
Шефът на компанията Opel Карл-Томас Нойман заяви, че германският производител и марката Chevrolet, които принадлежат на един и същ концерн - General Motors, трябва да вървят по различен път на развитие. В изявление на Конгреса на автомобилните производители в Берлин топ-мениджърът бе категоричен, че на пазара има място и за двата бранда.
"За подобрение на постигнатото до момента ние трябва колкото се може повече да разделим марките Opel и Chevrolet. И мога да ви уверя, че ние активно работим над това", каза Нойман. Но не пожела да даде обяснение по какъв начин ще бъде реализирана тази стратегия.
Изявлението на Нойман дойде само няколко дни, след като шефът на General Motors Дан Акерсън заяви, че се притеснява от ситуацията с Opel и Chevrolet на пазара в Европа. Акерсън уточни, че препокриването на марките е свързано с ретроградната политика на GM, налагана от години в САЩ.
Припомняме, че в момента част от моделите на Chevrolet и Opel, които се произвеждат на една платформа, са доста близки като външен вид и качества и това ги превръща в конкуренти на пазара. Последният пример за това са кросовърите Opel Mokka и Chevrolet Trax.
Снимка: GМ