IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Скоростта и гумите са убили Пол Уокър

Властите в Лос Анджелис обявиха причините за смъртта на актьора

Скоростта и гумите са убили Пол Уокър

Полицейските власти в Лос Анджелис обявиха причините, довели до смъртта на актьора от поредицата „Бързи и яростни“ Пол Уокър. Следователите не са открили никакви технически проблеми с машината Porsche Carrera GT, с която катастрофира звездата.
Скоростта и гумите са убили Пол Уокър
Снимка: Facebook / PaulWalker

Разследващите са установили, че в катастрофата не е участвал друг автомобил, както се твърдеше. Представител на шерифството в окръг Ел Ей - Майк Паркър, заяви през LA Times, че скоростта на спортната кола по време на инцидента е била 150 км/ч. Това е два пъти повече от позволената на пътя в Санта Кларита, където стана трагедията.

Според следователите, приятелят на Уокър – Пол Родас, който е карал автомобила, не е успял да се справи с управлението му. Данните са получени от бордовия компютър, който е бил възстановен с помощта на специалисти от Porsche.

В разследването са участвали и експерти от компанията Michelin. Те са установили, че гумите на автомобила са били 9-годишни, а съгласно предписанията е трябвало да бъдат заменени с нови 5 години преди инцидента. Не се изключва възможността и те да са изиграли роля за трагедията, която се случи на 30 ноември миналата година.

Представителите на властите са категорични, че е изключено механична повреда в автомобила да е довела до катастрофата.

0 от 500
  • #29
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Борис ( преди 11 години )
    9 годишни гуми!?Скорост при сблъсъка 150. Сигурно са карали с над 200.Щели са да имат наистина огромен късмет да не загинат при тези обстоятелства.
  • #28
    19 rate up comment 3 rate down comment
    криминалиста ( преди 11 години )
    до: специалиста по спирачките, който твърди, че не остава спирачен път при съвременните автомобили---------------------Драги ми смехурко, толкова си смешен, че просто си нямаш на идея. Поне не се излагай и по-точно ти спри да пишеш! Разликата между съвременен и по-стар автомобил при рязко спиране е в количеството каучук, което остава по асфалта. При дъжд или когато не се вижда видима следа се включва УВ лампа и всичко си излиза наяве. Лошо е когато си глупав и се мъчиш да блеснеш с незнание.
  • #27
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Porednia noj v kifozata na Do6o
  • #26
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Porsche defecti ne dava nikoga.Samo koito e pritejaval sportna kola ot tazi velika marka znae
  • #25
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Porednia noj v camtocormiata na Do6o
  • #24
    10 rate up comment 8 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    причината е точно такава каквато каза Джеръми Кларксън. Поршето е брутално и много лесно може да се загуби управление. Проблемът не е технически а в зад воланното устройство въпреки че е бил доста опитен.
  • #23
    7 rate up comment 5 rate down comment
    12345 ( преди 11 години )
    "Следователите не са открили техническо проблеми". От обгоряла купчина метал какви данни може да събереш за да установиш дали е имало или е нямало проблем? По- скоро считам, че не са събрали данни, които да доказват технически проблем, което е игра на думи, но означава нещо съвсем различно и е доста по- коректно в случая. За да напишат такова глупост мисля, че някой е плащал. Всеки човек, който има елементарна техническа грамотност за да си направи същия извод.
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето пътя по-който е минало Поршето до мястото на катастрофата. Според мен поне скорост от 150км.ч. на този участък си е много рисковано:
  • #21
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Глупости... При рязко натискане на спирачките и висока скорост, гумите блокират и си оставят спирачен път и нито ABS, нито другите асистенти могат да го предотвратят. Карам автомобили с ABS поне от 10 години и не малко пъти ми се е налагало да "скачам" на спирачките.
  • #20
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    !?! Пич много те моля спри да пишеш глупости. Някой сега ти е казал, че при задействие АБС дава усещане в *** за пулсации, но това не означава, че блокира колелото и пак го пуска в буквалния смисъл. Запомни едно нещо, ако не можеш прочети как действа системата АБС. Никога гумата не се блокира и такива пунктирни спирачни пътища няма или поне при работещ АБС няма. АБС прави точно това той следи именно за момента когато едно колело е на път за блокира и отнема а после отпуска налягането към него