IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробно за новата Toyota Yaris

Обновеният модел ще се предлага с избор от 4 двигателя

Подробно за новата Toyota Yaris

Японският производител на автомобили Toyota разкри нови подробности за обновения компактен модел Yaris. След като преди месец компанията разкри екстериора и интериора на колата, сега изнесе подробности за задвижващите агрегати и механиката.
Подробно за новата Toyota Yaris
Снимка: Toyota

Описван от производителя като по-динамичен и по-емоционален, новият Yaris ще стъпи на пазара в Европа с избор от четири задвижващи агрегата, всички покриващи стандарта Евро6 - два бензинови, един дизелов и един хибриден.

Базовият модел ще се предлага с 1.0-литров бензинов двигател с три цилиндъра, който генерира 69 к.с. и 95 Нм. По-мощният бензинов двигател е с обем 1.33 литра и генерира 99 к.с. и 125 Нм, а дизеловият модел разчита на 1.4 литровия агрегат на компанията, който доставя 90 к.с. и 205 Нм. Хибридният модел съчетава бензинов двигател с обем 1.5 литра и електромотор, като генерира 100 к.с. обща мощност.

Към момента не е разпространена конкретна информация за динамичните характеристики на обновения Yaris. Уточнява се обаче, че средният разход на гориво при хибридната версия е сведен до 3.3 л/100 км.

Обновеният Yaris е получил промени и по структурата, като демонстрира по-висока устойчивост на усукване. Промени има също така при амортисьорите, електрическо сервоуправление и задното окачване, което "подобрява комфорта в кабината по време на път".

Продажбите на Yaris в Европа трябва да стартират през следващите няколко месеца.

Тагове: Toyota Yaris
0 от 500
  • #57
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Октавията че е хубава, хубава е. Ама една зима с 5 човека ореше и сменихме предпазната *** отдолу. Отделно на сто и пейсе правихме скорости. И дръжките вече са изполющени. И харчи. Яко дори. Колата е бенз. 1.5 октавия 2.
  • #56
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    ВАГ, гледам че ти куца техническата подготовка, та да вметна че 4.9 литра дизел тежат 4.08 кг, докато 5.07 литра бензин - 3.75 кг, така че, не, канцерогенната Шкодата НЕ харчи по-малко, напротив, харчи повече. И тук въобще не отваряме дума да десетките го хиляди пъти по-големи емисиии на наистина вредни съединение като азотни окиси и сажди.
  • #55
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast,ти надмина всички мои очаквания.Оказа се много по-*** отколкото съм си представял.*** си обаче упорит.Ставаш за ченге.За последно те ограмотявам!Пиши в търсачката:Vehicle size classCar classificationAUTOMOBILE CLASSES и още много други и чети цяла нощ на воля.Съмнявам се обаче нещо,че ще ти влезе.Да е *** да ти го набие човек,но акъл не става.И накрачя,като ти извадих фактите отговаряш,че немците знаели какво да купуват.По-детски отговор от това няма.Празни приказки!
  • #54
    7 rate up comment 11 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Нищо не можа да извадиш от ръкава.Немците си знаят какво да купуват няма нужда да им казвам. Скоро и американците и японците ще научат.
  • #53
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast,обади се на немците и им кажи под секрет,че са се объркали!Кажи им,че не Приус,а Октавия е по-икономичната!Може и да ти повярват щом ти им го казваш.А ако не вярват им кажи да дойдат на околомръсното в София да им покажеш!Кажи им също,че Ярис също е смотан и неикономичен.Можеш да им демонстрираш дори как харчи 7/100,а Октавията 2 пъти по-малко,хахаха уникален си.Оправи ми вечерта.Продължавай в същия дух и ще стигнеш нови висоти на собствената си простотия!
  • #52
    7 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Дай я тая европейска класификация да я видиме колко е официална.И почети малко по какво се класифицират автомобилите и дали има въобще европейска класификация.
  • #51
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха,наистина си бил ***.Знаеш ли какво е EuroNCAP?Както и не знаеш да караш кола,което си го призна.Има ОФИЦИАЛНА класификация на колите (американска и европейска) и там се определя коя от кой клас е.Във всички ОФИЦИАЛНИ класации за автомобили Октавия и Приус не са в един клас.Знам,че пак няма да го разбереш,но какво да се прави,като си ощетен в някой отношения.Кофти работа,но какво да се прави!Остава си за цял живот...
  • #50
    7 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И още нещо драги ми анонимнико, че ми писна да се разправям с тебе.*** умрелите 105 магарета ***Като отидеш на ***.toyota.bg и избереш модела Prius и на първата страница виждаш с големи букви следното:Разход 3,9 л/100кмКомб. CO2 от 89 г/кмМощност 99 к.с. по DINНо дори това няма значение защото:PriusМаксимална скорост (км/ч) 180Ускорение от 0 до 100 км/ч (сек) 10.4Skoda Максимална скорост (км/ч) 194Ускорение 0-100 (сек) 10,8Тъй че двигателите са съвсем идентични
  • #49
    7 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Вероятно ти си ***. Отговарях на оня който беше попитал коя *** харчи по малко от Prius.Спред независимата класивикация Octavia и Prius са е един клас - вж. EuroNCAP където колите са класифицирани.Иначе определено Prius не е в класа на Octavia защото е по малък, с по малко място в интериора и багажника и няма мощни двг. като шкода няма и 4х4 и няма и половината от екстрите с които можеш да окичиш Skoda.
  • #48
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ентусиаст,няма нужда да се проверява!То се вижда,а и ти самият си го призна.Какво повече да говорим в тази насока.Няма смисъл.Моят разход ли?5-5,5/100.Зимата до 6/100 максимум,като градско/извънградско са горе-долу 50/50.И в чужбина съм ходил с Ярето и какво от това.Разхода е един и същ.