Американското законодателство не забранява да се споменават и дори компрометират имената на конкурентни марки в рекламни кампании. Именно затова в страната се раждат едни от най-любопитните и забавни клипове. Рекламната война на автомобилните компании започна именно там. Там се появи и най-новата й част. Този път ръкавицата е хвърлена от Audi към конкурентите BMW, Mercedes и Lexus. Рекламата представлява видео клип, за който се твърди, че ще бъде излъчен по време на Super Bowl - най-скъпото рекламно време в страната. Клипът вече може да бъде видян в YouTube, където събра над 60 000 гледания. Самата реклама представлява нещо като интервю със собственици на конкурентни за Audi автомобилни марки. Те споделят личната си драма, която е предизвикана от притежанието на BMW, Mercedes, Lexus. А именно - компромис, срам и дори унижение. Персонажите са най-различни, като един от тях напуска работата си, тъй като служебната му кола е Mercedes. Друг, който играе ролята на човек със зависимости, се крие зад плътни щори в тъмна стая. А трети предпочита да използва услугите на такси вместо да седне на пасажерското място в BMW. "Не съжалявайте за първата си луксозна кола. Безкомпромисното Audi A3 Sedan идва през април", гласи рекламният текст. Видео: YouTube Дали и как предизвиканите компании ще отговорят, предстои да разберем. Дотогава вижте предишните етапи на рекламната война:Jaguar обяви война на Mercedes-BenzAudi хвърли ръкавица на BMW и MercedesAudi отново хвърли ръкавица на BMWAudi разбива магията на конкурентитеAudi VS BMW - Войната продължаваЗабавна война. РекламнаОтново Audi срещу BMW, Mercedes и LexusТози път BMW предизвика Audi Рекламната война достигна и Русия GM се заяде с Ford по време на Super Bowl Анти-реклама повиши продажбите на Ford F-Series Интересни автомобилни реклами