fallback

Peugeot 308 показа разход от 2.8 л/100 км

Хечбекът измина 1800 км с един резервоар гориво

Новото поколение на хечбека Peugeot 308, снабден с 3-цилиндров бензинов турбо-мотор от семейството Pure Tech, измина 1800 км само с едно зареждане на резервоара, похвалиха се от френската компания. Постижението е записано край испанския град Алмерия, като събитието е организирано с помощта на местния технически съюз на автомобилната индустрия. Мощността на 3-цилиндровия мотор с обем 1.2 литра е 130 к.с. Той работи съвместно с 6-степенна механична скоростна кутия. За да бъде изпразнен напълно резервоарът с обем 51.4 литра са били нужни 32 часа непрекъснато каране. В крайна сметка средният разход на автомобила е 2.8 литра на 100 км. През миналата година Volkswagen Golf с 1.6-литров турбодизелов мотор с мощност 110 к.с. (250 Нм) премина с един резервоар 1602 км от Нант (Фр) до Копенхаген (Дан). Средният разход на гориво, показан от автомобила, бе 2.92 л/100 км. Като цяло машината изхарчи 46.9 литра дизелово гориво. Европейският рекорд по икономичност принадлежи на норвежците Кнут Уитил и Хенрик Боргкевинк. През 2012 г. двамата с дизелов Ford Mondeo преминаха без дозареждане 2536.4 км, като изразходиха 70.92 литра гориво. Средният разход бе 2.79 л/100 км. Световният рекорд пък принадлежи на американци, които с дизелов Volkswagen Passat преминаха 2619 км само с един резервоар. Машината им похарчи 73 литра гориво, което е среден разход от 2.78 л/100 км. Снимка: Peugeot

Тагове: Peugeot 308
fallback
  • #18
    RWD ( преди 10 години )
    Тези рекорди са правени при идеални условия: постоянна скорост, движение зад друг автомобил намаляващ въздушното съпротивление, максимално налягане в гумите, често пъти допълнителни модификации, пътуване само по магистрала и т.н. При такива условия и вие ще се учудите колко малко може да харчи личния ви автомобил.
  • #17
    Хибридният ( преди 10 години )
    Ти пропускаш че никой не те кара насила да ходиш да ги оправят тези неща на момента, а можеш да направиш всичко накуп при следващото редовно обслужване, така както правя аз.
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пропускаш подмяната на *** при Приус имаше и акция за Приус за отстраняване на проблем в кормилната уредба а и да не забравяме че само преди 4-5 месеца привикаха и хибридния Lexus RX400h, поради "бъгване" на инвертора на хибридната система. А преди месец сервиза посетиха 1.9 млн. хибрида от третото поколение Prius, което се произвежда от 2009 г.Официалната причина за отзоваването е проблем със софтуера на управляващия блок на двигателя и т.н. Веднъж годишно в сервиза си е мечта за Тойота.
  • #15
    Хибридният ( преди 10 години )
    А хибридната ми Тойота ходи в сервиз точно веднъж в годината - за смяна на консумативи и ако има нещо да се смени покрай сервизните акции. Под консумативи имам предвид само масло, филтри и спирачна течност. Накладки, ремъци, съединител не съм сменял за 130 000 км.
  • #14
    Хибридният ( преди 10 години )
    Здравето на децата ми е по-важно от това колко харчи колата ми, въпреки че хибридите освен че са по-чисти, харчат значително по-малко в града.
  • #13
    Хибридният ( преди 10 години )
    Проблемът на "технологичните" европейци е че ниският им разход върви с високи канцерогенни емисии и смог. Париж вече го затварят за автомобили, да се готвят другите големи градове. А японцките хибриди имат практически нулеви вредни емисии.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японците единствено са напреднали в технологията на дефектите. Никой друг производител, не може дори да им се мери на кутрето по дефекти. То всеки месец собственика на Тойота си знае, че колата му е за сервиз. А колко ще изкара двигателя на това Пежо ли? Еми незнам, но виждам че имат една и съща гаранция като Тойота. Значи поне колкото Тойота, естествено няма да е всеки месец в сервиза за отстраняване на пореден фабричен дефект, но не вярвам на собственика на Пежо това да му липсва.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ето такива автомобили показват безмислицата Приус. Харчат два пъти по-малко а вървят повече.
  • #10
    мухаха ( преди 10 години )
    Анализатора анализира само своите глупости. Японците са доста напред технологично. А да не говорим колко ще изкара този двигател без основен ремонт. Не случайно японците правят най-надеждните автомобили.
  • #9
    анализатор ( преди 10 години )
    Дали е Ford Mondeo,VW Passat,VW Golf или Peugeot технологията и рекордите са на европейските производители,на1ело с "глупавите вурстове""Високотехнологичните" японци и корейци могат само да гледат и да се учат как се прави икономичен и екологичен двигател двигател. В нопрмален тест Приус "харчи" 6.6 л на 100 км., а при икономично каране 4,4л. При това с Приус не можеш да изпревариш нормално движест се камион,автобус и никога лек автомобил.
fallback
Последни