fallback

Cosworth представи свои версии на Subaru BRZ и Toyota GT 86

Най-мощният вариант ще увеличава мощността на 2.0-литровия мотор до 380 к.с.

Доказаният производител на двигатели Cosworth направи това, което в Toyota и Subaru така и не направиха. Британската компания доработи 2.0-литровия двигател на BRZ и GT 86, като е готова с няколко нива на тунинг.Снимка: Cosworth Първите нива на доработване не включват поставянето на система за принудително пълнене, което означава, че мощността на двигателя е увеличена съвсем малко. Входящата версия Cosworth са оборудвали с препрограмирано електронно управление на агрегата и изпускателна система от неръждаема стомана, като са постигнали мощност от 223 к.с. Предлага се също така изпускателна система със специален резонатор, която увеличава стандартната мощност от 200 к.с. до 227 к.с. А при поставянето и на спортен колектор конете скачат до 233. Това обаче не е всичко. Ще има и по-сериозни доработки, при които боксеровия агрегат на спортните купета ще получи турбо. В момента инженерите на Cosworth подготвят две версии с мощност 325 и 380 к.с. За съжаление обаче на този етап допълнителна информация за тях липсва.

fallback
  • #4
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Някой запознат ще ме светнели дали тази колко е повече Toyota или повече Subaru? Или изцяло на едната марка и е брандирана и като другата?Двигателя като чета, че е боксер предполагам, че е на Subaru?
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те и затова от косуърт са се заели, че им е мъчно като гледат какви са ги свършили жълтурите!
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Незнам за какви деца говориш, но като му четох характеристиките на това Субару и виждам, че нищо не върви, щом като на теб ти се стлува много вървящо, не знам ако се качиш наистина на нещо което върви какво ще кажеш. Това нещо е далеч от вървенето на един Голф ГТИ, дори 10г. старо дизелово трилитрово Ауди или БМВ вървят повече. Хайде стига глупости, по вероятно някое дете да се прехласне по вървенето на това субару, отколкото човек с опит. Добре че Коусърт са се заели. Сега вече ще върви.
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като знам как върви тази кола и с какъв кеф се кара с 200 к.с. си представям какво ще е при повече коне.Сигурно децата във форума ще ме опонират, че 200 коня са малко, но нека веднъж да седнат и да покарат машината и тогава да ми говорят. Боксера е уникален просто и наистина колата е направена за голям кеф, а не да ускорява или да прави драг. Правете разлика!Не знам какви са цените на Cosworth, но според мен за по-малко от атмосферни 50 к.с. отгоре едва ли ще си струва. Мотора държи на тунинг.
fallback
Последни