си ония миризливец факНи с льо кашона с '*** на капака!
  • #5
    8 rate up comment 17 rate down comment
    бъчвяря ( преди 9 години )
    Инсигнията е къде къде по кола от тия Фордове , пасати , бмв 5-ци и е-класи. Опел прави най добрите коли на пазара!