fallback

Първият български Great Wall H6 надскочи цената си

Наддаванията преминаха сумата от 57 000 лева

Примерът, който компанията Литекс Моторс взе от производителите на луксозни и екзотични автомобили, се оказа сполучлив. Наддаванията на търга за първия произведен в България Great Wall H6 преминаха сумата от 57 000 лева, което е доста над максималната цена на модела. Great Wall H6. Снимка: Great Wall Търгът, който е първи по рода си в България, стартира на 20 януари и ще продължи до 24:00 часа на 16.02.2014 г. Началната сума бе 1000 лева, като след повече от 1200 наддавания бързо превиши 57 000 лева. Сумата е доста по-висока от максималната цена на този модел в България - 45 260 лева с ДДС, а търгът е далеч от своя край. Въпросният екземпляр не се отличава с нищо повече от останалите представители на модела, освен по номера на шасито си, който сочи гордо №1. Оборудването му е от най-високото ниво "Premium", има 4х4 задвижване, черен цвят, черен интериор и отопление на седалките. Great Wall H6 е най-новото предложение на компанията за европейския пазар. Производството му в Китай стартира преди около два месеца. Моделът се оборудва с 2.0-литров турбо-дизелов двигател, който изразходва средно по 6,8 л. на 100 км. Great Wall H6 разполага с 4х4 задвижване, ESP стабилизираща програма, START-STOP система, 4-сензорен асистент за паркиране и камера за заден ход, РКЕ безключов достъп и стартиране на двигателя, сензори за светлина и дъжд, енерго-абсорбиращи брони с хромирани елементи и др.

Тагове: great wall h6
fallback
  • #11
    бъчваря ( преди 10 години )
    Чудя се само къде ги продават. И какво производство е това? Сглобяваш 5 панела и вече голямата работа сме. После чакаме поредния контейнер от Китай. Производство се правио на други места. Например в Монтюпе, където работят над 1000 човека и където се правят части за световни производители.
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хората се опитват да развиват някакво производство ли, монтаж ли, каквото и да е и винаги ще се намерят хейтъри на които няма да им е добре!В тая утрепана страна и малкото е нещо ве!
  • #9
    Аз ( преди 10 години )
    Тези които се движат още от преди нова година са внос от Китай. Вече има сглобени в БГ.
  • #8
    123 ( преди 10 години )
    Абсолютна глупост. Тази първа бройка няма никаква стойност. Китайски клонинг, сглобен у нас, след като вече са сглобявани френски, руски и английски автомобили. Предполагам, че Гриша Ганчев сам наддава за тази барака.
  • #7
    Alfist ( преди 10 години )
    Ако това е бъдещето ... значи е дошъл краха в автомобилостроенето!Група *** да наддават за това нещо ...
  • #6
    до xps ( преди 10 години )
    Те продават първия на търг, иначе втория, третия и т.н. си ги продават из магазините:)
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бъзикайте се вие,едно време и ние като хлапета се смеехме на един комшия със хюндай пони!А то какво стана!!!!!
  • #4
    .. ( преди 10 години )
    Човек дава 60 000 лева за тази кола след 1г. е 30 000 след още една е на 15-20К и какво излиза ако човек иска да я кара 3г+ по добре някой SUV било то Мерцедес,Ровер или Тойота за 20-25к евро
  • #3
    Karacho ( преди 10 години )
    Това ,китайците коли никога не са могли ,няма и да направят като хората,трябва да си последния *** и *** за да си дадеш парите за тази еднодневка,предпочитам ,кола на 4-5 години ,без значение ,немска,японска,отколкото този ***.
  • #2
    V01D ( преди 10 години )
    *** се, *** се, ама това е само началото. Ако еропейските производители продължат да разчитат само на старите си лаври, скоро ще гризнат големия в лицето на азиатските производители. След още някоя година резултатите ще си проличат.
fallback
Последни