fallback

И Subаru преминава на една платформа

Японците също така ще добавят нови системи на двигателите си

Компанията-майка на японския производител Subaru - Fuji Heavy Industries, официално обяви сродносрочните си бизнеспланове. Програмата се казва Prominence 2020 и разкрива какви промени ще настъпят в моделната линия на Subaru. Най-важната от тях е намерението на японската марка съвсем скоро да представи нова глобална модулна платформа - Subaru Global Platform (SGP). Тя ще дебютира с новото поколение на модела Impreza, а след това ще бъде използвана за всички нови автомобили на компанията, но с габарити не по-големи от тези на Outback. Освен това Subaru обещава да доработи моделната си гама, като ще се съсредоточи върху производството на всъдеходи. В плановете на компанията влиза пускането на 7-местен кросовър, който да замени Tribeca. Този модел ще се произвежда в САЩ и ще бъде насочен най-вече към местния пазар. Новата стратегия на японците ще засегне и подобряването на икономията на гориво при двигателите им. За целта те ще бъдат оборудвани със система за директно впръскване на горивото, както и с технология за деактивация на част от цилиндрите. И накрая – японската марка планира създаването на нов хибриден модел, който може да се зарежда от електропреносната мрежа. За него ще бъдат използвани най-модерните технологии на Toyota. Снимка: Subaru

 

 

fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    На лед и мокро резки маневри е добре да се избягват и внимателно боравене с газта и спирачките. Но преди всичко - най-важни са скоростта и гумите!
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Христо, за аквапланинга предпоставки има много ,като почнеш от гуми,тяхната широчина и вид,скорост и така нататак,чест ти прави че си честенколкото до съвет какво се прави и аз немога да ти отговоря много безпроблемни километри ти желая
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Въртях се една зима с Форестера. Изпреварих един камион и реших да се прибера след като го задминах и колата тръгна с вратите напред. Грешката ми беше, че се изплаших и отнех газта - тогава задницата се опита да ме изпревари, а трябва да подам газ за да се изправи предницата. Така си мисля аз. Колата е с ръчни и е със симетрично АВД като всички субита.
  • #15
    Христо ( преди 10 години )
    Говорих с много хора с опит казаха, че при тази ситуация кола с ръчни скорости се натиска съединителя, за да се освободи зацепването на гумите и да не поднесе рязко колата, при автоматика подаваш леко газ. Може да се бъркам, ще се радвам ако някой каже кое е правилното в този случай.
  • #14
    Hristo ( преди 10 години )
    Далеч от истината си имам над 300 000 км лично шофиране и поне 100 00о като пътник, сменил съм 6 коли,включително и бус. Не ти пожелавам да изпреварваш тир със 80 км по наша магистрала на лек десен завой - преди тунела на Траянови врат и да видиш река поне 5 см да пресича пътя. Моята грешка беше, че се уплаших и натиснах спирачки, но след това подадох газ и колата се оправи.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вурст,всеки си има мироглед ,така че не се учудвам че за едни е грозна а за други не ,на мен лично също не ми харесва, с което не ангажирам никой
  • #12
    Кончита Вурст ( преди 10 години )
    Немските вурстове, като няма какво да кажат почват с това, че била грозна, че нямала имидж, история и др. глупости. Тях не ги интересуват качествата на автомобила, а съвсем други неща с които да си избиват комплексите. Субару, ако са грозни, то ВАГените са направо отвратителни.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Христо, разбирам че си карал само тази кола ,след това което си описал мисля че трябва да караш друг автомобил за да преценишааа и междо другото щом си усетил аквапланинг значи го е имало . отгговори си сега на въпроса , колата ли те е спасила или си преминал проблемния участък
  • #10
    Христо ( преди 10 години )
    Имам Subaru и си пожелавам само Subaru да мога да карам след като ме спаси от аквапланинг по магистрала Тракия. За да коментираш една кола трябва да имаш преки впечатления от нея и да си покарал поне няколко часа на 2-3 различни терена. За мен дизайна не е водещото, а комфорта и сигурността на семейството ми и за мен марката е номер 1. Германофилите моля да си пишат по техните теми, както много хора не коментираме техните постижения и несполуки.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Качествата на един автомобил не се изчерпват с дизайна. Карам от няколко години Субару и не бих го сменил за нито един Немски Премиум.Ако ще трябва да давам на година по 2-3 бона за ремонти - казвам мерси на тия премиуми.
fallback
Последни