fallback

Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.

Компактният дизелов двигател ще задвижва моделите от сегменти D и E

Френският производител Renault представи нов дизелов двигател, който ще задвижва моделите на марката от сегменти D и E. Агрегатът 1.6 Energy dCi 160 Twin Turbo предлага мощност от 160 к.с., като по това отношение е без аналог в своята категория. Новият мотор е базиран на настоящото предложение - 1.6 dCi със 130 к.с., но е доработен с най-новите технологии, сред които и такива от Формула 1, като благодарение на това доставя мощност от 160 к.с. при 4000 об/мин. Максималният въртящ момент от 380 Нм е наличен при 1750 Нм. Агрегатът покрива нормите на Евро6 и разполага с двойна турбо система, чрез която доставя 90 % от въртящия си момент още при 1500 об/мин. Информация за потреблението на гориво не се съобщава, като се посочва, че двигателят доставя мощност, присъща за 2.0-литров агрегат, но изразходва с около 25% по-малко гориво. Настоящият 1.6 dCi със 130 к.с. и 320 Нм изразходва под 5 л/100 км на борда на Renault Fluence. Повече подробности ще бъдат разкрити по време на автосалона в Женева. Снимки: Renault

fallback
  • #10
    мун_чо ( преди 10 години )
    Много двигатели не издържат на бългрската нафта. Обикновенно колкото по високо-технологичен толкова по-бързо се скапва с гориво от лукойл....
  • #9
    кики ( преди 10 години )
    От няколко служебни клио 1.5дци,заключението е същото, дюзи ,турбина, непрекъснати грешки - ужас.
  • #8
    Стен ( преди 10 години )
    карах служебни Клио 1.5 DCI,2бр.и двете имаха проблем с дюзи,колите бяха фирмени,едното от пикаеща дюза изгори бутало,съсипа турбо и т.н.,ремонта по-скъп от колата,казах си,че няма по ненадежна кола,но пък имаме канго със същия мотор,вече е на 250000 км.,но няма никакви грижи.Късмет ли е,какво не знам,но явно от подобни случаи не могат да се правят генерални заключения за дадена марка.
  • #7
    изпатил ( преди 10 години )
    Ами карал съм рено и няма да повторя.Искам да уточня , че не харесвам хич ФВ и никога , ама никога няма да си купя такъв кош.Иначе имам две нови коли -турбобензин и турбодизел , като и двете си имат и плюсове и минуси ,но няма да правя реклами , просто споделих опит , но явно тука има акционери в рено и безпристрастните коментари се въприемат като нещо дразнещо.Карйте си колите такива каквито ви харесват.
  • #6
    робърт лъдлъм ( преди 10 години )
    ВПЕЧАТЛЯВАЩО!!!
  • #5
    DeadFox ( преди 10 години )
    Браво на франсетата. Така се завъртя живота, че сега имам и френска кола Megane Scenic II с 1.5 dci 110к.с. и моторчето е много добро на извънградско ми харчи 4,5 а градско над 6.6 (през зимата)не ми е качвал.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Супер! Ако и надеждността му е както характеристиките, няма да има грешка. Браво на рендетата! На доброто, няма как да се каже лошо.Интересен ми е отговора на немците и специално на ВАГ. Винтеркорн ще вади ли рулетката и ще цъкали и ще се кара ли на инжинерите, защо другите го могат, а те не? Хахаха, бой по немските каски, бой, бой, бой....
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Турбините на Фалшваген гърмят като пиратки.Чакай на Рено да гръмне турбина на Албанския празник.
  • #2
    11223 ( преди 10 години )
    А ти карал ли си рено взето на 0 км , за да знаеш колко изкарва турбото? Или кара нов внос на 80 к километра карано от 85 годишна баба само в неделя да ходи на църква :)
  • #1
    изпатил ( преди 10 години )
    На хартия изглежда с чудни показатели.Като знам обаче как и гърмят турбините на 1.9 дизелите след има , няма 100 000 км.представям си какво ще бъде тука с двете.Явно ще се сменят като консуматив с ремъка и ролките.
fallback
Последни