
В открития автомобил има два кокпита – един за водача, друг за неговия спътник. Всеки от тях има и самостоятелно челно стъкло. Интересно е, че двамата пътници могат да комуникират само с помощта на радиопредавател (interkom).
Преди няколко години проектът на Джуджеро и Italdesign бил харесан много от японската фирма Compakt, дотолкова, че японците се решили да създадат няколко напълно функционални автомобили от този модел, които да предложат на свои клиенти.

Рамата и цялата каросерия са произведени в Италия от стомана, алуминий и карбон. След това готовата част е изпратена в немската тюнингова фирма MTM, където се монтира напречно петцилиндровия агрегат от Audi. Системата 4х4 е взета от легендарната Lanciа Delta Integrale.
.jpg)
Няма точни данни колко броя от Aztec са произведени. Според едни информации – 50, според други 25, а според трети само 16.
Сега един от тези автомобили се продава от тюнинговата фирма MTM. Това е автомобилът на Жан Алеси използван за „pace – car” по време на състезания от Формула 1 в Монако. Той има само 3250 км на километража си и се продава за 75 хиляди евро. Като нов този автомобил през 1988 г. е струвал около един милион германски марки. От MTM уточняват обаче, че това е минималната цена и автомобилът ще бъде продаден на този, който предложи най-много за него. Технически данни за Italdesign Aztec
Каросерия – двуместна Размери: дължина 4250 мм, широчина 1970 мм и височина 1150 ммМеждуосие – 2600 ммПредна и задна следа – 1670, 1660 ммДвигател – от Audi, петцилиндров с работен обем 2226 см3, разположен напречноМощност – kW/к.с. – два варианта 150/200 и 184/250Гуми – 22/55 R16Максимална скорост – 240 км/час.

