fallback

Cosworth представи свои версии на Subaru BRZ и Toyota GT 86

Най-мощният вариант ще увеличава мощността на 2.0-литровия мотор до 380 к.с.

Доказаният производител на двигатели Cosworth направи това, което в Toyota и Subaru така и не направиха. Британската компания доработи 2.0-литровия двигател на BRZ и GT 86, като е готова с няколко нива на тунинг.Снимка: Cosworth Първите нива на доработване не включват поставянето на система за принудително пълнене, което означава, че мощността на двигателя е увеличена съвсем малко. Входящата версия Cosworth са оборудвали с препрограмирано електронно управление на агрегата и изпускателна система от неръждаема стомана, като са постигнали мощност от 223 к.с. Предлага се също така изпускателна система със специален резонатор, която увеличава стандартната мощност от 200 к.с. до 227 к.с. А при поставянето и на спортен колектор конете скачат до 233. Това обаче не е всичко. Ще има и по-сериозни доработки, при които боксеровия агрегат на спортните купета ще получи турбо. В момента инженерите на Cosworth подготвят две версии с мощност 325 и 380 к.с. За съжаление обаче на този етап допълнителна информация за тях липсва.

fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сравнението между Голф ГТИ и Импреза СТИ е меко казано неуместно. Двете коли са много различни. На пръв поглед и двете са бегачки, но като навлезеш в детайлите ще видиш, че концепциите са им много различни. Субаруто си е почти рали кола, голфа е асвалтова кола за пишлемета с малко повече пари :). Защи СТИ е почти на двойна цена - има защо повярвай ми Ванка, но ще те оставя сам да разбереш причината.
  • #23
    иван ( преди 10 години )
    къде работиш че и аз искам 95 хил за СТИ да ми се виждат ниска цена за кола. А ГТИ е 50 и малко и получаваш подобно вървене. Безспорно импресата е по-добрата бегачка но не съм сигурен че заслужава х2 ценакое гоуфа ли е със задно - такова животно НЯМА
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Рано или късно всичко заминава а най вече високооборотните атмосферки - при тях износването е най голямо.Иначе нов оригинален турбокомпресор за golf GTI чини 1800 лв, неоригинален на реномиран производите (KKK) има за по 500 лв.
  • #21
    иван ( преди 10 години )
    всичко що е турбо рано иликъсно заминава и не говоря само за турбината.Същото важи и за така възхваляваните тук в сайта нафтови печки били те немски японски или френскиа когато се говори за спортна кола значение имат цифрите, дали ще гоуф, субару или ферари емблемата няма общо с удоволствието от шофирането
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Брато а ти кога последно кара Golf R или R32 та да сравняваш?
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само с баровци пълно тук, Subaru им е под нивото разбира се! Седнал цървулчо да сравнява гоуф!?! със Subaru... Не че е виждал или карал боксер някога си през живота, но и някак си е по-лесно и достижимо да си мечтае бегачката голф.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ше се скъса на баба ти фърчилото.Като не можете да измислите нещо умно все тая дъвка си дъвчете.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    А още по-интересното е когато турбината на Гоуфу сдаде багажа и ластика на великата му еластичност се скъса. Та като си купите немска еластична бегачка, събирайте пари и за ремонтиране на ластиците! Там въпросът е не дали, а кога ще се скъсат.
  • #16
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    А най-интересно е след 2:30 от около 1000 rpm на 6та :)
  • #15
    иван ( преди 10 години )
    точно за това упражнение говоря но тази кола е турбо и между 2500-5000 оборота има постоянен въртящ момент освен това води на gt86/brz с 150нм и 65 коня
fallback
Последни