Американците правят големи двигатели с малко коне защото не могат да правят малки двигатели с много коне. И пак са по-трошливи от малките наточени японки.
Пак с тоя гтр. Кобрата е класически автомобил невероятен. Ако трябва да избирам между Шелби кобра стокова която е около 500к.с и ГТ-Р разбира се че бих избрал Кобрата, защото не съм позьор и не искам плейстейшан а един истински автомобил в който зависи всичко само от теб.
Знаете че в Америка разстоянията са огромни, сравнение с Европа. Американците правят големи двигатели с по-малко коне спрямо Европа и Япония - малки двигатели с повече коне. Тази разлика се прави заради издръжливостта на двигателя - 3,5-4.0 л. двигател с 200-250 к.с. е по надежден от 1,8-2,5 л. 200-250 к.с.
Решили са хората,направили са го!Стига с това тесногръдие,ясно е че това не е кола за нас!Колата е за хора със много пари,дизел била,голфове и нисани разни!
ако имам тези пари ще си купя и порше и нисан и ще останат пак пари...тва са да се каже никому надути коли щото и за работа да отидеш нестава...направили голяма мощност но за писта ..и ти трябва ама мисли с акъла си не с оная си работа тва духа горивото за две минути и си спрял някъде насред нищото