IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Женева 2014: nanoFLOWCELL QUANT

Спортната лимузина се задвижва на ток и има пробег от 600 км, твърдят производителите

Женева 2014: nanoFLOWCELL QUANT
И през тази година изложението в Женева ни дава възможност да се запознаем с едни от най-радикалните концепти в света. Един от тях безспорно QUANT e-Sportlimousine, който е дело на базираната в Лихтенщайн компания nanoFlOWCELL AG. Атрактивното купе има само две отварящи се нагоре врати, но те са достатъчно големи, за да разкрият целия интериор, който има четири отделни седалки. Покривът има ретро издутини, а екстериорът е акцентиран с медни детайли, огромни 22-инчови джанти и характерно задно стъкло, което следва извивките на покрива.
Женева 2014: nanoFLOWCELL QUANT
Освен елегантните кожени тапицерии, интериорът може да се похвали с дървени детайли от ясен, централна конзола, която продължава до задните седалки, както и масивен дисплей с размери 1.25 метра ширина и 16 см височина.
 
От компанията не разкриват подробности около задвижването, но казват, че концептът комбинира аспекти от електрохимичните акумулаторни клетки и водорните такива. Според информацията течен електролит се съхранява в два резервоара и циркулира в специална клетка. В сърцето на системата е мембрана, която разделя двата електролитни разтвора, но позволява на електрически ток да преминава през нея и по този начин да произвежда мощност.
 
nanoFLOWCELL твърдят, че QUANT има 5 пъти по-добро съотношение на производителност и тегло от съвременните литиево-йонни технологии, които се използват от електрическите автомобили. Това означава, че колата има пет пъти по-добър пробег с едно зареждане от конвенционален електромобил със същото тегло. Технологията позволява на QUANT да измине 600 км, преди батерията му да се изтощи.

Снимки: Worldcarfans/nanoFLOWCELL

 

 

Тагове: nanoflowcell quant
0 от 500
  • #6
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Както винаги 100години пропаганда и измами.Последната беше от има няма 1 месец.
  • #5
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Немски инженери има само в комиксите и детските филмчета.
  • #4
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахахахаха какви немски инженери бе дарлинг?Немците освен да правят бира и измами за друго не стават.Те и във Ф1 колата им се прави от италианци,англичани и французи.Немски инженери няма нито един.
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 11 години )
    малко по-сложно име не можаха ли да измислят, от половин час се опитвам да го запомня, искам да видя БГ катаджия от храсталака как ще го запише в акт тва име, ще има да се чеше по празната кратуна горкия
  • #2
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много изпипано изглежда това. 920 к.с. 0-100 за 2.8 сек. Задвижвана от йонна течност. "Понятието йонна течност се използва за органични соли с температура на топене по-ниска от приблизително 100C. Въпреки че такива съединения са известни отдавна, едва пред последните десетина години започва тяхното по-интензивно изследване. Те притежават интересни и необичайни свойства които могат да намерят приложение в електрохимията, органичната химия, химическата индустрия и др."
  • #1
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Уникално. Просто уникално. Мислех, че Тесла с нейните 300км. пробег е нещо което не може да бъде надминато, тези германци обаче ме накараха да кажа УАУУУ. 600км. пробег уникален дизайн, страхотен интериор. Мисля, че дните на конвенционалния ДВГ са преброени.