fallback

Германците са най-доволни от Porsche, Toyota и Volvo

J.D. Power публикува проучването си за удовлетвореността на клиентите от техните автомобили

След като вчера ви запознахме с предпочитаните от англичаните марки и модели автомобили, днес представяме и автомобилите, от който са най-доволни шофьорите в Германия. Класацията е създадена от J.D. Power, като се базира на допитване до 18 000 водачи на автомобили. В този случай експертите от J.D. Power са разделили класацията на две части. В първата се класират най-предпочитаните марки автомобили, а във втората - най-предпочитаните модели във всеки пазарен сегмент. В класирането са включени автомобили, които са били регистрирани в страната между януари 2011 г. и декември 2012 година. Самото допитване до собствениците им е проведено между декември 2013 г. и февруари 2014 година. А критериите, по които са оценявани машините са следните: удолетвореност от колата, дизайн, комфорт, надеждност, икономичност, разходи за поддръжка, следпродажбеното обслужване. Снимка: Porsche В класацията по марки лидер е германската Porsche, която събира 835 точки от максимални 1000. На второ място с равен резултат са Toyota и Volvo, а в челната петица попадат още Mercedes-Benz и Skoda. На обратния полюс са Fiat, Chevrolet и Dacia, които заемат последните три места в класацията. Лидери в подреждането според класа на машината са Toyota и Volkswagen, които имат по два модела на челни места. С по едно отличие пък са Mercedes-Benz, Opel, Seat и Volvo. С най-висок резултат сред всички автомобили пък е Toyota Avensis - 848 точки от максимални 1000. Класиране по класове: Класиране по марки: Като цяло шофьорите в Германия са заявили, че най-важен при избора на нов автомобил е критерият надеждност - общо 56% от запитаните. Почти 50% пък са определили като най-важна цената, а 46% са заявили, че това безопасността на автомобила.

Тагове: J.D. Power
fallback
  • #48
    бъчваря ( преди 10 години )
    Как няма да са доволни от Волво, като са наринали една камара пари за купчина калпава ламарина. И аз съм доволен от тоя сайт, щото съм направо ошашавен вече толкова години, кой дявол ме довя тук.
  • #47
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    На всички Тойоти външния ремък се сменя през 105 000 км, изключение правят Ярис и Аурис хибрид, при които този детайл липсва.
  • #46
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    На Ярис 1.0 не се сменя ремък, а водната помпа се счупи на около 30К км. При все, че всяка година ходих в сервиза независимо, че нямаше навъртяните км (по тяхно изискване) не са ми я сменяли докато не се счупи.В сервиза не са открили и скапания алтернатор който съсипа 1 акум. и беше на път са прецака 2ри.Сега като чета за проблемите с разхлабващите се колани ми настръхват косите. Ще я мина през сервиза да я проверят за това и при първа възможност ще се отърва от нея, че ми писна.
  • #45
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    "autoenthusiast" - що се отнася до сервизните акции искам да те уверя, че те са безсрочни, независимо дали е за водна помпа или нещо друго, така че в ТМА не са си я спестили, а дори напротив имат по-голяма изгода Тойота да им я плати, от колкото ти. Поздрави,
  • #44
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    "autoenthusiast" Водна помпа е почти консуматив при всички марки и дори, когато сменяш външен ремък през 100 000 км дори и да не е протекла механиците съветват да я смениш, тъй като при протичане може да реждяса и да направи беля, например да скъса външен ремък. Това разбира се става след повечко години и км. Акумулатора също е консуматив и не случайно гаранцията от производителя му е до 3 години, при VW и Peugeot e доста по-малка. Окачаване на Ярис да се разбие за 65 х. км. е почти невъзможно.
  • #43
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    С част от тези повреди съм влизал в дългосрочни приключения със официалния севрвиз.Покрай форума разбрах, че за водната помпа е имало сервизна акция, но явно нашите са си я спестили, въпреки, че те карат всяка година да ходиш на сервиз.Иначе браво на маркетинга им - пращат ми от време на време списание Тойота, дават кафе в сервиза и след посещение се обаждат по телефона и дават възможност да им обясниш какво мислиш за тях - ама не е достатъчно.
  • #42
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    @Дифорс ВалвматиковДоста неща писал съм ги вече.Колата я купих чисто нова от ТМ Ауто.Накратко (пробег до момента около 64К)Водна помпаСкъсан ремъкАлтернаторАкумулатор (на 3та година)Лявата малка жабка до прозорецаПо окачванто разни неща но не ги броя.Всеки месец изгаря по някоя крушкаИма 1 много дразнещо свирене което не могат да го оправят в ТМ от 2 години2 от тези повреди са ни оставяли на пътя.
  • #41
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    "autoenthusiast" би ли споделил, кое точно ти се чупи в Яриса?
  • #40
    хдмд ( преди 10 години )
    Не мога да разбера как Волво са най- одобрявани и в същото време в Германия почти не се продават /не е цената БМВ и компания имат много силни продажби/. Обратно Рено са най- продавания чужд производител в страната и в същото време никой не ги харесва. Немеца явно е шизофреник.
  • #39
    борче ( преди 10 години )
    столично борче ще станааа най-ще е добреее пАри аз ще имам многооо вила и бемвеее, руси мацки аз ще возя в чернооо поршеееее
fallback
Последни