IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Характеристиките на Lexus RC

От компанията разпространиха нови информация и снимки

Характеристиките на Lexus RC

Малко преди да представи официално спортното купе RC, японската компания Lexus разкри техническите му характеристики. Моделът ще бъде представен тази седмица в Токио и ще се предлага в две версии - бензинова RC 350 и хибридна RC 300h.
Характеристиките на Lexus RC
Японците вече уточниха, че RC е базиран на седана IS, но се различава с по-динамично излъчване, по-спортни настройки и напълно ново усещане зад волана. Моделът има със 70 мм. по-късо междуосие от IS, но е с 30 мм. по-широк и с 30 мм. по-дълъг от него.

От новата информация става ясно, че RC 350 се задвижва от 3.5-литров V6 двигател, който развива 306 к.с. и 380 Нм. Той се куплира с автоматична 8-степенна трансмисия с възможност за ръчен режим, която познаваме от IS F.

Хибридната версия - RC 300h, използва 2.5-литров бензинов двигател с четири цилиндъра (178 к.с.), електрически мотор (143 к.с.) и електронна безстепенна трансмисия с шест програмирани предавки. Общата мощност на модела е 202 к.с.

И двата модела излизат на пазара със задно задвижване, но като опция ще бъде налична и система за задвижване на четирите колела. Тя ще се предлага на избрани пазари, където подобни системи се търсят, става ясно от информацията.

Таблицата долу се отнася за версията на Lexus RC за японския пазар. Информация за моделите за Европа и САЩ ще бъде разпространена през следващите седмици.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus rc
0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тази суперколица бърка като боксова ръкавица в *** на всички заблудени булгаристански тапири които са се набутали с нискокачествен чуплив немски допотопен глокник.
  • #9
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Доста добре да я докарали - хич не е зле като за японска каруца! За жалост сме още много далеч от Мерцедес, БМВ, Ауди, Шкода, фолксваген и Опел. Надявам се до 100 години поне да стигнем последните 2....
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    куурифей ( преди 11 години )
    чисовника си стои много добре там по средата - като едно малко бижу.
  • #7
    5 rate up comment 9 rate down comment
    посредствено! ( преди 11 години )
    Във върховото си изпълнение е -50к.с от едно Ауди ТТ с 2.5 литров двигател. И дори не е 4х4 серийно.
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    "допотопната" хибридна техника на Лексус бие всички останали по ефективност. Представете си на какво би била способна "модерната" хибридна техника на Тойота.. Нищо чудно че не бързат да си ъпдейтват двигателите.
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    ХХХ, при хибридите общата мощност не се изчислява като сума от тази на ДВГ и на ел. двигателя.
  • #4
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Лексусът не е с футуристичен дизайн на концепт, но в детайли се отличава от всички други.Който ще кара това купе, отвреме-навреме ще спира и излиза за да му се радва!
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    xxx ( преди 11 години )
    178+143=202k.c bravus
  • #2
    14 rate up comment 4 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Бая арна ми се струва...
  • #1
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сейкото в средата на таблото, много ретро и встрани от всичко дето е хай-тек, мулти тъч, ултра сай-фай технология по цялата японска кола.