fallback

И Subаru преминава на една платформа

Японците също така ще добавят нови системи на двигателите си

Компанията-майка на японския производител Subaru - Fuji Heavy Industries, официално обяви сродносрочните си бизнеспланове. Програмата се казва Prominence 2020 и разкрива какви промени ще настъпят в моделната линия на Subaru. Най-важната от тях е намерението на японската марка съвсем скоро да представи нова глобална модулна платформа - Subaru Global Platform (SGP). Тя ще дебютира с новото поколение на модела Impreza, а след това ще бъде използвана за всички нови автомобили на компанията, но с габарити не по-големи от тези на Outback. Освен това Subaru обещава да доработи моделната си гама, като ще се съсредоточи върху производството на всъдеходи. В плановете на компанията влиза пускането на 7-местен кросовър, който да замени Tribeca. Този модел ще се произвежда в САЩ и ще бъде насочен най-вече към местния пазар. Новата стратегия на японците ще засегне и подобряването на икономията на гориво при двигателите им. За целта те ще бъдат оборудвани със система за директно впръскване на горивото, както и с технология за деактивация на част от цилиндрите. И накрая – японската марка планира създаването на нов хибриден модел, който може да се зарежда от електропреносната мрежа. За него ще бъдат използвани най-модерните технологии на Toyota. Снимка: Subaru

 

 

fallback
  • #28
    Минчо ( преди 10 години )
    може би ще съм първия, който ще си вземе субару аутбек 2008 заради дизайна;)
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    За теслите и брадвите незнам, но който си е взел субару не иска да кара друго. Още по-малко за лъскави автомобили с хубав дезайн, изискващи хиляди левове за годишна поддръжка.
  • #26
    Дърваруфен ( преди 10 години )
    Демек ще дялкаме само с една и съща тесла и брадве!? Не съм съгласен!
  • #25
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    ПП Кофти мнение съм чувал само за новия Горски и за дизела им.По добре да си наблягат на нещата в които са силни.
  • #24
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Subaru не е автомобил който се купува заради дизайна му, а въпреки него.Не е масов автомобил а е за индивидуалисти и ценители.Прави ми впечатление, че болшинството които карат Субару са доволни и марката има много заклети фенове. Като единствен недостатък изтъкват разхода на гориво и браво на фирмата, че адресира този проблем.Нека да има и разнообразие във все по сивия автомобилен свят.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези палачори не фалиграха ли?
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    от: Анонимен ( преди 2 минути )Дилърите на Audi лъжели за сигурността на A5 на Острова.Задълбочено разледване на BBC показва, че множество дилъри на Audi във Великобритания поднасят невярна информация относно сигурността на модела A5.Тайни лица от медията установяват, че 9 от 10 търговеца на марката казват, че автомобилът е преминал успешно краш-тестовете на EuroNCAP, като всъщност той никога не се е явявал на такива. Шест от дилърствата дори не спират до тук, заявявайки, че A5 е оценен с максимален рейтинг от пет звезди.Проучването на BBC е проведено благодарение на сигнал от клиент, закупил си по-рано модела R8. Той направил собствено разследване, като в 48 от 50 дилърства получил положителен отговор за краш-тестовете на R8. Всъщност, супер колата също не е била включвана в изпитание на Euro New Car Assessment Programme.В отговор на тези два случая, Audi коментира, че това поведение не е целенасочено и подвеждането на клиентите е неволно.
  • #21
    Subarufan ( преди 10 години )
    "When i doubt, flat out" -Colin McRee with Subaru 555 :)
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    При Субару при загуба на сцепление се подава газ, всичко останало прави колата.
  • #19
    VW ( преди 10 години )
    Всички под знамето на VW - единната платформа!
fallback
Последни