fallback

Acura NSX - две турбини, три електромотора

Суперколата най-вероятно ще получи V6 двигателя от RLX SH-AWD Hybrid

Бавното придвижване на Acura NSX към серийното производство продължава, като се очаква Honda да хвърли светлина върху задвижващия агрегат на колата, едва когато тя излезе на пазара. Досега от Honda потвърждават единствено, че NSX ще получи поставен в средата V6 двигател с директно впръскване на горивото и хибридна система. А по време на автоизложението в Токио бе потвърдено, че инженерите ще добавят две турбини към V6 мотора. Според изданието Edmunds, агрегатът, който ще задвижва бъдещата NSX, няма да бъде поставян на нито един друг продукт на компанията Honda.Засега не се знае с какъв обем ще бъде V6 моторът, но се предполага, че той ще бъде взаимстван от модела RLX SH-AWD Hybrid, който ще излезе догодина. Седанът разчита на 3.5-литров турбо-двигател и 2 електромотора, чиято обща мощност е 377 к.с. Ако се добавят още един електромотор и 2 турбини, мощността ще премине 500 к.с. Държаният в тайна туин-турбо V6 ще работи съвместно с трансмисия с двойно сцепление, чийто брой предавки още не е известен. Според агенция Automotive News в Honda работят върху скоростна кутия с 8-степени, която ще превъзхожда 7-степенната от RLX Hybrid.Снимка: GT Spirit

Тагове: honda nsx acura nsx
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Редакторите на всички немски издания са привикани при Меркел със заповед за засилване на фалшивата пропаганда.Хахахах мазни германски пръдливци.
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оле майко мила Гестаповците пак са напълнили гащите като са видели този технологичен змей.
  • #19
    груди ( преди 10 години )
    Докато не сложат ДВГ-то на ГТ-Ра нямат никакъв шанс , няма по-гоуем от Нисанчо , на Ринга спортна кола няма шанс ако не е с 3,8 литрак.
  • #18
    бавареца ( преди 10 години )
    NSX навремето излезе малко след ферари 348. бе по добра от него. даже и от следващото 355 бе по добра , а можеше да се държи на пълна газ по дълго и от 360 и мереше сили по пистите успешно. ама след това имаше 430 със всичките му варианти и после 458. докато дойде втората NSX ще има хибридно ферари 458 - гаранция.
  • #17
    бавареца ( преди 10 години )
    вече два пъти отлагаха премиерата и сега тъкмо хората чакат колата и се оказва че хонда са решили че трябва да завъртят двигателя... вече не ги кефи да е напречно, а трябва да е като в 458. убаво. само дано не го завъртят още веднъж....
  • #16
    Дошо до Triforce ( преди 10 години )
    Не не не си ме разбрал.Изобщо не ти писах с цел да се заяждам.Просто ми стана интересно понеже от време на време гледам как вървят цените на модела и не бях виждал под 30000евро.Поздрави
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Трошльота от своя страна е клонинг на Порше от началото миналия век.Приус за 67 000 лв.Муахахахахахахахахахахахахахах.Коли от същия клас струват по 30-на хиляди лева.Как ли се избиват 30-37 000 лв?Малее какви наивници има:-)
  • #14
    Чичето ( преди 10 години )
    Хех, ВАГончета, Порше 918 е технологичен клонинг на Тойота Волта от далечната 2003. Едни са лидерите при хибридите и това са Тойота. Поршето дето поставило рекорда на ринга е пълна карикатура, то няма дори климатик.
  • #13
    restless ( преди 10 години )
    Новия двигател е V6 с цилиндрите под 90 градуса, НЕ Е използвания в RLX
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    хм. все едно чета за хибрида на Порше 918 Спайдър. пак с два елекромотора, пак с роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление. Хонда бързо се учат от големите. Явно са решили на национално ниво вече и хонда да се подиграва с жалкия Лексус.
fallback
Последни