IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW разкри новите M3 и M4

Двигателят е 3.0-литров с мощност 431 к.с.

BMW разкри новите M3 и M4

Както се очакваше, германската марка BMW разкри новите M3 и M4 в интернет. Ясни са всички подробности около върховите спортни модификации на 3- и 4-Series, които ще се появят пред публика по време на автосалона в Детройт следващия месец.
BMW разкри новите M3 и M4
След като още вчера видяхме първите официални снимки на новите модели, днес BMW разкри и техническите им характеристики. Под предните капаци на M3 и M4 работи нов 3.0-литров TwinPower Turbo редови двигател с шест цилиндъра, който генерира 431 к.с. (между 5500 и 7300 об/мин) и 550 Нм, които са налични между 1 850 и 5 500 об/мин. Старият двигател - атмосферен V8, доставя 420 к.с. при 8 300 об/мин и 400 Нм при 3 900 об/мин.

Увеличените мощност и въртящ момент позволяват на двата спортни модела да спринтират от място до 100 км/час за 4.1 сек. Това се отнася за версиите с автоматична 7-степенна M DCT трансмисия, която разполага с режим за бърз старт - launch control. Моделите с 6-степенна ръчна скоростна кутия правят това за 4.3 сек. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/час, а при поръчка на пакет M Driver тя достига 280 км/час.
BMW разкри новите M3 и M4
Значителна оптимизация е направена и по отношение на потреблението на гориво. При моделите с ръчна скоростна кутия то е в рамките на 8.3 л/100 км, а при тези с M DCT трансмисия - 8.8 л/100 км. Стойностите са с 25% по-добри от тези на старото М3, за което заслуга има и намаленото с 80 кг. общо тегло на новите модели. Карбоновият покрив редуцира масата с още 5 кг.

И двата модела ще се произвеждат в Германия. Седанът BMW М3 ще сглобява в завода на компанията в Регенсбург, а купето M4 Coupe - в Мюнхен.

Цените и датите на пазарните премиери на M3 и M4 ще бъдат обявени по време на премиерата в Детройт, която ще се състои на 13 януари 2014 г.
BMW разкри новите M3 и M4
BMW разкри новите M3 и M4
Снимки: BMW

Тагове: BMW M3 bmw m4
0 от 500
  • #22
    17 rate up comment 9 rate down comment
    ПФФФ ( преди 10 години )
    BMW M5 vs Nissan GT-R - ***.autocar.co.uk ВИЖ ТУКА КОЙ КАКВО СЪЗДАВА С ЕДНАКВИ ЦЕНИ И ВИЖ РЕЗУЛТАТА ДАЛИ ГЕРМАНСКАТА БАНГИЯ С ТОЛКОВА РЕКЛАМА ПО ЦЯЛ СВЯТ СИГУРНО ЕДНА ТРЕТА ОТ БЮДЖЕТА ДАЛИ СИ ЗАСЛУЖАВА
  • #21
    15 rate up comment 5 rate down comment
    ПФФФ ( преди 10 години )
    създава ти се мозъка........аман от промити ч.....мозъци ГЕРМАНАСКА Е СЯДАШ И КАРАШ
  • #20
    4 rate up comment 15 rate down comment
    beluomo ( преди 10 години )
    И ДОКАТО ВСИЧКИ КОЛИ СА СЪЗДАДЕНИ НА ХАРТИЯ, БМВ СЕ СЪЗДАВА В СЪРЦЕТО
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до Wane ( преди 10 години )
    Не, не е това отговора.Отговора е с повече гориво.Демек като от рано в оборотния диапазон върти турбината - почти непрекъснато се подава повече гориво (дори при малък товар wastegate-а не пропуска цялото налягане), и къде отиде ефективността и ниския разход ?!. Единственото постигнато е мощността на по-голям двигател в по-малък обем (не баш).
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Wane ( преди 10 години )
    Температурата, ако знам как да я намаля стабилно, ще имам патент и купища пари :D Иначе все пак EGR-a също я намалява (след компресията). А и компресора се върти доста по-бавно от турбината.
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до Wane ( преди 10 години )
    Задръж малко, май ти убягва факта,че за да се развиват мощности в такива ниски работни режими турбинката трябва да е малка, като турбинката е малка трябва да върти бързо за да прави високо налягане, високото налягане води до високи температури на въздуха.Дори минал през интеркулера пак е горещ тоя въздух.Я кажи сега по какъв начин се намалява температурат в горивната камера за да се избегнат детонации? (при степен на сгъстяване 10:1)????
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Wane ( преди 10 години )
    Кой ще е по-натоварен от гледна точка на налягане в горивната камера примерно, ясно - малкият. Обаче тъй като работи по-ефективно е по-икономичен. Естествено не в 100% от случаите, но в повечето, от гледна точка на работния режим на средностатистическите двигатели. т.е. как Ханс и Джон си карат колата.Не си прав за по-сложното с цел влизане в сервиза. По-сложно е, защото колкото по-висока е ефективността, толкова по-сложно става допълнителното и повишаване.
  • #15
    15 rate up comment 7 rate down comment
    до Wane ( преди 10 години )
    Обяснявам веднага:1.Кой от двата двигателя ще е по-натоварен 1.4 турбо 140 коня или 2.0 атмосферен 140 коня ?2. По-малкия и по-форсиран двигател със сигурност е по-натоварен и гори повече извън градско (единственото предимство пред по-големия двг е в разхода на празен ход защото е с по-малка кубатура, същото важи и за вредните емисии).3. В днешно време всичко е по-сложно с цел по-чести посещения в сервиза - колкото повече допълнителни и сложни агрегати по-голяма вероятност от повреда.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Wane ( преди 10 години )
    Би ли ми обяснил каква според теб е "лъжата" за downsizing-а?Относно скоростите, автоматиците дават по-висок разход на гориво от механичните, но в случая имаме роботизирана механична, където разходът би могъл да е по-нисък.
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до Triforce ( преди 10 години )
    Без значение е на коя марка е автоматика.Това с по-ниския разход е същата лъжа като лъжата "downsizing", просто правят яко пари хората, предлагат каквото се търси.