IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови технологии за бъдещите модели на Volkswagen

От Volkswagen съобщиха детайли за някои нови технологии, които ще се прилагат при бъдещите модели на групата.

Нови технологии за бъдещите модели на Volkswagen
Главното ударение се поставя върху новите типове двигатели, които имат характеристики опазващи околната среда. 

Първа ще се появи системата за комбинирано изгаряне - Combined Combustion System (CCS). Това е технология за бензинови двигатели, при която също както при дизеловите агрегати се смесват въздуха и горивото до хомогенна смес вътре в двигателя. Така се премахват следите от сажди и се редуцират съществено вредните емисии от азотни окиси. 

Системата CCS дава оптимални резултати със синтетични горива. Във Volkswagen са разработили ново синтетично гориво, наречено SynFuel. То е дериват на природния газ и в момента над подобен продукт работят и други фирми. 


Друга технология за двигателите е Система за запалване с бензин под налягане - Gasoline Compression Ignition system, която обещава двигателя да бъде чист като бензинов и ефективен като дизелов. GCI работи като използва свещи за да се стартира двигателя и при бързо ускоряване, но през по-голямата част от действието си използва запалване без свещи, чрез впръскване на бензина под налягане в горивната камера, както е при дизеловите двигатели. 

Технологиите CCS и GCI ще бъдат включени в серийни модели на групата Volkswagen към 2015 г., съобщава 4Car. 

Друга област в която работят в групата са нови технологии за подобряване на динамичните характеристики на автомобила и неговото поведение на пътя. VW планира да въведе регулируема кормилна система и окачване, които да позволяват само с натискане на бутон програмиране за различни режими на работа. Ще стане възможно да се настройват на различни режими и спирачната система и скоростната кутия тип DSG. 

Сред новите системи предназначени да улеснят действията на водача, VW разработва Human Machine Interface (HMI), която ще работи с видео камери за да следи и контролира пътната ситуация и да сигнализира водача при евентуална опасност. Тази система ще променя и информацията показвана на таблото, за да може при нужда шофьора да разполага с най-важните данни за всяка конкретна ситуация.
0 от 500