fallback

Peugeot 308 показа разход от 2.8 л/100 км

Хечбекът измина 1800 км с един резервоар гориво

Новото поколение на хечбека Peugeot 308, снабден с 3-цилиндров бензинов турбо-мотор от семейството Pure Tech, измина 1800 км само с едно зареждане на резервоара, похвалиха се от френската компания. Постижението е записано край испанския град Алмерия, като събитието е организирано с помощта на местния технически съюз на автомобилната индустрия. Мощността на 3-цилиндровия мотор с обем 1.2 литра е 130 к.с. Той работи съвместно с 6-степенна механична скоростна кутия. За да бъде изпразнен напълно резервоарът с обем 51.4 литра са били нужни 32 часа непрекъснато каране. В крайна сметка средният разход на автомобила е 2.8 литра на 100 км. През миналата година Volkswagen Golf с 1.6-литров турбодизелов мотор с мощност 110 к.с. (250 Нм) премина с един резервоар 1602 км от Нант (Фр) до Копенхаген (Дан). Средният разход на гориво, показан от автомобила, бе 2.92 л/100 км. Като цяло машината изхарчи 46.9 литра дизелово гориво. Европейският рекорд по икономичност принадлежи на норвежците Кнут Уитил и Хенрик Боргкевинк. През 2012 г. двамата с дизелов Ford Mondeo преминаха без дозареждане 2536.4 км, като изразходиха 70.92 литра гориво. Средният разход бе 2.79 л/100 км. Световният рекорд пък принадлежи на американци, които с дизелов Volkswagen Passat преминаха 2619 км само с един резервоар. Машината им похарчи 73 литра гориво, което е среден разход от 2.78 л/100 км. Снимка: Peugeot

Тагове: Peugeot 308
fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Винаги ми харесва като чета заблудените коментари на японските фенове :D:D
  • #27
    ляляля ( преди 10 години )
    Хайде кажете ми след като Пежо са толкова технологични защо все са пред фалит.
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    Приусът хич не е спънат в сравнение с 110 коня голф дизел или това Пежо от статията. Даже може и да ги бие на еластичност. Да се твърди че дизелов Голф имал по-малко вредни емисии от Приус е пълно скодоумие граничещо с олигофрения. Според официалните данни за ЕС Азотни окиси - Приус - 0.006 г/км, Голф 1.6 ТДИ БлуМотион - 0.1297 г/км. Разлика "само" 200 пъти. Канцерогенни сажди - Приус - 0 (или < отколкото апаратурата може да премери), Голф - 10 мг/км. Разлика - безкрайност.
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    За какво да караш спънат куц хибрид Приус с разход 5,5литра, като може да караш Пежо с разход наполовина? А тоя с вредните емисии и смога льольоо едва ли това Пежо ще има много по-вредни емисии от бензиновия двигател на Приус, още повече когато дизеловия Голф на ФВ бълва по-малко вредни емисии от Приус. А за смога не знам колко е голям в Париж, но в Токио смога е толкова голям, че пази сянка над града.
  • #24
    Нев ( преди 10 години )
    Нямам Приус, но веднъж в Щатите бях взел такъв рент-а-кар и го карах 2 дена. В града, с абсолютно нормално каране, без да се мъча да поставям рекорди, ми даваше среден разход от около 4 л/100км. Сега не отричам качествата на Пежото, но ме съмнява, че при нормално каране ще падне под 4 литра, и в това се изразява разликата! Просто тези рекорди се поставят при малко изкуственни условия.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    И едва ли ако се знае че *** на спирачката не ти работи и може във всеки един момент да откаже, или че хибридната си система е разваленаще да чакаш една година до следващото обслужване. Естествено ти като човек който няма кола няма как да го разбереш.. Като сервизната акция за еърбеците ще чакаш година при положение, че вероятно еърбега ти не работи. Тотална тъпня. Всеки ще отиде да си го отремонтира веднага а няма да рискува живота си. Моля хората които не шофират да не пишат глупости.
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пропускаш подмяната на *** при Приус имаше и акция за Приус за отстраняване на проблем в кормилната уредба а и да не забравяме че само преди 4-5 месеца привикаха и хибридния Lexus RX400h, поради "бъгване" на инвертора на хибридната система. А преди месец сервиза посетиха 1.9 млн. хибрида от третото поколение Prius, което се произвежда от 2009 г.Официалната причина за отзоваването е проблем със софтуера на управляващия блок на двигателя и т.н. Веднъж годишно в сервиза си е мечта за Тойота.
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Sega pak kajete che japonskia primus e po ikonomichen :-)
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма смисъл да се спори всичко се решава на ринга та ринга резултата е доста по голям за Европа. WRC Европа е доста на пред Le Mans пак Европа Форумла1 пак европа Дакар пак европа да продължавам ли? Пежака си е страхотен
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Голямо унижение за VW Group, звучен шамар.
fallback
Последни