fallback

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Представи и нов 2.0-литров дизел

Още през миналата година шефът на Volkswagen AG Мартин Винтеркорн обяви, че концернът му разработва 10-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Сега шефът на отдела за разработки и изследвания Ханс-Якоб Нойсер потвърди това и даде някои подробности за скоростната кутия, съобщава Autocar. Новата трансмисия ще замести досега използваната DSG-6. Тя може да бъде поставяна при модели както с надлъжно, така и с напречно разположен двигател. Това ще позволи използването й при голям брой от автомобилите на германския концерн. „Новата 10-степенна DSG трансмисия е една от ключовите разработки на Volkswagen за повишаване на икономията на гориво – категоричен е Нойсер. – Целта ни е през 2020 г., благодарение на нея, новите ни модели да бъдат с около 15 % по-икономични. Мога да потвърдя, че тя ще замени сегашната 6-степенна скоростна кутия, която се използва и в по-големите модели на Volkswagen.“ Нойсер обаче не се ангажира със срокове, в които новият агрегат ще се появи на бял свят. Той уточни единствено, че скоростната кутия е предназначена за двигатели с въртящ момент до 500 Нм. Едновременно с трансмисията топ-мениджърът представи и нов двигател – 2.0-литров дизел с 4 цилиндъра и двойно турбо. Неговата мощност е 236 к.с. Двигателят ще се използва за следващото поколение на Passat, чиято премиера е предвидена за есента на тази година. Снимка: Volkswagen

 

Тагове: dsg volkswagen ag
fallback
  • #22
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    През 2020-та ВАГ щели да пуснат автоматик с 10 предавки, 5 планетарни механизма, хидротрансформатор, 5 съединителя и 3 спирачки... А през 97-*** Тойота пуснаха Приус с безброй предавки, 1 планетарен механизъм и 2 електромотора. Най-оптимистичните прогнози сочат че ВАГ ще успеят да усвоят технолоията на Приус не по-рано то 2050-та.
  • #21
    мухаха ( преди 10 години )
    На Ауди мултитроника беше дробсърма. А защо не споменеш японските автомати а само CVT които се слагат на малките коли. Явно разбираш само от шваби така че моля не коментирай японците, не за друго ами се излагаш. БМВ купува от ZF защо не си правят сами а ??? Една малка фирма като МАзда може да си произвеждат сами автоматиците а големите БМВ не могат.
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Китайска му работа..
  • #19
    Кончита Вурст ( преди 10 години )
    Ентусиасте, а какво ще кажеш за CVT-то на Приус? Да си чувал за проблеми или счупено такова на 250 000 км.? А на 1 млн. км. да си чувал, а на над 500 000 км. както са повечето таксита в Зап. Европа? Хайде, като чуеш, ела пак да ни обясняваш как се чупели на еди колко си км.!А за трошливите DSG-та всеки, който малко се интересува от коли знае. Дори АБ писаха и дори те писаха, как ФВ кара собствениците да плащат и как техните трансмисии не 250 000 км., а до 100 000 не могат да добутат.
  • #18
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    ПП Въпроса с новия внос на немски автомобили, каран от пилот на самолет или жена му на по 10 години на 124 х.км. е дискутиран вече.
  • #17
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    VW проектират 10 ст. автомат, в момента имат 6 и 7 степенен. ZF произвеждат фантастичен 8 степенен (проектират 10ст.), MB 9 степенен.Японците предлагат нискотехнологично CVT (подходящо за стругове и мотопеди) което представлява 2 конуса и 1 ремък, неподлежащи на ремонт и живот до около 250К км. (питайте хора които са навъртели такива км със CVT.Само се чудя на АУДИ с мултитроника, но дори при тях ремъка е със метални ламели и зъбни колела.
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Били си купили доста нов Пасат ха ха хааа. Не си добре. Виртуални, приятели, виртуални пасати.. почти нови. ***********сега копие на личните им карти ли са им пусна или досие на колата? Ей тва някои хора сте дъбили бре! Все ми е тая дали на ФВ са гръмнали скорости или на друга кола, лошото е че го отнасят хората че трябва да плащат!
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    VW = Das problem
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Били си купили доста нов Пасат ха ха хааа. Дошоооо, Дошо! Не си добре. Виртуални, приятели, виртуални пасати.. почти нови.
  • #13
    RRE ( преди 10 години )
    Ne moga da si predstavia ne6to po-savar6enno ot sega6nata DSG,no VW imperiata naistina e re6ena da zavladee sveta.Bravooo
fallback
Последни