fallback

Какво да очакваме от Saab?

След електрическия 9-3 идва ред на 9-3 SportCombi

Разигралата се през последните години сага около Saab за пореден път доказва, че качествените автомобилни производители не бива никога да бъдат отписвани. Компанията е създадена през 1937 г., като по-късно се отделя от аерокосмическото подразделение на Saab, а първият автомобил на шведите излиза през 1947 г.
Следват закупуване на производителя на камиони Scania, минаване под контрола на General Motors, прехвърляне към компанията Spyker и накрая спасяване от банкрут, благодарение на сегашния си собственик National Electric Vehicle Sweden (NEVS). Именно с неговата помощ Saab възобнови производството на седана 9-3, но какво друго готви компанията? 
Първата задача пред концерна NEVS е да оправдае името си и затова ще развива електрическата версия на 9-3, заяви отговорникът за връзките с обществеността в NEVS Микаел Остлунд пред Autoblog. Пилотната серия от тези машини бе изпратена в китайския град Циндао, който има участие в NEVS.
Следващата стъпка ще бъде възобновяване на производството на комбито 9-3 SportCombi. Тази модификация бе неотменна част от второто поколение на 9-3 в началото на ХХI век. След него ще се появи и версия кабриолет, като в компанията все още не са взели окончателно решение кога точно ще стане това.
Същевременно ще продължи развиването на платформата Phoenix, която Saab разработи с помощта на GM, малко преди да обяви банкрут. Тя бе показана от концепта Phoenix и е подходяща за конструиране на лифтбек-купе, кабриолет и кросъвър. На този етап компанията няма намерение да съобщава точните спецификации на бъдещите модели, уточни Остлунд.
Засега NEVS ще ограничи завръщането на Saab в две държави – Швеция и Китай. Компанията обаче има глобални амбиции и смята да добавя още пазари след анализ на техния търговски потенциал.
Снимка: Saab
 

 

Тагове: nevs saab 9-3
fallback
  • #17
    ей кукавец! ( преди 10 години )
    отивай да драскаш минуси и в статията за Субару, че и там ти ***.ха ***.ката-"кола"! хахаахах
  • #16
    Дошо ( преди 10 години )
    Няма по-долен от тоя който сам си пише плюсове а на другите минуси! Пълен издухалник - представете си каква П..КА има на колата си!Иначе браво на СААБ - отърва се от хамериканците, желая му успехи!
  • #15
    ... ( преди 10 години )
    еее тиа с ***.ковидните коли навсякъде ги *** ама те пак като въшки на чело -нахални бе! пфуу!!
  • #14
    Колега... ( преди 10 години )
    ..долният анонимник няма пари и за семки, ти Ауто билд искаш да купува!Причината - ами кара онова с ***.ката на капака и от висене по сервизите и жълти стотинки не му остават!:D
  • #13
    MOTO-GYCI ( преди 10 години )
    ДО АНОНИМЕНИМАШ ЛИ ПАРИ ДА СИ КУПУВАШ АУТО-БИЛД?ПРОЧЕТИ КАКВО ПИШЕ КАТО ВЗЕМЕШ ОТНЯКЪДЕ ПАРИ.И ИНСИГНИЯ И АСТРА И КОРСА ВСЕ ОЩЕ СА ОТ ПЪРВИТЕ ПО ЗДРАВИНА.ЗАЩО СИ ТЪРСИШ ТРИБУНА ДА СЕ ИЗЛАГАШ С НЕЗНАНИЕТО СИ?ТО КОЙ ЛИ ТЕ ЧЕТЕ.
  • #12
    L.P.G ( преди 10 години )
    до Анонимен Стига си си давал плюсове комплексар.Пак никой не те чете,защото нищо не знаеш и не си прочел и нищо не може да се научи от теб.От който има какво интересно да се чете,то си го четем и с твойте сложени минуси.Класика е прав,вземи прочети какви модели са приготвили Опел и с какви двигатели и на всички нива и с изключителен нов дизайн.Само прочети,не се филмирай в незнанието си с минуси и плюсове.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отделно Опел не произвежда почти нищо тяхно. В момента под капака на тяхните коли работи Италиянски мотор от Фиат. Сегашната корса е на платформа на Фиат гранде пунто и използва морално остарелите дизели на фиат. Агила се разработва от Сузуки. Буса Виваро е Рено, Инсигния и Мокка се продават в щатите като Буик. Та Опел лепят една задраскана нула на предния капак и трупат огромни загуби на ГМ.
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Всеки нов модел на Опел беше обявяван от тях за най добрия в сегмента и уникален. В последствие Инсигния се оказа една сива мишка която никой не забелязва по пътищата и се продава зле, Астра се оказа поредния провал като се беше прицелила в гоуф но в крайна сметка не можеше да се мери по нито един показател с него. Корса трябваше да ги изведе начело при малките автомобили но в последствие морално остарялата техника и лошото качество и попречи. Прочетете малко за огромните загуби който трупа!
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно пък интериорите на СААБ бяха много слаби. С морално остарял дизайн, още преди да е излязъл модела.
  • #8
    КиБик ( преди 10 години )
    СААБ бяха симпатична марка за индивидуалисти до момента в който започнаха да продават кошниците на Опел на надути цени. Никога няма да са масов производител но имат бъдеще ако се върнат към това което се харесваше на техните почитатели - различни, авангардни, интериор-трепач...
fallback
Последни