fallback

Германците са най-доволни от Porsche, Toyota и Volvo

J.D. Power публикува проучването си за удовлетвореността на клиентите от техните автомобили

След като вчера ви запознахме с предпочитаните от англичаните марки и модели автомобили, днес представяме и автомобилите, от който са най-доволни шофьорите в Германия. Класацията е създадена от J.D. Power, като се базира на допитване до 18 000 водачи на автомобили. В този случай експертите от J.D. Power са разделили класацията на две части. В първата се класират най-предпочитаните марки автомобили, а във втората - най-предпочитаните модели във всеки пазарен сегмент. В класирането са включени автомобили, които са били регистрирани в страната между януари 2011 г. и декември 2012 година. Самото допитване до собствениците им е проведено между декември 2013 г. и февруари 2014 година. А критериите, по които са оценявани машините са следните: удолетвореност от колата, дизайн, комфорт, надеждност, икономичност, разходи за поддръжка, следпродажбеното обслужване. Снимка: Porsche В класацията по марки лидер е германската Porsche, която събира 835 точки от максимални 1000. На второ място с равен резултат са Toyota и Volvo, а в челната петица попадат още Mercedes-Benz и Skoda. На обратния полюс са Fiat, Chevrolet и Dacia, които заемат последните три места в класацията. Лидери в подреждането според класа на машината са Toyota и Volkswagen, които имат по два модела на челни места. С по едно отличие пък са Mercedes-Benz, Opel, Seat и Volvo. С най-висок резултат сред всички автомобили пък е Toyota Avensis - 848 точки от максимални 1000. Класиране по класове: Класиране по марки: Като цяло шофьорите в Германия са заявили, че най-важен при избора на нов автомобил е критерият надеждност - общо 56% от запитаните. Почти 50% пък са определили като най-важна цената, а 46% са заявили, че това безопасността на автомобила.

Тагове: J.D. Power
fallback
  • #38
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    @Анонимния с long term test reviewЯ кажи къде е написал за многократно влизане в сервиза?Измъчих се да прочета селския ангийски на Ollie Kew, но нещо не видях да пише такова нещо.Обяснява нещо, че му светкала лампата за колана ама друго не видях.
  • #37
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    И ако пак ще ми цитирате форуми с проблеми с VW то погледнете техническите секции на всички форуми по марки и ще видите, че всички коли имат проблеми.За това, че някой си е взел VW-Up и му се чупи много е въпрос на шанс, защото при мене същото се получи с Yaris. Това не може да е повод за генерални заключения.
  • #36
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    @Анонимент-не пиша от други профили и не използвам пуберски пароними.Королата със сигурност не е лоша кола но да я превъзнасяте до небето е глупаво, защото със сигурност не е с най-добрата комбинация от качества поне в Европа.Трудно някой може да ме убеди с измерими показатели, че е най най най добрата кола.
  • #35
    Анонимен ( преди 10 години )
    autoenthusiast или корола версо D4D,няма нужда да се правиш на мотика и да си излизаш от профила да пишеш поредните глупости.Знаем те. оризарка ли е Королата не знам,но знам,че е най-продаваната кола на всички времена в света.И не само,че е най-продаваната,но и една от най-надеждните и то не само някое поколение,а от създаването си.Явно има защо да се продава добре по цял свят,а не само в отделни държави,както е при немците с техните коли.
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-добрият разход,който е постигнат на Ъп е 49.8mpg.Толкова за здравината и икономията на модела.А какво смятам не е важно.Важното е,че в едно списание 3 поредни години един модел доказано скапан е на 1-во място.Ако се сещаш за друга такава кола в която и да е медия да се е случвало ще се радвам да науча.Аз поне до сега не съм виждал такова нещо.Или може би ти смяташ,че и АДАК не са лъгали и мамили,така ли?И че съвсем случайно са го направили без да вземат пари?Ех колко наивни имало тук...
  • #33
    корола версо D4D ( преди 10 години )
    Аз пък съм много доволен от моята оризарка,не ходя по сервизни акции,не ми харчи много, супер екологична е,просто мечта,купете си рикша-ха-ха-ха.оризарска работа,айде оризарчета и приятно чакане в сервиза на цариградското.
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    Някой ще кажат:Кога го направиха Ъп, кога почна да се разваля?И ще са прави да питат,защото не е нормално това,но при ВАГ всичко е нормално.И за да не бъда обвинен,че плюя по колата без причина ще кажа,че съм влиззал вътре и по-грозно и гадно нещо от това няма.Гоуф е направо лукс пред табуретката.Пуснете в търсачката VW Up 1.0 (2013) long-term test review - Car Magazineи прочетете теста.Човека влиза 4 пъти на месец в сервиза.Че тя колата е престоява повече в ремонти.Типично за ВАГ бих казал.
  • #31
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Т.е. ти смяташ, че целта на цялото изследване е да класира Up най отгоре ли?Ако говорим за малки автоможили от които производителя печели най малко - то защо Yaris е на първо място а Polo явно е след 3-ката?
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГ,уж се правиш на много умен,а задаваш *** въпроси.Чете ли ги двете статии или ги мина по диагонала?Хайде прочети ги малко по-задълбочено и предполагам ще разбереш разликите,които никак не са малка между двете изследвания.Нещо,което би трябвало на всеки да заостри вниманието е че списанието ПОРЪЧАЛО изледването класира Ъп 2 поредни години на 1-во място,а сега това изследване също го поставя.Светва ли ти лампичката?Не,нали!Прочети и за многото проблеми,които има Ъп.Писано е доста.
  • #29
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Много странни интерпретации виждам и за това изследване.Това не е изследване на качеството - смятате ли че Honda толкова по лоша от Toyota? Не - нали? Имам няколко въпроса към съфорумниците:1. И това измерване ли е платено или само онова за UK?2. Видно е, че шкода и VW-UP са отново на челни места-пак ли ще кажете, че са скапани?
fallback
Последни