fallback

Audi захапа конкурентите си с нова реклама

BMW, Mercedes и Lexus са главни действащи лица в новия клип на компанията

Американското законодателство не забранява да се споменават и дори компрометират имената на конкурентни марки в рекламни кампании. Именно затова в страната се раждат едни от най-любопитните и забавни клипове. Рекламната война на автомобилните компании започна именно там. Там се появи и най-новата й част. Този път ръкавицата е хвърлена от Audi към конкурентите BMW, Mercedes и Lexus. Рекламата представлява видео клип, за който се твърди, че ще бъде излъчен по време на Super Bowl - най-скъпото рекламно време в страната. Клипът вече може да бъде видян в YouTube, където събра над 60 000 гледания. Самата реклама представлява нещо като интервю със собственици на конкурентни за Audi автомобилни марки. Те споделят личната си драма, която е предизвикана от притежанието на BMW, Mercedes, Lexus. А именно - компромис, срам и дори унижение. Персонажите са най-различни, като един от тях напуска работата си, тъй като служебната му кола е Mercedes. Друг, който играе ролята на човек със зависимости, се крие зад плътни щори в тъмна стая. А трети предпочита да използва услугите на такси вместо да седне на пасажерското място в BMW. "Не съжалявайте за първата си луксозна кола. Безкомпромисното Audi A3 Sedan идва през април", гласи рекламният текст. Видео: YouTube Дали и как предизвиканите компании ще отговорят, предстои да разберем. Дотогава вижте предишните етапи на рекламната война:Jaguar обяви война на Mercedes-BenzAudi хвърли ръкавица на BMW и MercedesAudi отново хвърли ръкавица на BMWAudi разбива магията на конкурентитеAudi VS BMW - Войната продължаваЗабавна война. РекламнаОтново Audi срещу BMW, Mercedes и LexusТози път BMW предизвика Audi Рекламната война достигна и Русия GM се заяде с Ford по време на Super Bowl Анти-реклама повиши продажбите на Ford F-Series Интересни автомобилни реклами

Тагове:
fallback
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    CLA и CLS отзад стоповете са почти еднакви, какви модели гледаш ти само ти си знаеш. А за Ауди няма какво да говоря - скъпи бангий с изостанали технологий. Малко диодчета и масивни рекламни кампаний не правят една марка "премиум", или добра, или технологична. Комплексите са странно нещо, в 80 % от случайте собствениците на комплексите действат на база на тях, а не на база на разум. Тъжно но факт.
  • #26
    doc ( преди 10 години )
    Audi plyue sreshtu vyatura!Poznaite kude otiva hra4kata....poznahte!
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    Рекламата първо не се знае дали наистина е реклама, това е просто клипче в тубата. Второ да не припомням други реклами които с нищо не отстъпват по тъпотия на това клипче. А и не трябва да се търси логика в рекламите за Америка, вероятно 50% от тях ще ви се сторят като за умствено изостанали. Просто рекламите се правят за хората там, аз трудно откривам хумора във филмите на Адам Сандлър, но в САЩ ги обожават. За мен са идиотизирани. Въпрос на интелект.
  • #24
    156 ( преди 10 години )
    много *** реклама.И Ауди и другите марки от рекламата са страхотни автомобили.По-скоро антиреклама си направиха от Ауди
  • #23
    пиите си хапчетата ( преди 10 години )
    Тая *** реклама е предназначена за САЩ,а там мозъците са им промити.Те авторите на тая боза едва ли биха я пуснали в Европа.
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Смешна реклама като колите им.
  • #21
    Triforce ( преди 10 години )
    ЪЪЪЪъъъъъ, тия добре ли са?*** не си харесва служебното CLA? Ами да ми го даде на мен, аз ще му дам баничарката!"Мамо, в БМВ-то не ми е хубаво, по-добре в кабинка да стоя" Бреее... тая мацка сигурно предпочита да стои в телефонна будка.И тоя в началото как изтърва ключовете, все едно му хвърлиха таралеж в ръцете?!?!Кой болен мозък измисли тази реклама?!?!?
  • #20
    b.b. ( преди 10 години )
    Тези се опитват да докажат, че не могат да правят не само коли, а и реклами. Единствено злобата им е в повече, но с чиста злоба нищо не се постига.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Рекламата е смешна и жалка. Разбирам да кажат ето БМВ/Мерц има това и това обаче ние сме по-добри в ето това или имаме нещо което те нямат. Обаче как да го кажат като ще е чиста лъжа. По същата логика Дачия могат да снимат клип с Ролс, Бентли и т.н. и как някакви наети артисти уж собственици на тези коли се оплакват от тях и накрая ухлено тичат към Дачийката ;D
  • #18
    7 е добро число ( преди 10 години )
    НЕ Е СЛУЧАЙНО, ЧЕ АУДИ А8 2006 г. СТРУВА КОЛКОТО C-КЛАСА 2007!!!
fallback
Последни